2017-12-02, 08:00
Medlem
Wawawas avatar
Vad har hänt mellan Redgert och Perfect day? Sista jag hörde var att han skulle sluta för att bli programledare (?) men då fick jag intrycket av att samarbetet skulle fortsätta, med Redgert som en av PD:s profiler eller liknande. Har inte orkat lyssna på systrarna widells podcast den är ju bara så tjatig, men de brukar ju ”spill the beans” där när de bråkar med nån. Nån som lyssnat på den som kan säga om det hintats om någon konflikt?
Citera
2017-12-02, 08:17
Medlem
Wawawas avatar
Kollade Alex Schulman på insta nu också, baserat på vad som skrivits här över. Han och Redgert följer inte heller varandra. Det gör däremot Hannah Widell. Därför tror jag på fallout mellan Amanda och daniel. Eller så är Hannah bara mindre besatt av insta.

På vilket sätt är Amanda fixerad av det förresten?
Citera
2017-12-02, 10:19
Medlem
DyslexiKungens avatar
Daniel är ju med på Idol-Extra nu på Fredagar.det är ju kul för att han försöker bli vän med alla hela tiden, men tyvärr så misslyckas han hela tiden.Skrattar lite och säger, så här skriver de i Sociala medier m.m och sen försöker han få en syl i vädret och småler hela tiden.Det värsta är ju att han sitter på sin pall och smeker på alla hela tiden i smyg också.

Men igår så blev Nikki rasande på Daniel Hon sa att dina Sociala medier kan du stoppa upp eller liknande haha...Daniel smekte Nikki på ryggen sen och blev sårad.Han tafsade på Idol Chris mamma också.

Smygtafsaren med ett skumt leende.Alla vänder snabbt blickarna när han försöker intervjua någon.

mvh/
Citera
2017-12-02, 12:00
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wawawa
Kollade Alex Schulman på insta nu också, baserat på vad som skrivits här över. Han och Redgert följer inte heller varandra. Det gör däremot Hannah Widell. Därför tror jag på fallout mellan Amanda och daniel. Eller så är Hannah bara mindre besatt av insta.

På vilket sätt är Amanda fixerad av det förresten?

Hörde henne en gång i podden när hon pratade om hur hon tyckte det var skit när någon slutade att följa. Sen berättades det i Freakshow (förra veckans) när Messiha slutade podda på Perfekt Media att Amanda (och Hannah?) slutade följa direkt, typ samma dag. Bwahaha jag tycker de två systrarna är så ytliga.
Citera
2017-12-02, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Daniel är ju med på Idol-Extra nu på Fredagar.det är ju kul för att han försöker bli vän med alla hela tiden, men tyvärr så misslyckas han hela tiden.Skrattar lite och säger, så här skriver de i Sociala medier m.m och sen försöker han få en syl i vädret och småler hela tiden.Det värsta är ju att han sitter på sin pall och smeker på alla hela tiden i smyg också.

Men igår så blev Nikki rasande på Daniel Hon sa att dina Sociala medier kan du stoppa upp eller liknande haha...Daniel smekte Nikki på ryggen sen och blev sårad.Han tafsade på Idol Chris mamma också.

Smygtafsaren med ett skumt leende.Alla vänder snabbt blickarna när han försöker intervjua någon.

mvh/

Tittar inte på Idol extra utan tittade in i tråden för att se vart han tagit vägen, men du vet väl att han är homosexuell?

Varför har inga fler avsnitt av podden släpps? Podden skulle ju bli kvar hos PD men kanske brutits helt och hållet?
Citera
2017-12-02, 18:22
Medlem
Han har ju farit som en skottspole mellan Stockholm och Newyork för att inte tala om Paris och Valencia. I Trailerpoddeen, där han intervjuas, talar han om att han har varit med om någon eller några filminspelningar just i Newyork.

Det verkar som om han inte hunnit med så mycket mer. jag hoppas att podden kommer i gång igen.
Även om jag är litet äldre så gillar jag hans intervujustil. Han får folk att slappna av och öppna sig för honom och oss som lyssnar.
Citera
2017-12-02, 21:08
Medlem
Wawawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Hörde henne en gång i podden när hon pratade om hur hon tyckte det var skit när någon slutade att följa. Sen berättades det i Freakshow (förra veckans) när Messiha slutade podda på Perfekt Media att Amanda (och Hannah?) slutade följa direkt, typ samma dag. Bwahaha jag tycker de två systrarna är så ytliga.

Freakshow?

Alltså dessa följer Redgert: Calle, Niklas, Anita och Charlie Schulman samt Bengan Widell. Dessa följer inte Redgert: Hannah, Alex och Amanda. Haha, de vill ju att vi ska sitta här och spekulera så att se får fram sitt budskap på nätet - att Redgert är ute i kylan. Då är det bara att invänta skvallret hehe
Citera
2017-12-02, 21:11
Medlem
Wawawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wawawa
Freakshow?

Alltså dessa följer Redgert: Calle, Niklas, Anita och Charlie Schulman samt Bengan Widell. Dessa följer inte Redgert: Hannah, Alex och Amanda. Haha, de vill ju att vi ska sitta här och spekulera så att se får fram sitt budskap på nätet - att Redgert är ute i kylan. Då är det bara att invänta skvallret hehe

Edit: Redgert följer ovannämnda men de följer inte honom. Han har väl inte hunnit avfölja dem än, trodde kanske inte ha va sååå ute i kylan som han tydligen är. Alltså fatta - Alex eller Amanda har säkert gått in på sin typ 7-åriga dotters konto och avföljt Redgert eller sagt att hon ska göra det? Samma med resten av familjen. Sandlådenivå.
Citera
2017-12-07, 12:38
Medlem
Daniel Redgert överraskar med att öppna en egen PR-byrå, det är väl bara att gratulera honom och önska honom framgång i detta.

https://www.resume.se/nyheter/artikl...tar-egen-byra/

Förmodligen kommer det också gratulationer från Schulmann-Widell hållet.

En reflektion. På en instagambild skrivs, då han sitter i en taxi på till flyget då han skall till New York, skriver en kille till Daniel "Ha det bra chefen". Nu fick jag förklaringen på detta.

https://www.instagram.com/p/BbWYnotg...=danielredgert
Senast redigerad av Kaparkaptenen 2017-12-07 kl. 12:45.
Citera
2017-12-24, 14:10
Medlem
Wawawas avatar
Läste lite av hans bok och blev lite illamående, fy vilken obehaglig historia. Känner bara att det var så osympatiskt och ytligt att jag ville kräkas, trots att han försökt balansera upp den med sin komma ut-historia som ska göra den mer mänsklig men den delen kändes bara malplacé. Jobbar själv på en stor byrå och blir beklämd av att hans historia ska dra till sig flera av den typen som tror att synas är det enda som räknar. Tycker inte den personlighetstypen berikar branschen precis, men han är ju åtminstone ärlig med att han mest av allt ville bli känd.

Vill fortfarande veta vad som skar sig mellan honom och klanen Schulman/Widell med entourage dock Är det verkligen ingen som har inside på PD som kan berätta det?
Citera
2017-12-24, 22:49
Medlem
Så olika kan man se på hans bok.
Jag tycker att den är jätteärlig och att han berättar rakt på sak sin historia.

Killen är en anti.jante människa och det skall han ha beröm för.

Politism skrev om detta i en recension, skrolla nedåt bara i länken nedan.

http://www.politism.se/x/story/bland...klassamhallet/

Och sen vet vi ju inte om det har skurit sig mellan honom och Schulmanfamiljen, han vill gå vidare och det är inget konstigt med det. Han är ju ändå om några år 30.
Citera
2017-12-25, 11:44
Medlem
Ronilles avatar
Fast om man vill gå vidare i samförstånd så blir man väl ändå inte avföljd?

Tänker att det 2018 ändå är en makör för hur en relation fungerar. Följd eller icke följd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in