2016-03-05, 22:19
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
http://www.adlibris.com/se/bok/alska...-9789113059136

Flashbackarn var före såg jag när jag redan tryckt på inlägget.

Hon ska ju försörja sin sorgliga avkomma på något sätt...

..."det hade Said velat, det vet jag"
Citera
2016-03-07, 13:20
Medlem
AngelDevils avatar
Vilken bisarr kall kår som jag fick när Skavlan-publiken applåderar henne när hon kom in. På vilket vis förtjänar hon att få applåder ?
Senast redigerad av AngelDevil 2016-03-07 kl. 13:35.
Citera
2016-03-07, 14:35
Medlem
Facebacks avatar
Journalister gillar att prata om Sverigedemokraternas förflutna, men har mp en ex-terrorist som politiker är det inga problem.. "det var ju så längesedan"
Citera
2016-03-07, 18:35
Bannlyst
Fyfan jag får en klump i magen när jag läser detta...
Detta landet är på väg utför på riktigt.
Citera
2016-03-08, 08:13
Medlem
Helt uppslag med och om henne på DN idag (s30-31). Otäckt att en sån här får arbeta som lärare
Citera
2016-03-08, 10:47
Medlem
Självklart är hon miljöpartist, vad annars. Finns inte så många andra alternativ för totalt omdömeslösa terroristkramare. Läste DN idag och blev väldigt oroad över att en sådan sinnessvag person ska släppas in i skolans värld. Hon skryter om att hon radikaliserades på bara två veckor. Det är inget man skryter om, det är något väldigt svagsint.

Det står i DN att hon tycker det hon gjort är skamligt men ingenstans står det något om skuld och ånger. Lyckligtvis skyller hon inte ifrån sig, eller är det bara något hn säger? Var är avståndstagandet från radikala islamister? Ingenstans.

Den människan är fortsatt farlig, hon fattar det nog inte själv. Hon ska absolut inte vara i närheten av barn. Vad gör hon i skolan med barnen? Bombbälten av toapappersrullar? Vi behöver inte fler aningslösa naiva dumskallar i det här landet, skicka henne till Georgien igen för allas säkerhet.
Citera
2016-03-08, 11:00
Medlem
Bogomils avatar
Det kan väl inte förvåna så många, att paraply-partiet för flumideologi MP öppnar sin famn för självmotsägande och förvirrade individer.
Citera
2016-03-08, 11:19
Medlem
Beatriceaurores avatar
Denna bisarra kvinna gör mig illamående.
I dagens DN presenteras hennes bok om sexton år som spritt galen hardcore muslim.
Som vänsterorienterad studentska träffade hon "en vacker man från Algeriet" i parken, och två veckor senare var hon konverterad och gift med honom. Hon skyller på att hon var "väldigt förvirrad då", vilsen eftersom hon "inte kommit in på psykologutbildningen". Vilket skitsnack som förklaring till sexton år av mördande galenskap!
Hon var i tjugoårsåldern, inget barn alltså. hon klädde sig i hijab med endast litet fönster för ögonen, tog avstånd från föräldrarna som firade jul , det var ju "syndigt" osv.
Hon blev glad när hon hörde om tvillingtornen i USA, på soffborden hos vännerna låg bilder med ett exploderat Eiffeltorn, att makens (make nr 2, den förste skilde hon sig snabbt från eftersom han inte var tillräckligt wahabistisk. (!) hon ville inte tro att, kunde inte "förstå" att vad det nye maken och vännerna sysslade med handlade om köttslamsor och död bland tusentals civila- påstår hon. i sexton år varade den trogna sysslan med att producera pojkbarn som skulle bli Allahs blodiga heliga krigare, muijahedin.
Idag är denna toka lärare, grattis alla hennes elever.
Utan att blinka tog denna kvinna på bara några veckor till sig en spritt språngande galet blodtörstig religion.
Att hon inte skäms ! istället tjänar hon pengar på sin "förvirring" och får applåd hos Skavlan. Det är så att man kräks.
Citera
2016-03-08, 11:24
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Vilken bisarr kall kår som jag fick när Skavlan-publiken applåderar henne när hon kom in. På vilket vis förtjänar hon att få applåder ?
Skavlanpubliken är naturligtvis som robotar, agerar så som studiomannen (och Skavan) säger. Studiokillen kommenderar fram skrattsalvor och applåder med mera.
Man skulle önska att publiken haft modet att sätta sig på händerna.
Citera
2016-03-08, 15:53
Avstängd
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackarna
Nu har hon en bok på gång:

http://www.adlibris.com/se/bok/alska...-9789113059136

16 år har kvinna fått vård ?
Citera
2016-03-08, 15:58
Medlem
Svetsfluxs avatar
Vad tycker språkrören om hela historien. Har de komenterat något om detta någon gång ?
Citera
2016-03-08, 18:28
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Är hon fortfarande muslim?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in