2015-09-19, 20:39
Medlem
BaraBiffens avatar
Kommer dom ens få fängelse om dom är 18 år? Dom kommer säkert bara bli dömda till vållande till annans död och grov misshandel.
Citera
2015-09-19, 20:39
Medlem
Denna händelse är givetvis tragisk. Vila i frid!

Även ytterst tragiskt att se människor på detta forum sitta och försöka sopa händelsen under mattan och sedan påstå att det skulle vara att respektera BO, är det verkligen respektfullt att totalt ignorera händelsen och bara sitta tysta med hjärntvättsbrillorna på? Skäms!

Måste även kritisera dom få människor i tråden som anser att det skulle vara "dålig stil" att "hänga ut" dessa pundar-ynglingar, dags att spräcka bubblan och leva&se i den riktiga världen folk.
Citera
2015-09-19, 20:41
Medlem
för er som skriver om fängelse så är endast 2 av misstänkta över 18.
Citera
2015-09-19, 20:43
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Kommer dom ens få fängelse om dom är 18 år? Dom kommer säkert bara bli dömda till vållande till annans död och grov misshandel.

Klart dom åker in på kåken, det finns 17 åringar där!
Citera
2015-09-19, 20:44
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
????

GM är svensk? Åtta är gripna som GM!

"I annat fall har han väl ingen på fängelset som han kan kommunicera med"???

Sitter Du nu och dricker igen, LeeVan? Och tänker i egna deliriumbanor???

Jag fattar nada!

Det kan nog ta en stund innan polletten trillar ner.. Men jag ser inget skäl att av den orsaken vara övertydlig. Fundera lite – det ger dig säkert mer än ett rakt svar härifrån.
Citera
2015-09-19, 20:45
Medlem
Flera har skrivit på arabiska R.I.P
under hans bilder!. Tror han är kristen arab kanske!.

Han ser ung ut men inte 97!. Absolut inte!.
Jag tror han kanske är "ensamkommande" flykting. Då får man stanna och få hit sin familj lättare!!. Så fult tycker jag när de gör så!.Vad är det för jävla föräldrar som skickar sina barn till Europa i båtar för att sen ungen ska fixa papper till de?!
Jag förstår att det är krig tex i Syrien men man dör helst tillsammans än att skiljas från sina barn!.
Senast redigerad av 80SLMNI 2015-09-19 kl. 20:48.
Citera
2015-09-19, 20:49
Medlem
Ingen som vet hur det gick till? 8 mot 1 låter fegt, men 7 kan ju vara vittnen och bråket kan ha varit 1-mot-1. Det kan t.o.m ha varit i svenskens självförsvar som syrianen dog och att BO är GM i dramat.

Hur som helst tyder det lilla vi vet på att svenskarna är de ruttna mördarna, utredningen får överbevisa den uppfattningen.
Citera
2015-09-19, 20:54
Medlem
joppepis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80SLMNI
Flera har skrivit på arabiska R.I.P
under hans bilder!. Tror han är kristen arab kanske!.

Han ser ung ut men inte 97!. Absolut inte!.
Jag tror han kanske är "ensamkommande" flykting. Då får man stanna och få hit sin familj lättare!!. Så fult tycker jag när de gör så!.Vad är det för jävla föräldrar som skickar sina barn till Europa i båtar för att sen ungen ska fixa papper till de?!
Jag förstår att det är krig tex i Syrien men man dör helst tillsammans än att skiljas från sina barn!.

Har du egna erfarenheter i frågan ? Nä, trodde väl inte det.....
Citera
2015-09-19, 20:54
Medlem
Snömoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Ingen som vet hur det gick till? 8 mot 1 låter fegt, men 7 kan ju vara vittnen och bråket kan ha varit 1-mot-1. Det kan t.o.m ha varit i svenskens självförsvar som syrianen dog och att BO är GM i dramat.

Hur som helst tyder det lilla vi vet på att svenskarna är de ruttna mördarna, utredningen får överbevisa den uppfattningen.

8 anhållna och skäligen misstänkta, så tyder väl inte jättemycket på att det handlar om 7 vittnen av de man plockat in.
Citera
2015-09-19, 20:55
Medlem
Bollregs avatar
Citat:

Fegt? Tror du det är en tävlingsmatch med regler?
Det är en djungel därute och det handlar om att överleva, inget annat.
Citera
2015-09-19, 20:57
Medlem
Citat:

Rutten mördare.Varför skriver du så.Vet du hur det gått till.Är ju en skadad är det en svensk eller Bo offret vän.
Citera
2015-09-19, 20:58
Medlem
Citat:

BO hade minst 1 med sig, han var inte själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in