Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-09-20, 08:27
  #13
Medlem
Jag köpte skjortor där för några år sedan för ett väldigt bra pris. De jag köpte såg snygga ut och satt bra. Men nu på senare år har jag upptäckt vilka jävla skräpskjortor de har, ingenting är liksom i rätt storlek. Dåligt sydda, dålig passform, S är för small, M är för stor, etc. Deras figursydda skjortor kan vara helt OK dock.
Citera
2015-09-20, 10:24
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Ts:
Var?

För 300-400 Kr kan man få mycket bättre skjortor från Storbritannien, t.ex. ctshirts.com eller tmlevin.com. De har flera passform och massor av stil-/färg-/tygkombinationer. Det går även att anpassa armlängden om man vill.

För 600 kan man köpa även bättre från Japan eller USA fast då kan tull och frakt tillkomma.

Även måttbeställda skjortor med klart mycket högra kvalitet finns från 600+frakr från andra ställen.

Föreslår att du läser igenom skjorttrådet under klassiskt stil.
Citera
2015-09-20, 14:27
  #15
Medlem
avmans avatar
Jag köpte flera BOSS skjortor online från Tyskland: 400kr /st. Tusen gånger bättre än Dressmanns plast skjortor för 600kr / st.
Citera
2015-09-20, 16:56
  #16
Medlem
Har köpt chinos hos Dressman och måste säga att sämre chinos får man leta hårt och länge efter. Efter bara några användningar hade jag en bleknad rektangel över fickan där min telefon varit. Fickorna fick hål både i sömnaden och mitt i tyget. Var tänkt att vara slit-o-släng helgbyxor men de duger inte ens till det.

Om Dressman erbjöd mig gratis chinos skulle jag tacka nej nu när jag vet vad deras kvalitet går för.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback