2015-09-11, 23:03
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
När hon kom ut ville hon vara snäll [...]

Svenskar verkar fortfarande leva på 50-talet rent mentalt.

Dagens Sverige är inget tryggt och harmlöst folkhem - det är blodigt allvar så fort du rör dig utanför den helsvenska gräddhyllan. Samhällsklimatet är rått och cyniskt, och invandrarslöddret tar naturligtvis tillfället i akt att utnyttja svenskens naiva dumhet och suicidala idioti när det kommer till interaktioner med blattar och negrer.

En uppmaning till alla svenskar där ute som dagligen tvingas interagera med dessa undermänniskor: ge dem inte lillfingret, se dem inte i ögonen, tala inte med dem, visa dem ingen respekt eller omtanke. Vi befinner oss i ett lågintensivt raskrig som kommer sluta i våld och död - invandrarna vet det och är helt förberedda - är du?
Citera
2015-09-11, 23:28
Medlem
Tablettaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Dessa zigenare sprang runt i Kristinehamns centrum i eftermiddags. Det var ett sällskap på 5 stycken kvinnor som hade en väldig aggressiv "försäljningstaktik". De var framme och knacka på bilrutor, drog folk i armarna, tog inte ett nej för ett nej utan ställde sig i vägen och blockerade, la sina tidningar på pensionärers rullatorer och sen hävdade att de köpt den och krävde pengar m.m !!

En stackars dam som satt på en bänk och avnjöt en glass i höstsolen fick 3 olika zigenarekvinnor på sig inom loppet av 10 min!! De brydde sig inte ett dugg om att den andra kompanjonen redan försökt sälja till den kvinnan...Ni som känner till gågatan i Kristinehamn kan föreställa er själva att 5 stycken som springer runt samtidigt blir väldigt irriterande. Enligt min uppfattning så konkurrera dessa kvinnor sinsemellan. Efter ett tag så kom det en man (samma ursprung) och inkasserade pengarna från kvinnorna.

Jag ringde Polisen på 114 14 och fick köplats 80(!). Satt på vänt i ungefär 10 minuter och efter det så var det fortfarande köplats 80 så jag la ned.... Ingen polis syntes till så långt ögat kunde nå så vansinnet kunde fortgå ...

Det ska dock tilläggas att under den dryga timme som jag satt och kollade så var det endast en (som jag såg) som köpte en tidning. Skönt att se att folk tröttnat och inte ger dom ett öre.

Låter helt sinnessjukt att gå till personligt angrepp för att "sälja tidningar". Hade aldrig accepterat att dom vidrört mig eller knacka på min bilruta, hade tagit deras tidningar och slängt åt skogen.
Citera
2015-09-11, 23:40
Medlem
Fjodorovs avatar
Dags att tala allvar flashbackare. Det är dags att tala riktigt jävla allvar. Framförallt med era familjemedlemmar, släkt, vänner och bekanta som inte kan försvara sig.

Det är dags att förbereda folk på att sånt här kan hända på öppen gata om man går ensam, framförallt som kvinna. Öst-européer fullkomligt hatar zigenare och det finns skäl till det. Ett utav dem är människorov. Kom ihåg flickan som någon hade hittat förra året, en bortrövad flicka i typ Grekland eller nåt, det är sådant som de håller på med. Zigenarna som är här i Sverige är en del av samma kriminella nätverk.

För fan, skitsamma om de kallar er rasister eller inte. Det är dags att verkligen ta snacket och förbereda dem på vad tusan som kan hända ifall de går ensamma. För sådant här och annat våldsamt, jävligt, kommer bara hända än mer frekvent i våra städer. Det är för era nära och käras skull ni ska berätta detta, informera dem om läget och varna om vad som kan hända.

För som sagt, det här landet sjunker långsamt ned i fördärvet och det finns brutala, riktiga jävliga, sviniga rent utsagt onda människor därute som är beredda att utnyttja sådana lägen.

Gör er jäkla plikt, det är en uppmaning, gör er jäkla plikt och börja redan nu informera era bekanta om vad som kan hända och vad som vi står inför. Snälla!
Citera
2015-09-11, 23:57
Medlem
fasligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddman84
Varför vill zigenare kidnappa människor? Utpressning? Jag förstår verkligen inte. Både barn och vuxna utsätts alltså för dessa märkliga bortrövningsförsök. Det var väl bara någon vecka sedan en 3-åring höll på att lockas in i en bil?

Kvinnan kanske hade något intressant och iögonenfallande handikapp som kunde exploateras i tiggeribranschen?
Citera
2015-09-12, 00:19
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chic
Så nu måste man vara på sin vakt bara för att behöva gå till ICA?.. Sjukt läskigt...

Blir man inte mördad av asylsökande på Ikea så blir man kidnappad av romer på ICA maxi, det är verkligen ett bisarrt land vi har numera.

Hela grejen känns ju bara väldigt konstig, trodde man verkligen att det skulle lyckas att bedriva kidnappningar med våld mitt utanför stora matbutiker.
Citera
2015-09-12, 01:25
Medlem
AnnaPetrovnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sapoflashback
Rasist som försöker göra sig till martyr. Rasisterna är nu så desperata att man måste ljuga för att hjälpa SD.

Framför ICA låter inte sannolikt, ska vi säga att damen missuppfattade situationen. Det är lätt gjort när många tjattrar på utrikiska runt om.
Annars var det när jag var barn frimurarna som kidnappade barn och sålde dom till hundturken. Hur sant det var vet jag inte men greve Sparre erkände ju sin medverkan i handeln på Kalle Dussins tid.
En lite obehaglig vinkling på det hela är att såna här myter ofta har ett korn av sanning, hur stort det är i detta fallet vill jag inte gissa.
Citera
2015-09-12, 04:40
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Förmodligen såg ziggisarna henne som lättlurad och beslöt att lura med henne till en bankomat för att komma över mer kooroona. Ziggisar rövar inte bort kärringar, det finns inga pengar att tjäna. Ett misslyckat halvrån, typiskt zigenskt.

Det där är nog väldigt nära sanningen, är precis sådär ziggisar brukar lägga upp taktiken..
Citera
2015-09-12, 06:11
Medlem
-Zigenarna skulle också ha frågat kvinnan om hon "hade nån man" förmodligen ville man komma in i hennes hem och stjäla ev smycken och saker och sen en resa till bankomaten.Hoppas kvinnan lärde sig nåt av historien. Zigenarna är redan någon annanstans och letar nya offer.
Citera
2015-09-12, 06:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Så en svensk kvinna är i detta nu bortrövad av en zigenarklan. Borde väl vara rikslarm på det tycker man.
Citera
2015-09-12, 06:50
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Så en svensk kvinna är i detta nu bortrövad av en zigenarklan. Borde väl vara rikslarm på det tycker man.

Läs artikeln. Rubriken i tråden är missvisande.
Citera
2015-09-12, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Nja, det står ju i artikeln att de försökte röva bort henne, men att hon i sista stund blev räddad av en man som kom till undsättning just som de försökte fösa henne mot minibussen.
Citera
2015-09-12, 07:02
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad

/ Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem