Citat:
Ursprungligen postat av
15minFame
Att släppa ut gas är naturligt. Det hör till god ton att inte göra det framför andra. Att svettas är naturligt. Och det hör till god ton att tvätta sig och använda deodorant så man inte stinker i allmäna utrymmen.
Ny svett luktar inte så mycket. Men att svettas från en armhåla med gammal svett utan deo är lika vidrigt som en prutt i ansiket. Du kan argumentera att detta är naturligt bäst du vill. Det är ändå vidrigt.
Du har ju ändrat åsikt, från att skriva att det är "vidrigt" att påstå att det är naturligt, till att hålla med mig om att det är naturligt att svettas på ett gym (och det går inte att jämföra med att skita någon i ansiktet), så jag behöver inte argumentera någonting.
Huruvida det faktiskt är vidrigt eller ej har jag väl inte skrivit någonting om... Först och främst är jag av uppfattningen att människor luktar olika och olika mycket. Bara det borde ju tysta den här diskussionen. Att vissa människor slarvar med deodoranten på ett gym tycker jag dock inte är dödssynd. Det kan vara hur äckligt som helst, det är fortfarande naturligt, precis som du nu skriver. Och jag vidhåller att ni bara är fina i kanten. Men klaga på.