2016-07-08, 12:46
Medlem
JoeL431s avatar
Läste att man borde evolvera den Pokémon med högst CP av dom man har i samma art. Men dem kan även ha olika attacker och vissa med svagare CP har bättre attacker. Spelar det ingen roll vid evolveringen med tanke på att man får nya eller anpassas "storebror" efter grundattackerna hos Pokémon? Menar.. CP kan man ju alltid förbättra iaf.
Citera
2016-07-08, 12:53
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majorapa
151!
Eller finns inte Mew?
De borde placera Mew på toppen av Mount Everest eller nåt.
Sugiga är att jag har Mew på mitt gamla Pokemon Röd, eller vilket det var jag hade.. Men i te spelat det på evigheter så batteriet som håller sparningen vid liv lär ha tagit slut..
De har pratat om större live events, men osäkra. Blir ju orättvist om allt händer i bara Japan eller en ände av USA liksom.
Citera
2016-07-08, 14:03
Medlem
Mr.Nesss avatar
Laddade ner det och gick ett varv runt huset (bor i ett litet samhälle) men lyckades fånga tre Pokémons Detta kan bli kul! Men om man går på stan och gör detta, kan man möta andra som spelar och "slåss"?
Citera
2016-07-08, 14:27
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Laddade ner det och gick ett varv runt huset (bor i ett litet samhälle) men lyckades fånga tre Pokémons Detta kan bli kul! Men om man går på stan och gör detta, kan man möta andra som spelar och "slåss"?

Själv fick man gå 1,2 km för att hitta sin första. Vet inte om jag hade otur eller om jag gjorde något fel.
Citera
2016-07-08, 14:39
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Det ska gå att göra, om jag förstått rätt. Det är dock inte implementerat vid launch utan fighting sker på gymmen.
Vet att trading ska komma inalla fall, men också inte vid releasen utan de vill att folk ska samla och levla istället.
Citera
2016-07-08, 14:49
Medlem
JoeL431s avatar
Vilken succé, var ute och tog över 2 gym. Plockade en Squirtle (som jag visserligen valde i början men ändå, steg närme evolvering). Men sen tog jag även min bästa fångst --> Victreebel 358 CP

http://pokemondb.net/pokedex/victreebel
Senast redigerad av JoeL431 2016-07-08 kl. 14:54.
Citera
2016-07-08, 14:51
Medlem
När jag installerar apk:n på Android så står det "Det uppstod ett problem när paketet analyserades." Varför?
Citera
2016-07-08, 15:05
Medlem
swebarbs avatar
Men kan man se andra spelare på kartan eller? Det känns ju lite dött att springa omkring själv.
Citera
2016-07-08, 15:08
Medlem
När kommer det på iphone?
Citera
2016-07-08, 15:08
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Men kan man se andra spelare på kartan eller? Det känns ju lite dött att springa omkring själv.
Vi får nog vänta ett litet tag på updates, spelet är knappt släppt än. Såg dock några mystiska telefonhänder kring pokestops jag besökte förut. Kollade lite hotfullt nära gymmet så jag får behålla de jag tagit över .
Citera
2016-07-08, 15:10
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Nej. Men för att vara ett spel som inte släppts än har jag sett förvånansvärt många spelare på stan.
Citera
2016-07-08, 15:14
Medlem
Smirmats avatar
Spelet verkar inte riktigt vara gjort för oss som bor på landsbygden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in