2016-08-27, 17:57
Medlem
MarqsN92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodooprasten
Ingenting som jag låter tära på min vardag. Tycker såklart det finns värre exempel av infantila beteenden och resonemang bland dagens vuxna. Främst inom den politiska debatten. Blev bara så förbryllad då jag endast sett smågrabbar strövat omkring och spelat, så antog att det var anpassat för barn tills jag fann den här tråden.

För att "vuxna" spelar i bilen
Citera
2016-08-27, 18:00
Medlem
Voodooprastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarqsN92
För att "vuxna" spelar i bilen

Ansvarsfullt!
Citera
2016-08-27, 18:02
Medlem
MarqsN92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodooprasten
Ansvarsfullt!

Om man är den som kör ja
Citera
2016-08-27, 18:16
Medlem
NirvanAs avatar
Ni som har Lapras och Snorlax i tråden, har ni fått dom via 10km egg eller fångat vilda? Vad tror ni andelen ligger på som fått via egg och fångat vilda? Måste vara stor majoritet som fått via egg, va?

Själv har jag inte Lapras, men Snorlax fick jag via egg... Har även spottat Snorlax två gånger i sightings men hann aldrig hitta den.
Citera
2016-08-27, 18:20
Medlem
MarqsN92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ni som har Lapras och Snorlax i tråden, har ni fått dom via 10km egg eller fångat vilda? Vad tror ni andelen ligger på som fått via egg och fångat vilda? Måste vara stor majoritet som fått via egg, va?

Själv har jag inte Lapras, men Snorlax fick jag via egg... Har även spottat Snorlax två gånger i sightings men hann aldrig hitta den.

Har fått en Snorlax i ägg och hittat en vild. Dock har båda varit förfärligt dåliga. Lapras har jag bara hittat vild och den sög också tyvärr.

För övrigt så hittade jag äntligen en Aerodactyl idag! På samma ställe som den dök upp igår
Citera
2016-08-27, 18:22
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarqsN92
Har fått en Snorlax i ägg och hittat en vild. Dock har båda varit förfärligt dåliga. Lapras har jag bara hittat vild och den sög också tyvärr.

För övrigt så hittade jag äntligen en Aerodactyl idag! På samma ställe som den dök upp igår

Vid vilken level fick du snorlax i ägg? Jag fick han i level 23 och hade då typ 1900CP, alla egg ger alltid väldigt höga CP för mig? knäckte du det för tidigt?
Citera
2016-08-27, 18:22
Medlem
Asså är det möjligt att fånga Kangaskhan i Europa? aldrig sett någon.
Är uppe i 140 pokemons i pokedex, Alakazam och Muk kvar sen har jag nog fångat alla som är möjliga att fånga.
Citera
2016-08-27, 18:23
Medlem
MarqsN92s avatar
Citat:
Vid vilken level fick du snorlax i ägg? Jag fick han i level 23 och hade då typ 1900CP, alla egg ger alltid väldigt höga CP för mig? knäckte du det för tidigt?

Nejdu, jag minns fel. Hittade båda vilda, en var på 800 och den andra strax över 1000cp. Vill gärna få en i ägg då den säkerligen blir mycket bättre.
Citera
2016-08-27, 18:25
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xultraz
Asså är det möjligt att fånga Kangaskhan i Europa? aldrig sett någon.
Är uppe i 140 pokemons i pokedex, Alakazam och Muk kvar sen har jag nog fångat alla som är möjliga att fånga.
Nej, du kan i dagsläget bara få 142 maximalt i Europa, grattis till dig.
Citera
2016-08-27, 18:30
Medlem
Citat:
Nej, du kan i dagsläget bara få 142 maximalt i Europa, grattis till dig.
Men vad jag vet kan man få alla region-exclusive pokemon via egg?
Citera
2016-08-27, 18:32
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Men vad jag vet kan man få alla region-exclusive pokemon via egg?
Jävligt tveksamt, har säkert öppnat 50 5km ägg, inte fått någon av dom ;/
Citera
2016-08-27, 18:39
Medlem
MarqsN92s avatar
Har säkert pratats om detta i tråden tidigare men spelar vikten någon som helst roll? Min Arcanine på 2000cp är XS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in