2016-07-12, 19:09
Medlem
Aritzos avatar
Nu måste jag fan få hjälp!
Det går inte att hitta den i appstore oavsett om jag ändrar region, loggar ut, gör nytt konto.
Va fan gör jag för fel?

Edit:
Fixat!
Senast redigerad av Aritzo 2016-07-12 kl. 19:17.
Citera
2016-07-12, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17maj
du får gärna länka någon rolig twitch kanal!

https://www.twitch.tv/reckful var den som körde med 50k viewers tror han höll på en timme till han fick slut på batteri, men de borde väl dyka upp fler allt eftersom
Citera
2016-07-12, 19:19
Medlem
Någon som vet om man måste ha en fungerande kamera för att spela? Om det behövs ger ju det faktiskt mig äntligen en anledning till att åka iväg och fixa kamerafan.
Citera
2016-07-12, 19:20
Medlem
Jäklar vilken hype det har blivit runt det här spelet. Min fråga är verkligen ifall det är så kul som folk får det att vara som. För som jag har förstått det så kan man bara samla pokemons och inget annat (någon som kan rätta mig?). Hade varit mer lockande ifall man kunde duellera och attackera olika pokemons, som på de gamla game boy spelen
Citera
2016-07-12, 19:26
Medlem
Veasellls avatar
Fick hybris och försökte ta över ett gym med mina 200 CP Pokés. Det gör jag inte om..

Hur styr man levlandet medan man är hemma? Om man kan exp:a lite på något sätt..
Citera
2016-07-12, 19:32
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Kul spelidé, detta är framtiden! Väntar intensivt på Multiplayermode. Men måste väl dra jäkligt mycket batteri?
Citera
2016-07-12, 19:35
Medlem
chamaemoross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Nu måste jag fan få hjälp!
Det går inte att hitta den i appstore oavsett om jag ändrar region, loggar ut, gör nytt konto.
Va fan gör jag för fel?

Edit:
Fixat!

Det funkar väl inte i europa eller?
Citera
2016-07-12, 19:39
Medlem
cykelsadels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuddesnubben
Någon som vet om man måste ha en fungerande kamera för att spela? Om det behövs ger ju det faktiskt mig äntligen en anledning till att åka iväg och fixa kamerafan.

Nej fantiskt inte. Sålänge din telefon uppfattar att en kamera finns så fungerar det. Jag brukar tom. Stänga av AR funktionen. Men sen finns de säkert andra anledingar för dig att köpa en ny telefon.

Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Fick hybris och försökte ta över ett gym med mina 200 CP Pokés. Det gör jag inte om..

Hur styr man levlandet medan man är hemma? Om man kan exp:a lite på något sätt..

Jag låter Appen vara igång, efter en stund dyker pokémon upp. Det är en lång process så det snabbaste sättet är ifall du går ut och rör på dig.
Citera
2016-07-12, 19:51
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Kul spelidé, detta är framtiden! Väntar intensivt på Multiplayermode. Men måste väl dra jäkligt mycket batteri?

Vadå är det här inte multiplayer?
Citera
2016-07-12, 19:51
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Spelet äter batteri. Jag tömmer min s6a + Powerbank med 3x fulladdning på några 4-5 timmar om jag låter spelet gå utan att släcka skärmen.
Citera
2016-07-12, 20:15
Bannlyst
hur fan kan ni komma in i spelet? jag får server issues come back later hela tiden..
Citera
2016-07-12, 20:19
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cykelsadel
Du kan inte flytta över din speldata från ett Google konto till ett annat.

Har du använt ett speciellt just för Pokémon eller hur kommer det sig att du vill byta?
Byta vet jag inte, spelet är ju inte officiellt släppt här än så jag är nojjig att man kanske inte spelar i samma version som andra och då måste byta men det kanske inte alls fungerar på det sättet. Tänkte ha det på samma google konto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in