2016-08-01, 23:21
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
mr mime är endast tillgänglig i europa och lite halv rare.. men du skulle sparat 10km ägget till lvl 20 minst, jag är lvl 20 och minns inte när jag sist fick ett.. får fan bara 2 och 5km..

Säker på att inte CPn bestäms när du får själva ägget? för jag provade spara ett 10 km ägg en del lvls men det var skit ändå när det väl kläcktes.
Citera
2016-08-01, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ageton
Kläckte mitt 4:e 10 km ägg nyligen och äntligen, en lapras med cp 1431! Första bra pokemon jag får från ett ägg och är lvl 19.

Det är nog en rätt bra ide att vänta till lvl 20+ med sina 10km ägg egentligen.

mmm har redan gått 7.9... är lvl 14.. så det kan bli tufft att spara de.
Citera
2016-08-01, 23:26
Medlem
NirvanAs avatar
Är det bara för mig som spelet endast vibrerar när sk vanliga/dåliga pokemons dyker upp? (weedle, pidgey, rattata nivå etc). När någon bra/mer ovanlig dyker upp, så dyker den upp på skärmen utan förvarning(!) så gäller att man är med så man inte går/åker förbi den.
Citera
2016-08-01, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
mr mime är endast tillgänglig i europa och lite halv rare.. men du skulle sparat 10km ägget till lvl 20 minst, jag är lvl 20 och minns inte när jag sist fick ett.. får fan bara 2 och 5km..

Själv har jag ett konto i 22 och ett i 19 och bara fått ett 10km ägg en gång........
Citera
2016-08-01, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartLeverpastej
Bästa stället att farma pokemons på i sthlm? Finns d något ställe i sthlm som är "känt" för att spawna bra pokemons?
Kronobergsparken på Kungsholmen eller Kungsträdgården.
Citera
2016-08-01, 23:35
Medlem
NirvanAs avatar
Och hur ofta stöter ni på tredjeevolutions-pokemons (alltså evolvad 2 ggr) som inte är pidgeot, beedrill och andra värdelösa? Jag tror jag inte stött på någon utan de rares jag stött på har varit i första evolutionen, eller andra, aldrig kompletta i tredje (samt de rare som bara har andra evolutionen)
Citera
2016-08-01, 23:40
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Och hur ofta stöter ni på tredjeevolutions-pokemons (alltså evolvad 2 ggr) som inte är pidgeot, beedrill och andra värdelösa? Jag tror jag inte stött på någon utan de rares jag stött på har varit i första evolutionen, eller andra, aldrig kompletta i tredje (samt de rare som bara har andra evolutionen)

Det är inte ofta dom dyker upp men har lyckats fånga Dragonite och Gengar av de lite ovanligare 3 evolutionspokemonen.
Citera
2016-08-01, 23:43
Medlem
MarqsN92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Har fångat två st Nidoking och har sett Dragonite två gånger på nearby-listan utan att ha hittat den. Samma sak med gengar och alakasam
Citera
2016-08-01, 23:43
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Det är inte ofta dom dyker upp men har lyckats fånga Dragonite och Gengar av de lite ovanligare 3 evolutionspokemonen.
Åå Gengar är min favorit från första generationen, misstänker att jag behöver spara upp massa gastly för att få en chans till honom
Citera
2016-08-01, 23:48
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Säker på att inte CPn bestäms när du får själva ägget? för jag provade spara ett 10 km ägg en del lvls men det var skit ändå när det väl kläcktes.

jo det gör den glömde det ja så spara ett 10km ägg när man är en bit från lvl 20 gör inget för det blir låg cp om du ens öppnar det vid lvl 30 men äggen är cappade på lvl 20 allafall.
Citera
2016-08-01, 23:59
Medlem
MarqsN92s avatar
Pokémon som är exklusiva i andra världsdelar, går det att få såna från ägg eller är det helt kört?
Citera
2016-08-02, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MarqsN92
Pokémon som är exklusiva i andra världsdelar, går det att få såna från ägg eller är det helt kört?

tror man måste vara i den världsdelen för att få dom i ägg, så det är rätt kört vilket är tråkigt, antingen får man hitta nån att tradea med i framtiden när det går eller gps spoofa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in