detta är i usa väl ? spel som ingress och turf har jag inte läst nån i sverige som blivit rånad eller utsatt för brott trots dom funnits i ett antal år nu ..
Dock tycker jag att det måste komma mer än att bara dra till gym och försöka slå ner motståndare där, det kommer man ju tröttna på rätt snabbt känner jag för det ger ju inte speciellt mycket även om man vinner får man ju inte direkt några priser.
Senast redigerad av swebarb 2016-07-11 kl. 17:13.
detta är i usa väl ? spel som ingress och turf har jag inte läst nån i sverige som blivit rånad eller utsatt för brott trots dom funnits i ett antal år nu ..
Helt klart gäller det utomlands, men personligen hade jag inte gett mig ut på natten och jagat spelfigurer för det.
Är på en runda, hittar lite nya pokemons (Kingler, Abra som dock försvann direkt) och så försvinner alla pokestops och pokemons.. samt att det börjar regna. Drar hem, då kommer allt tillbaka igen och det slutar regna.
308 jag är level 6. Fick typ kasta 20 pokebollar no joke
Fick jag göra på min första Seadra också (den var typ 305 eller något)
Hatchat 2 st 10km ägg nu, fått Dratini och Schyther
Hittade denna http://imgur.com/gallery/pPDl1
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!