Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-10, 18:00
Är det bekräftat att det går att fånga shiny Pokémon?
Citera
2016-07-10, 18:10
Medlem
ArischManns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Verkar inte så.

https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/221958268-How-do-I-change-my-avatar-or-team-
hur gör jag lättast för att starta om på nytt då?
Använt mig av "använd google konto" när jag loggat in, ska jag välja använde pokemon grejen istället då? eller går det att nollställa google sparningen?
Citera
2016-07-10, 18:12
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
hur gör jag lättast för att starta om på nytt då?
Använt mig av "använd google konto" när jag loggat in, ska jag välja använde pokemon grejen istället då? eller går det att nollställa google sparningen?
Noll koll, sorry
Har själv iPhone så har inte ens tillgång till spelet..
Citera
2016-07-10, 18:19
Medlem
Klemos avatar
Alltså fungerar detta för er? När jag loggar in har jag bara en helt tom karta, inga pokestops eller gym. Eller kör ni med fakegps? Läser man tråden verkar det som att det fungerar för vissa?
Citera
2016-07-10, 18:21
Medlem
kjellouts avatar
Tips på vart man kan hitta en electabuzz,squirte,abra,haunter,poliwag?

Elverk,spökhus,hypnotisörer och vattendrag som gäller eller?
Citera
2016-07-10, 18:29
Medlem
ArischManns avatar
Citat:
Noll koll, sorry
Har själv iPhone så har inte ens tillgång till spelet..
skapade ett pokemon trainer club konto & logga in med det istället gick rätt snabbt & enkelt
Citera
2016-07-10, 18:29
Medlem
Phoenix Wrights avatar
Spelet har inte släppts i Europa ännu. Det skulle egentligen kommit i slutet av denna vecka men eftersom deras server inte klarar av belastningen har Niantic förmodligen skjutit upp släppet här i Europa. Är själv väldigt sugen på att ladda ner .apk från nätet som vissa andra här i Europa har gjort men det finns en risk att den är infekterad av skadlig kod plus att man sabbar ju för spelet när man belastar deras servers. Har redan väntat väldigt länge på detta spel så kan faktiskt vänta en vecka till. Tycker jag ni med borde göra.
Citera
2016-07-10, 18:30
Citat:
Ursprungligen postat av kjellout
Tips på vart man kan hitta en electabuzz,squirte,abra,haunter,poliwag?

Elverk,spökhus,hypnotisörer och vattendrag som gäller eller?
Fångade Squirtle på min laptop här hemma och Gastly, som utvecklas till Haunter, precis utanför huset. Känns rätt random egentligen. Hittade till exempel Seal på Mc Donalds.
Senast redigerad av Ensamhet. 2016-07-10 kl. 18:35.
Citera
2016-07-10, 18:34
Medlem
latahundens avatar
Perfekt spel på våren och sommaren. Men hur blir det på vintern? Ska man gå omkring med telefonen i kylan på flera timmars promenad?
Citera
2016-07-10, 18:35
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Tänkte mest så inte ungen tror att monstren är på riktigt och tror att de hemska varelserna gömmer sig under sängen! Pokemon kan ju hittas överallt, och har hittats i hemmen hos vissa, bara så ungen inte blir rädd :P
Eller så ungen tror att er hund eller katt plötsligt kan skjuta blixtar eller annat som pkemon kan
Blir legendariskt det här. Det är andra visor än gamla Pomperipossa (som bidrog till många mardrömmar!)!
Citera
2016-07-10, 18:44
Medlem
majorapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauwieze
Niantic stänger ner servrar för att jaga och banna de som laddat ned spelet utanför de släppta regionerna.

http://www.itechpost.com/articles/21712/20160708/pokemon-go-pokemon-go-update-pokemon-go-servers-servers-down-niantic-pokemon-go-niantic-illegal-down loaders-permitted-pokemon-go-regions.htm

Vad sägs om detta? Går det att bli bannad? Skulle inte vara bra för affärerna om de bannade massa folk.
Citera
2016-07-10, 18:56
Medlem
joims avatar
Hur bra telefon behöver man, räcker en samsung j5?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in