Citat:
Ursprungligen postat av
Provocative2.0
Men det du säger är samma sak som jag gör, fast med andra ord.
Jag drog upp tre kaptener.
Hamréns spelidé sågar jag ju o detta beror just på att han inte hade materialet för den. Däremot hade han krav att spela "rolig" fotboll. Att han är en medial katastrof bryr jag mig inte om.
Nordin höjde jag, sett till de resultat han levererade o tänker då på det omtalade fiaskot i själva VM-slutspelat alla andra hakat upp sig på.
Laban, om du minns honom hade alla förutsättningar. Men enbart uttrycket "Vill man se mål får man se ishockey" säger allt om hans filosofi. De åren var en katastrof.
Ja men Laban kan man för fan inte jämföra med Hamrén. Erik skulle framstå som en barnunge närmast om han befann sig i samma rum som Lars Arnesson. Sådant måste man också räkna med, för det säger något om LEDAREGENSKAPER.
Laban hade balls, för han försökte bygga något helt nytt med svensk landslagsfotboll, trots motstånd från alla ingrodda svenska klubbtränare då. Det omvittnar stark integritet. Något Erik Hamrén aldrig någonsin haft. Så Laban pulvriserar Erik Hamrén alla dagar i veckan. Ge Laban Zlatan liksom.