Citat:
Vill bara poängtera att jag inte kan ta någon seriöst om denne inte vet skillnaden på subjektsform och objektsform. De används vid subjekt, inte dem, så lär dig gärna detta så man kan ta dig på allvar. "Dem priserna" är helt åt helvete fel.
Sen är priserna höga om man jämför med H&M eller Dressmann, där jag tror många köper sina kavajer. En vanlig snubbe köper inte en Corneliani-kostym i helkanvas. Jag vet inte vad du har för snedvriden bild med hur många tror du egentligen går runt i riktigt fina kavajer för över 5000 kr? Kom ner på jorden. Och ja, folk i KSoE köper kavajer för <5000 kr men de avspeglar nog 0,1% av Sveriges egentliga befolkning. 2800 för en rock från TGD är dyrt, då jag köpte jackor från dem för 1500 kr för 3 år sedan.
Alla vill väl köpa bra kostymer/kavajer men många liksom jag drar sig för priset. Sen att kvalitativa varor håller bättre kvalitet är i många fall en självklarhet, men hur sugen är man på att lägga 5000 kr på en kavaj om man inte använder den 3-4 gånger i veckan vilket jag inte gör? Då är till och med 2000 dyrt.
Citat:
Gillar märket, ska inhandla lite mer från dem. Ska testa deras BD-skjortor som ser ut att ha en riktigt bra krage med schyst roll.