Jag är oerhört intresserad om att läsa om hans livsöde och dessutom stödja honom med en slant då jag tycker han förtjänar att ha det lite gott på ålderns höst. Jag kan emellertid inte uttala mig om boken är läsvärd än då den inte verkar vara släppt. Har i alla fall beställt den.
Utg.datum: 2015-09-21 står det på bokus. Vad tror ni om boken?
Senast redigerad av briska 2015-09-07 kl. 19:20.
Helt fantastiskt program! Mannen var ju nästan overklig med sin säregna gestalt och sitt sätt att formulera sig. För att inte tala om hans sång.
Tack för tipset - trodde nog aldrig det skulle bli någon bok, så jag kollade inte vidare.
Nu måste den absolut läsas. Det livsödet vill jag veta mer om!
Jag är oerhört intresserad om att läsa om hans livsöde och dessutom stödja honom med en slant då jag tycker han förtjänar att ha det lite gott på ålderns höst. Jag kan emellertid inte uttala mig om boken är läsvärd än då den inte verkar vara släppt. Har i alla fall beställt den.
Utg.datum: 2015-09-21 står det på bokus. Vad tror ni om boken?
Tack för en bra tråd! Jag ser verkligen fram emot att få läsa den, förhoppningsvis så tar det inte så lång tid innan den ligger i brevlådan!
Citat:
Ursprungligen postat av Wheatstack
Kent Sidvall måste vara världens snällaste man.
Boken är beställd! Synd att den var så billig bara, hade gärna stöttat honom med en större slant
Jag håller med dig till 110%, jag hade gladeligen betalat en hundring eller två mer för den.
Jag tror att detta får bli julklappen både till min mor samt till svärmor, på det sättet får han i alla fall sålt två böcker till.
Bokade den i lördags, väldigt spännande typ den där Kenth.
Ser fram emot att läsa om hans liv, verkar väldigt spännande och i dokumentären fick man bilden av att han var en bra berättare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!