2015-10-06, 11:22
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av briska
Vet att en kompis som bor i Stockholm har fått den. Jag har inte fått min ännu :O.
Fortfarande samma här. Dom fick in böckerna den 23:e september, så förhoppningsvis får vi dom denna vecka. Jag vet inte om det är Medis5 själva som packar och skickar ut dom, men om det är så får vi nog förvänta oss en lite längre leveranstid.

Tyvärr så verkar deras hemsida ligga nere nu (den gjorde inte det för någon vecka sedan), så vi kan inte få någon info därifrån.
Citera
2015-10-06, 11:49
Medlem
CrilleKexs avatar
27 minuter efter mitt förra inlägg så kom boken på posten! Nu blir det sträckläsning framåt kvällen!
Citera
2015-10-06, 19:19
Medlem
Wheatstacks avatar
Fick boken idag från Medis5 i ett smutsigt, gulvitt kuvert med lite hål i. Haha, underbart!
Citera
2015-10-14, 22:48
Bannlyst
Hur är boken ni som börjat läsa?

Kent verkar ha ett annat projekt på G också då han ska spela in en CD. Något som ska finansieras med crowdfunding. http://crowdculture.se/projects/kent...ill-gora-en-cd
Citera
2015-12-27, 23:23
Medlem
che3s avatar
En jävla byfåne i stor svart hatt som han även har på sig i sjukhussängen kan nog fan inte skriva en bok som är värd att läsa.
Han gör sig bäst när han plockar pantburkar från soptunnor.
Citera
2015-12-28, 09:30
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av che3
En jävla byfåne i stor svart hatt som han även har på sig i sjukhussängen kan nog fan inte skriva en bok som är värd att läsa.
Han gör sig bäst när han plockar pantburkar från soptunnor.

Den kommentaren doftade verkligen byfåne. Dömer ut en bok som man inte har läst gör väl bara en inskränkt idiot.
Kaj är en fascinerande figur.
Citera
2015-12-30, 12:16
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Den kommentaren doftade verkligen byfåne. Dömer ut en bok som man inte har läst gör väl bara en inskränkt idiot.
Kaj är en fascinerande figur.

Jag trodde tönten hette Kent skit detsamma men någon bok kan han inte skriva det har andra gjort åt han.
Han kanske kan skriva en bok om pantburkar själv.
Citera
2016-05-11, 19:04
Medlem
alprazolam_s avatar
Har någon läst boken eller? Jag vill gärna höra ett utlåtande i sådant fall.
Citera
2016-05-28, 00:41
Medlem
salladsbarbrotherss avatar
https://www.youtube.com/watch?v=ZtoPt7kBeHA
Citera
2016-05-30, 06:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Har någon läst boken eller? Jag vill gärna höra ett utlåtande i sådant fall.
Jag tyckte den var intressant då jag blev intresserad av hans livsödé efter att ha sett dokumentären som gick på SVT. När jag läste boken så slog det mig dock att jag nog inte skulle tyckt den var lika bra om jag inte sett dokumentären.
Citera
2016-06-11, 15:58
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av briska
Jag tyckte den var intressant då jag blev intresserad av hans livsödé efter att ha sett dokumentären som gick på SVT. När jag läste boken så slog det mig dock att jag nog inte skulle tyckt den var lika bra om jag inte sett dokumentären.
Aha, okej. Jag skulle ju vilja se dokumentären alltså, men jag har letat runt bra mycket och kan inte hitta den någonstans, tyvärr... Tänkte då att jag kanske skulle ta och försöka läsa boken någon gång istället. Jag ogillar skarpt att svt har det ordnat så man bara kan se programmen via play i 30 dagar, skulle verkligen önska att det inte var på detta sätt. Jaja, detta hör inte till ämnet så jag ska inte hänga upp mig på det. Tackar för svaret i alla fall. Vet du om boken finns tillgänglig via biblioteket möjligen?
Citera
2016-09-10, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Aha, okej. Jag skulle ju vilja se dokumentären alltså, men jag har letat runt bra mycket och kan inte hitta den någonstans, tyvärr...

Länken funkade för mig
http://www.svt.se/det-ar-inte-sa-dum...till-vansinnet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in