2005-12-28, 21:11
Medlem
Bananas avatar
Jag har en gräddsifon men patronerna (N20) som jag köpte passade inte. Det är samma storlek men saknar en typ av plastgänga i toppen. Nån som vet var man får tag i såna jag behöver? De som inte passar köptes på partaj (55kr för 10-pack).
Citera
2005-12-29, 00:58
Medlem
Zippans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banana
Jag har en gräddsifon men patronerna (N20) som jag köpte passade inte. Det är samma storlek men saknar en typ av plastgänga i toppen. Nån som vet var man får tag i såna jag behöver? De som inte passar köptes på partaj (55kr för 10-pack).

Vet inte, jag kör också 10 pack gräddpatroner (ur en grå låda).
Men min sifon passar dom fint i. Den är köpt vid slussen, är en svart mojäng med ett kromad munstycke (och en svart top mede en kromad knapp).
 ̄. ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
| ̄|===
| ̄|
|_.| så ser den ut

Ni får ursäkta om detta inlägg är sämst eller nått, jag är smått DXM'ad nu :P
Citera
2006-01-11, 10:29
Medlem
är det bara jag som har märk att man får löjligt mörk röst i några sekunder när man andas in lustgasen?
har ögnat igenom tråden, jag kan ha missat.
Citera
2006-01-11, 10:38
Medlem
HoChiMinhs avatar
Den här funkar utmärkt och kostar inte så farligt mycket på pgw. Patronerna passar out of the box också ;-)
Citera
2006-01-11, 15:30
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoChiMinh
Den här funkar utmärkt och kostar inte så farligt mycket på pgw. Patronerna passar out of the box också ;-)
Finns sifoner om man går till affären PGW som kostar lika mycket. Sifon = smidigt
Citera
2006-01-11, 15:31
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dedacia
är det bara jag som har märk att man får löjligt mörk röst i några sekunder när man andas in lustgasen?
har ögnat igenom tråden, jag kan ha missat.
Nej, det har märkts här med ^^. Man låter som ett monster.
Citera
2006-01-11, 18:25
Medlem
skeggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Nej, det har märkts här med ^^. Man låter som ett monster.
pedofilerna på kalla fakta låter man som.
Citera
2006-01-22, 18:40
Medlem
Zippans avatar
Nja, andra som pratar på lustgas låter normalt, bara man själv som uppfattar sin egen röst skumm tror jag.
Hallisar på lustgas är underbart.. I kombinationen med tramadol har jag upplevt saker som att jag flög med fiskmåsar bort från en brygga där det stod hundratals glada människor och man hörde sorlet av röster. Himmlen var blå och perfekt och jag konstaterade då att det var det vackraste konceptet som fanns =D

En annan liknande sak var att jag på lustgas och tradd såg en klippa där alla människor på jorden stod, i en röd solnedgång desutom, och kanske även alla varelser i hela universumet, och tittade på en berg-och-dalbana en bit bort. Då slogs jag av tanken att "Om alla i hela världen står på samma plats och är glada så upphör alla problem" <- det var lösningen på alla konflikter.
Men när effekten avtog insåg jag att man skulle bli hungrig och några personer måste fixa mat, och därmed får alla uppgifter och så återgår världen till sitt normala sätt =(

I kort:
Lustgas + Cannabis: Man känner sig gladare än man någonsin känt förut (Jag tänker denna tanke varje gång ^^)

Lustgas + Tramadol: Man mår bättre än vad man någonsin kännt förut.
- Jag definerade kännslan en gång som en "mental orgasm".

Vill ha lustgas nu
Citera
2006-01-22, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zippan
Lustgas + Tramadol: Man mår bättre än vad man någonsin kännt förut.
- Jag definerade kännslan en gång som en "mental orgasm".

fan låter najs.. ska testas
Citera
2006-01-27, 22:51
Medlem
hetzzs avatar
satt o trixxade massor nyss med påse+spik. Tänkte att det va jag som va osmidig som vanligt och det var därför jag inte riktigt fixade att få ut gasen mer än 1 gång. Men sen gav jag mig fan på att jag skulle ha en till, letade febrilt efter nya verktyg. testade massor olika saker, men kom fram till att en spik lika lång som min tumme ungefär(säger inte er ett skit om hur lång den är :P ) och lägga patronen+spik i påsen, sen knyta knut, hålla fast patronen med hälarna, skruva upp volymen. slå 1-4 gånger och sen är det bara att bita hål i påsen och suga för kung och fosterland

edit: i helgen kan det bli så att man testar gräs eller brunt med lustgas har längtat länge efter att testa det
Citera
2006-01-27, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetzz
satt o trixxade massor nyss med påse+spik. Tänkte att det va jag som va osmidig som vanligt och det var därför jag inte riktigt fixade att få ut gasen mer än 1 gång. Men sen gav jag mig fan på att jag skulle ha en till, letade febrilt efter nya verktyg. testade massor olika saker, men kom fram till att en spik lika lång som min tumme ungefär(säger inte er ett skit om hur lång den är :P ) och lägga patronen+spik i påsen, sen knyta knut, hålla fast patronen med hälarna, skruva upp volymen. slå 1-4 gånger och sen är det bara att bita hål i påsen och suga för kung och fosterland

edit: i helgen kan det bli så att man testar gräs eller brunt med lustgas har längtat länge efter att testa det

kan medela att röka+lustgas e SÅ JÄVLA GRYMT
Citera
2006-01-27, 23:05
Medlem
hetzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dutten
kan medela att röka+lustgas e SÅ JÄVLA GRYMT
ohhh nice då måste jag leta fram lite röka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera