Nja, andra som pratar på lustgas låter normalt, bara man själv som uppfattar sin egen röst skumm tror jag.
Hallisar på lustgas är underbart.. I kombinationen med tramadol har jag upplevt saker som att jag flög med fiskmåsar bort från en brygga där det stod hundratals glada människor och man hörde sorlet av röster. Himmlen var blå och perfekt och jag konstaterade då att det var det vackraste konceptet som fanns =D
En annan liknande sak var att jag på lustgas och tradd såg en klippa där alla människor på jorden stod, i en röd solnedgång desutom, och kanske även alla varelser i hela universumet, och tittade på en berg-och-dalbana en bit bort. Då slogs jag av tanken att "Om alla i hela världen står på samma plats och är glada så upphör alla problem" <- det var lösningen på alla konflikter.
Men när effekten avtog insåg jag att man skulle bli hungrig och några personer måste fixa mat, och därmed får alla uppgifter och så återgår världen till sitt normala sätt =(
I kort:
Lustgas + Cannabis: Man känner sig gladare än man någonsin känt förut (Jag tänker denna tanke varje gång ^^)
Lustgas + Tramadol: Man mår bättre än vad man någonsin kännt förut.
- Jag definerade kännslan en gång som en "mental orgasm".
Vill ha lustgas nu