• 1
  • 2
2015-09-06, 15:36
Medlem
Hej!

Nu är det så att jag nyss fått reda på att vi kommer ha prov imorgon, något jag absolut inte visste om förrän 30minuter sedan..
Så nu är det helt enkelt så att jag måste bli sjuk, för det går helt enkelt inte att plugga dagen innan för mig...

Undrade nu vilket tillvägagångssätt som är bäst?
Funderar på att äta en rå potatis eftersom jag har hört att det ska visst göra en magsjuk. Tänkte även dricka saltvatten för att spy så att det verkar trovärdigt.
Och till sist hade jag planerat att vara uppe hela natten för att se helt jävla utbränd ut.

Och nej, fejka funkar inte för min del :/

Tackar i förhand för kommande svar!
Citera
2015-09-06, 15:39
Medlem
franges avatar
Drick tre matskedar ricinolja (köps på apoteket) till frukosten, så kommer du ha rännskita resten av dagen, det lär slita ganska bra på nerverna kan jag säga.
Citera
2015-09-06, 15:39
Medlem
Fried81s avatar
Rå potatis har jag ätit många gånger, men aldrig blivit dålig. Saltvatten är väldigt styggt mot njurarna. Du har inte funderat på laxermedel? En ordentlig diarré på morgonen gör det ju svårt att gå till skolan..
Citera
2015-09-06, 15:40
Medlem
Hehe, många gånger ätit rå potatis som legat ett tag i saltvatten, skitgott ju.

Ska fan skala till några nu blev lite snackssugen.

Varför skulle man bli sjuk av det?
Citera
2015-09-06, 15:41
Medlem
Hej, tack för era svar!

Har ej möjlighet att åka till apoteket nu, så tänkte mer på om olivolja skulle fungera bra som laxeringsmedel?
Citera
2015-09-06, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnespoonE
Hehe, många gånger ätit rå potatis som legat ett tag i saltvatten, skitgott ju.

Varför skulle man bli sjuk av det?

Läst att toxinerna som finns i potatisköttet ska visst göra ens mage dåligt...
Citera
2015-09-06, 15:43
Medlem
aislings avatar
Det är väl bara att säga att du är sjuk? Vem ska kontrollera det annars menar du? Det är 18 årsgräns här och då räknas man som vuxen i Sverige.
Citera
2015-09-06, 15:46
Medlem
Weisuers avatar
Vitlök i armhålan kan ge dig feber har jag hört.

(FB) Behöver hjälp med att få feber.
Denna tråd kan du få nytta av.
Citera
2015-09-06, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aisling
Det är väl bara att säga att du är sjuk? Vem ska kontrollera det annars menar du? Det är 18 årsgräns här och då räknas man som vuxen i Sverige.

Jo, men eftersom att jag fortfarande bor hemma så är det till stor del mina föräldrar som fortfarande bestämmer. Så att fejka fungerar ej, utan jag behöver det riktiga här ;/
Citera
2015-09-06, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weisuer
Vitlök i armhålan kan ge dig feber har jag hört.

(FB) Behöver hjälp med att få feber.
Denna tråd kan du få nytta av.

Ser intressant ut, tack för länken!
Citera
2015-09-06, 15:54
Medlem
James91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henke-Svensson
Hej, tack för era svar!

Har ej möjlighet att åka till apoteket nu, så tänkte mer på om olivolja skulle fungera bra som laxeringsmedel?
Hur gammal är du? Varför kan du inte fejka alternativt sjukanmäla dig själv?
Citera
2015-09-06, 15:55
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henke-Svensson
Jo, men eftersom att jag fortfarande bor hemma så är det till stor del mina föräldrar som fortfarande bestämmer. Så att fejka fungerar ej, utan jag behöver det riktiga här ;/
Men om du är 18+ så kan du ju bara sjukanmäla dig till skolan, för att sedan lämna hemmet och låtsas gå till skolan utan att faktiskt göra det. Gör något roligt av dagen istället för att försöka göra dig själv sjuk, låter ju helt vansinnigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in