• 1
  • 2
2015-09-06, 00:37
Medlem
Satt och googlade runt lite på nätet och hittade den här sidan http://breastfast.se/?cip=NTEyLjEzMC...MjE5Mi4yMTUuMA

Den menar att med dessa piller kan man förstora brösten på naturlig väg. Har inte läst på så mycket om ämnet, men vad jag förstår innehåller pillren naturligt kosttillskott. Är det någon som har provat dessa piller och kan svara på om de funkar? Finns det några biverkningar? Tycker det här låter lite för bra för att vara sant faktiskt.

Vet inte om jag postade i rätt forumdel, vägrade posta den i relationer eller sex eftersom det finns så många idioter där.
Citera
2015-09-06, 00:44
Medlem
Zaco666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnsun
Satt och googlade runt lite på nätet och hittade den här sidan http://breastfast.se/?cip=NTEyLjEzMC...MjE5Mi4yMTUuMA

Den menar att med dessa piller kan man förstora brösten på naturlig väg. Har inte läst på så mycket om ämnet, men vad jag förstår innehåller pillren naturligt kosttillskott. Är det någon som har provat dessa piller och kan svara på om de funkar? Finns det några biverkningar? Tycker det här låter lite för bra för att vara sant faktiskt.

Vet inte om jag postade i rätt forumdel, vägrade posta den i relationer eller sex eftersom det finns så många idioter där.

Kan nog säga på en gång att detta är en ren och skär bluff. Det finns inga piller som på "naturlig" väg kan förstora någons byst. Skulle nog också vara mycket försiktig med att ta piller och preparat som är inköpta på nätet då dessa saknar ordentlig spårbarhet. Med andra ord vet du inte vad du stoppar i kroppen! Undvik detta till varje pris! Tack för mig!
Citera
2015-09-06, 00:49
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaco666
Kan nog säga på en gång att detta är en ren och skär bluff. Det finns inga piller som på "naturlig" väg kan förstora någons byst. Skulle nog också vara mycket försiktig med att ta piller och preparat som är inköpta på nätet då dessa saknar ordentlig spårbarhet. Med andra ord vet du inte vad du stoppar i kroppen! Undvik detta till varje pris! Tack för mig!

Precis, det är ren och skär jävla bluff. "Snakeoil", är vad dyra mirakelpreparat som påstår göra under, kallas när man pratar bilar.
Citera
2015-09-06, 00:50
Medlem
Det enda i tablettform som kommer göra brösten större är hormoner och det kommer påverka betydligt fler saker än bara bröstens storlek.
Citera
2015-09-06, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaco666

Ja, så tänkte jag också först. Men har läst flera kommentarer från människor som testat detta och att det verkar funka. Sen vet man såklart inte om det är "seriösa" kommentarer. http://www.amelia.se/forum/halsa/fic...tan-operation/ Ja, jag vet inte som sagt.... Man borde nog prata med en läkare eller annan kunnig person innan man överväger något sånt här.
Citera
2015-09-06, 00:57
Medlem
DeadLikeMes avatar
Hormoner och viktökning är det enda som kan ge dig större bröst. Att det inte finns någon info alls om vad tabletterna faktiskt innehåller gör att det skriker bluff om dem.
Citera
2015-09-06, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeadLikeMe
Hormoner och viktökning är det enda som kan ge dig större bröst. Att det inte finns någon info alls om vad tabletterna faktiskt innehåller gör att det skriker bluff om dem.

Hittade detta på hemsidan, citerar:

Vilka ingrediensen innehåller BreastFast?

Som producent måste vi informera hälsoorganisationer samt organisationer som reglerar livsmedelslagen i olika länder om alla ingredienser som ingår i våra kosttillskott. Därför kan du vara säker på att varje ämne som ingår i våra produkter har testats. Verkan av alla ingredienser i våra preparat har också analyserats när det gäller deras säkerhet och effektivitet. Ibland kan man finna på marknaden förfalskade produkter som imiterar BreastFast. Du måste vara medveten om att de är ineffektiva och kan vara farliga för din hälsa. För att visa omtanke för våra kunder anger vi alla ingredienser som ingår i BreastFast på förpackningen.

De anger då alltså innehållet på förpackningen, om man ska tolka det rätt.
Citera
2015-09-06, 01:21
Medlem
Jag är väldigt skeptisk mot allt i tablettform faktiskt, så att jag skulle ta dessa piller är nog inte så sannolikt. Har aldrig ätit p-piller (som sägs förstora brösten) och kommer aldrig göra det heller. P-piller påverkar ju verkligen hormonerna, och kan dessutom leda till blodpropp. Blev bara lite nyfiken på hur detta fungerar. Tyvärr är det väl inte så många tjejer här som kan svara. Godnatt iaf flashback!
Citera
2015-09-06, 01:25
Medlem
DeadLikeMes avatar
Citat:
Hittade detta på hemsidan, citerar:

Vilka ingrediensen innehåller BreastFast?

Som producent måste vi informera hälsoorganisationer samt organisationer som reglerar livsmedelslagen i olika länder om alla ingredienser som ingår i våra kosttillskott. Därför kan du vara säker på att varje ämne som ingår i våra produkter har testats. Verkan av alla ingredienser i våra preparat har också analyserats när det gäller deras säkerhet och effektivitet. Ibland kan man finna på marknaden förfalskade produkter som imiterar BreastFast. Du måste vara medveten om att de är ineffektiva och kan vara farliga för din hälsa. För att visa omtanke för våra kunder anger vi alla ingredienser som ingår i BreastFast på förpackningen.

De anger då alltså innehållet på förpackningen, om man ska tolka det rätt.

Om du verkligen är intresserad så kontakta dem och be om en innehållsförteckning, så är det lätt för någon kunnig att berätta om det finns någon verksam ingrediens. Eftersom tabletterna måste följa livsmeddelslagen så kan du dock räkna med att nivåerna av hormoner (ex fytoöstrogener) är så låga att de knappast ger verkan.
Citera
2015-09-06, 01:51
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Tyvärr är det väl inte så många tjejer här som kan svara. Godnatt iaf flashback!

Ta inte tabletterna. De är säkert skit och man ser på resultatbilderna att det handlar om bröstimplantat och inte piller.

Jag vill också tillägga att du borde bära upp dina små bröst med stolthet! Kan inte ens förklara hur mycket jag önskar att jag föddes med små bröst. B- eller C-kupa hade varit perfekt! Jag avundas sådana som du som har små bröst. Var glad!
Citera
2015-09-06, 11:49
Medlem
Det vore en vetenskaplig sensation om man kunde förstora sina bröst utan operation. Det verkar för bra för att vara sant. Är det något man lärt sig i livet är det om något verkar för bra för att vara sant, så är det för bra för att vara sant. Alltså är det inte sant.
Citera
2015-09-06, 11:57
Bannlyst
Eftersom ämnet är i psykofarmakaforumet bidrar jag med psykofarmaka som kan förstora brösten naturligt

Risperdal (risperidon) är känt för att höja prolaktinnivåer och förstora bröstkörtlar hos både män och kvinnor.
http://www.thenationaltriallawyers.o.../images-3.jpeg

Smexy
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här