2015-09-06, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Ta inte tabletterna. De är säkert skit och man ser på resultatbilderna att det handlar om bröstimplantat och inte piller.

Jag vill också tillägga att du borde bära upp dina små bröst med stolthet! Kan inte ens förklara hur mycket jag önskar att jag föddes med små bröst. B- eller C-kupa hade varit perfekt! Jag avundas sådana som du som har små bröst. Var glad!

Egentligen är det kanske inte storleken jag vill förändra utan mer formen. Har små toppiga bröst och hade hellre velat ha mer runda. Tänkte att brösten kanske blir rundare om de blir större.... De allra flesta killar gillar ju bröst, och jag känner mig inte alls bekväm med dem naken. Känns som lite samma noja som killar har för sin snoppstorlek. Man är rädd för att bli bedömd av det motsatta könet. Bryr mig faktiskt inte så mycket om vad folk tycker när jag har kläder på mig, då har man ju en bh som formar sig runt brösten. Men när man är naken blir det ju så tydligt hur de ser ut.
Citera
2015-09-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilencedBanana
Eftersom ämnet är i psykofarmakaforumet bidrar jag med psykofarmaka som kan förstora brösten naturligt

Risperdal (risperidon) är känt för att höja prolaktinnivåer och förstora bröstkörtlar hos både män och kvinnor.
http://www.thenationaltriallawyers.o.../images-3.jpeg

Smexy

Tror inte man kan få det utskrivet hur lätt som helst. Det används det för att behandla bl.a. schizofreni och mani.
Citera
2015-09-06, 15:30
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnsun
Egentligen är det kanske inte storleken jag vill förändra utan mer formen. Har små toppiga bröst och hade hellre velat ha mer runda. Tänkte att brösten kanske blir rundare om de blir större.... De allra flesta killar gillar ju bröst, och jag känner mig inte alls bekväm med dem naken. Känns som lite samma noja som killar har för sin snoppstorlek. Man är rädd för att bli bedömd av det motsatta könet. Bryr mig faktiskt inte så mycket om vad folk tycker när jag har kläder på mig, då har man ju en bh som formar sig runt brösten. Men när man är naken blir det ju så tydligt hur de ser ut.

Du, det är faktiskt så här; de flesta killarna föredrar rumpor. Fråga vem som helst! Jag trodde att det skulle vara kanske 70 % som föredrar bröst och 30 % som föredrar rumpor, men ack så fel jag hade. Jag bygger det här både på egna erfarenheter och på undersökningar.

Finns exempelvis en på Flashback där det överlägset är rumpor som dominerar. Visst, Flashback är inte representativt för samhället, men det är ju ändå alltid något. Jag har hört killar säga "det är rumpan som är viktig, bröst bryr jag mig inte om men det är väl bara en bonus om de är fina". Precis så har jag hört minst 6 killar säga!

Skit i tuttarna och börja träna rumpan! Om den inte redan är välformad det vill säga.
Citera
2015-09-06, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Du, det är faktiskt så här; de flesta killarna föredrar rumpor. Fråga vem som helst! Jag trodde att det skulle vara kanske 70 % som föredrar bröst och 30 % som föredrar rumpor, men ack så fel jag hade. Jag bygger det här både på egna erfarenheter och på undersökningar.

Finns exempelvis en på Flashback där det överlägset är rumpor som dominerar. Visst, Flashback är inte representativt för samhället, men det är ju ändå alltid något. Jag har hört killar säga "det är rumpan som är viktig, bröst bryr jag mig inte om men det är väl bara en bonus om de är fina". Precis så har jag hört minst 6 killar säga!

Skit i tuttarna och börja träna rumpan! Om den inte redan är välformad det vill säga.

Vem vet, det kanske är så Som tur är är jag rätt så nöjd med min rumpa..!
Citera
2015-09-06, 19:35
Medlem
Citat:
En möjlighet kan ju då vara att se över vilken typ av BH du använder och att hitta något som dämpar rörelser bra, eftersom brösten oftast får mer muskelvävnad i proportion till fettvävnaden när de rör sig mycket, vilket oftast får dem att verka mindre och fastare. I synnerhet så gäller det ju att hitta en bra sport-hb om du springer och tränar mycket.
Citera
2015-09-06, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disciplina
En möjlighet kan ju då vara att se över vilken typ av BH du använder och att hitta något som dämpar rörelser bra, eftersom brösten oftast får mer muskelvävnad i proportion till fettvävnaden när de rör sig mycket, vilket oftast får dem att verka mindre och fastare. I synnerhet så gäller det ju att hitta en bra sport-hb om du springer och tränar mycket.

Rör mig inte så mycket just nu, men brukar springa ibland. Kan inget alls om vad man ska ha och inte ha för sport-bh. När det gäller vanlig bh, sitter de ganska tight så det borde väl vara rörelsedämpande? Men som sagt, rör mig väldigt lite nu så det är nog ingen risk att det blir någon muskelvävnad där
Citera
2016-06-07, 06:45
Medlem
Citat:
Satt och googlade runt lite på nätet och hittade den här sidan http://breastfast.se

Efter bara några veckors behandling började jag märka skillnad på mina bröst, de blev rundare och fastare. Nu har jag använt era tabletter 3 månader och jag känner mig mycket mer självsäker än tidigare.
Citera
2016-07-28, 10:50
Medlem
små bröst är också vackra/upphetsande ...oftast kroppstyp med småbröst har grymma rumpor...företag som inte vill uppge innehållsförteckningen på hälsokost ska man skippa..

Hälsokost som jag kan tänka mig hjälpa till med bröst utseende är
Godartade fetter ex eko avokado, kallpressad kokosfett, olivolja, fett fisk o nötter(tillslutna)
tänka på att oljor o fett oxiderar och ska vara ordentligt tillslutna o försvarats mörkt.

för hudens funktion
b-3 http://www.alternativmedicin.se/Vita...%7CNiacin.html
c-vitamin
svavel
gelatin

eftersom huden är det 3 utrensningsorganet vi har efter lever o njurar samt huden och tarmen ska ha samma organsamband så gäller det att äta giftfri mat, ej mediciner, syntetiska parfymer, tandkräm o äta typ stenålderskost mat...samt gifter binds in i fettet för att hjälpa levern..

ayurveda samt kinesisk medicin har säkerligen örter för att förstora brösten(ex öka bröstmjölkfunktion)..leta upp en terapeuter för någon av dom och fråga om de kan hitta någon information till dig

hoppas inlägget blev till någon hjälp
Citera
2016-08-03, 10:48
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilencedBanana
Eftersom ämnet är i psykofarmakaforumet bidrar jag med psykofarmaka som kan förstora brösten naturligt

Risperdal (risperidon) är känt för att höja prolaktinnivåer och förstora bröstkörtlar hos både män och kvinnor.
http://www.thenationaltriallawyers.o.../images-3.jpeg

Smexy

Psykosmediciner är de mediciner som har flest biverkningar av alla, så det är bara psykotiska personer som ska ta dem.

Din länk leder till en bild men den bilden bevisar inte att killen stått på risperdal.
Citera
2016-08-04, 00:48
Medlem
Ninjor1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Psykosmediciner är de mediciner som har flest biverkningar av alla, så det är bara psykotiska personer som ska ta dem.

Din länk leder till en bild men den bilden bevisar inte att killen stått på risperdal.

Nu är det ju en grotesk fråga, men har man testat vad rena injektioner med Prolactin, rätt in i bröstvävnaden, har för effekt? Får ju för mig rent logiskt att det borde ha en bra effekt, med mindre biverkningar än oralt prolaktin.

I teorin gissar jag att det kan finnas SERM's man kan använda också - Selective Estrogen Receptor Modulator.

Injektion - med specifikt steroida preparat. Det BORDE fungera... orsaka tillväxt i området. Ska jag vara ärlig, så ser jag inte att det behöver vara så mycket värre än dom större implantat och operationer som ändå tillåts.

Även dom har förjävliga bieffekter och risker. Vad är skillnaden mot hormonella injektioner?
Citera
2016-08-04, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor1987
Nu är det ju en grotesk fråga, men har man testat vad rena injektioner med Prolactin, rätt in i bröstvävnaden, har för effekt? Får ju för mig rent logiskt att det borde ha en bra effekt, med mindre biverkningar än oralt prolaktin.

I teorin gissar jag att det kan finnas SERM's man kan använda också - Selective Estrogen Receptor Modulator.

Injektion - med specifikt steroida preparat. Det BORDE fungera... orsaka tillväxt i området. Ska jag vara ärlig, så ser jag inte att det behöver vara så mycket värre än dom större implantat och operationer som ändå tillåts.

Även dom har förjävliga bieffekter och risker. Vad är skillnaden mot hormonella injektioner?

Hormonella injektioner ges i muskler och agerar under längre tid ifall det gäller underhållningsterapi. Eftersom bröst är mestadels fettvävnad så kommer absorption av ämnet inte vara högt lokalt utan kommer istället spridas vidare i kroppen som kommer nedregulera receptorerna som ansvarar för produktion av hormonet. Det är därför män får små testiklar vid testestoronsubstition. Samma sak vid östrogensubstution, fast då syns det inte på utsidan.
Citera
2016-08-04, 03:00
Medlem
Ninjor1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingVolvo
Hormonella injektioner ges i muskler och agerar under längre tid ifall det gäller underhållningsterapi. Eftersom bröst är mestadels fettvävnad så kommer absorption av ämnet inte vara högt lokalt utan kommer istället spridas vidare i kroppen som kommer nedregulera receptorerna som ansvarar för produktion av hormonet. Det är därför män får små testiklar vid testestoronsubstition. Samma sak vid östrogensubstution, fast då syns det inte på utsidan.

Prolactin är ju dock inte östrogen. Men du har säkerligen rätt i sak även i det fallet.

Dock...! Den ONDE galne vetenskapsmannen inom mig, fick en liten knäpp, och nu snurrar dom förvridna hjulen här!

Det är tydligen ett område där det hänt en hel del dom senaste åren:

https://en.wikipedia.org/wiki/Hormon...st_enhancement

Upptäckten att dom traditionella könshormonen, kanske inte ens Prolactin, har någon större roll i bröstens utveckling, annat än i dom initiala skeendena i puberteten, är faktiskt rätt revolutionär.

Tydligen är det faktiskt vanligt Tillväxthormon i kombination med Insulinliknande tillväxtfaktor (GH + IGF-1) som ligger bakom en hel del av tillväxten:

Growth hormone treatment induces mammary gland hyperplasia in aging primates.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9334728

Orsakar som synes en 4-5-faldig tillväxt av körtelceller hos pensionerade Rhesus-apor.

En ganska imponerande effekt, tycker du inte? Sen om nu inte detta fuckar upp dessa naturliga nivåer hos yngre individer som inte ännu har nedstängd produktion kan man ju ifrågasätta... Men effekten, den är tydlig.

Sen har vi ju det rent DELIKATA faktumet att IGF-1 analoger med långt större effekt är under utveckling. Dessa planeras att kombineras med ännu mer selektiva SERM's och nya, starkare Ghrelin-agonister (som får kroppen att öka produktionen av både GH+IGF-1)!

Exempel på IGF-1 analog (tyvärr bara 3 ggr så stark):
https://en.wikipedia.org/wiki/IGF-1_LR3

Exempel på Ghrelin-analog: Hederliga "gamla" MK-677 känns igen från kroppsbyggarforumet:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ibutamoren

Effects of a 7-day treatment with a novel, orally active, growth hormone (GH) secretagogue, MK-677, on 24-hour GH profiles, insulin-like growth factor I, and adrenocortical function in normal young men. - See more at: http://press.endocrine.org/doi/abs/1....piIFHmSU.dpuf
http://press.endocrine.org/doi/abs/1...m.81.8.8768828

Hähähähääää...! *gnider händerna som smurf-gargamel*

Selektiva analoger av tillväxthormoner, som binder nästan enbart till bröstkörtelceller... kombinerade med IGF-1 analoger... 10-20-faldig styrka...!

Tanken är svindlande.

Ja och så var det tyvärr så då att det finns cancer-risk - som med nästan alla mirakulösa tillväxtämnen med nån sorts epigenetisk natur, som vi hittat dom senaste åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in