2015-09-06, 07:49
Medlem
borrizs avatar
Tycker du att det känns obehagligt/skämmigt att fråga doktorn/apoteket om råd så ring Vårdguiden 1177.
Citera
2015-09-06, 08:10
Medlem
Tvätta hyfsat rent och smörj med kokosolja efter varje gång. Oljan är bakteriedödande å det funkade för mig
Citera
2015-09-06, 08:21
Medlem
Onanikrems avatar
Smörj in brunögat med onanikrem, det brukar finnas gratis på damtoaletterna av någon konstig anlednig.
Talka mellan skinkorna, en bög jag kände brukade göra det efter han haft för mycket skoj.

Skala en bit ingefära och stoppa upp i pruppen, en tjej jag dejtade förut gillade att få en liten bit uppstoppad, givetvis när hon var bunden och hade röd gagboll i munnen.
Citera
2015-09-06, 08:26
Medlem
Jag har haft samma problem och jag lider med dig. Lösningen heter att vårda sin analys ömt. Så här lyckades jag bota denna elaka åkomma som gjorde att man ville gnida sin ändalykt mot allehanda ting för att stilla klådan.

1. Köp Ac3 Comfort.
2. Innan du går på toaletten, smörj in rikligt med Ac3. Detta hjälper dig att så att säga "fälla bomberna".
3. När du är stolt över ditt värv på toaletten och skall lämna sagda lokal så skall du inte gnussa och gno med papper. Ack nej! Istället skall du med ljummet vatten noga tvätta dig så att du blir skinande ren. Om ditt tillstånd är RIKTIGT illa så lägger du dig sedan för att lufttorka med ändan i vädret för att säkerställa att luften kommer åt ordentligt. Annars kan du torka dig noga med en mjuk handduk. Det viktiga är att du inte går omkring och är fuktig. Att vara fuktig i ändalykten leder ofrånkomligen till ytterligare klåda.
4. Nu när du är torr och ren applicerar du ett tunt lager Ac3 för att hålla huden smidig och hjälpa till att läka sprickor och irritationer.

Följ dessa enkla steg och du kommer snart att ha en stolgång som icke längre vållar dig dessa penibla besvär.
Citera
2015-09-06, 08:28
Medlem
murder_us avatar
Ditt skithål är tyvärr precis som dagens ungdom alltför bortskämt.
År efter år har du nyttjat dampapper. Ett jävla daltande med Lambi, Serla och allt vad den där mjuka parfymerade skiten heter. Du har skapat ett monster, ett curlingrövhål.

Min rekommendation är att du härdar ut för att sedan stega vidare till industritorkpapper, tidningar och reklam, kronans skithuspapper med träflisor i för att slutligen landa på 120 korns slippapper.

Var en man för fan.
Citera
2015-09-06, 09:08
Medlem
Härlig tråd!

Några punkter. ICA har i sommar bytt ut sitt Basic-papper till ett "gulare" och mkt mjukare papper. Jag har kört deras billigaste i många år.
Vanligt vid blod i brunögat är homoröjder (små eller stora). Det drabbar särskilt stillasittande arbetare (läs IT-folk) som gärna klipper en kebab till lunchen. Gå till apoteket så får du rätt salva. Xyloproct (har jag för mig den hette) är den bästa för röjder.
Citera
2015-09-06, 09:30
Bannlyst
Hur tänkte du att det skulle hjälpa med alkohol i korvfabriken?
Citera
2015-09-06, 09:36
Medlem
Cameltotems avatar
Ursäkta men hur kunde du inte förutspå det här!?

Man känner ju vid första rövdrag att det gör ont som fan. En normal funtad person hade

1. Ej torkat sig med pappret.
2. Torka sig väldigt försiktigt.

Metod två har fungerat väldigt bra för mig då jag inser om jag tar i så kommer jag förmodligen få väldigt ont.
Citera
2015-09-06, 09:37
Medlem
Bluebeast72s avatar
Problemen är lätt avhjälpa ts:

Lambi dasspapper

Barntalk efterpå i rumpa

O se, läkt på 2 dagar.
Citera
2015-09-06, 10:11
Medlem
gör som dem gör i typ hälften av världen... köp en skopa och en hink... och tvätta daimkrysset varje gång du kakkar på toa.. istället för att torkka dig bara. ..funkar mkt bättre och blir mkt renare ..slipper du allt blod från ica basic toa papper .. har föresten provat ica basic toa papper sj .. och.. som sagt ..det blöder ibland :P
Citera
2015-09-06, 10:23
Medlem
Haft liknande problem flertal gånger.

Lösning:
Häll 1 msk hela linfrön i ett glas med vatten. Låt stå någon timma och drick sedan linfröna hela utan att tugga sönder dem.

Jag brukar dricka det innan jag lägger mig alternativt på morgonen.

Ett glas om dagen så är problemen med blod/kliande över inom ett par dagar.
Citera
2015-09-06, 10:31
Medlem
Man blir inte ren i prutten av att använda vanligt toapapper.

Själv använder jag babyservetter. Det finns oparfymerade varianter för känslig hud.

Toapapper är till för att snyta sig i & torka dingelidongen med när man kissat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in