2015-09-05, 22:47
Medlem
idiamindadas avatar
Tassa över med brumman till duschen och fli den där sittandes på huk. Varför använda toalettpapper alls hemma?

Tack för ett skönt garv.
Citera
2015-09-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Tassa över med brumman till duschen och fli den där sittandes på huk. Varför använda toalettpapper alls hemma?

Tack för ett skönt garv.
Detta är bästa lösningen tror jag.
Ät mindre också. Kanske soppa så kommer det mesta ut genom sjöslangen istället?
Citera
2015-09-05, 22:59
Medlem
Hur kan ens människor använda sig av detta toalettpapper?
Citera
2015-09-05, 23:00
Medlem
trolligatrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moseby
Hahahahaha, jävla massa synonymer du hade för röv.

Ta fram en spegel och kika dig i röva, annars får du söka läkare. Det kan bli infekterat och sen kan du aldrig mer skita. True story

Hur gör man om man aldrig mer kan skita? Stomipåse eller?

Till TS: Inser nu att jag kom lindrigt undan när min snåla vän övertalade mig i ett svagt och stressat ögonblick att testa Ica Basic-papper. Hann knappt använda det innan jag insåg hur dåligt det var. Det sitter ju inte ens ihop? Vad fan är det om? Ska man behöva sätta ihop det själv? Det testades en gång bara och sen fick det istället användas som hushållspapper. Gällande ditt problem så finns det säkert någon bra salva på apoteket. Du kan också ringa sjukvårdsupplysningen och fråga vad dom rekommenderar.

Våga vägra Ica Basic-papper.
Citera
2015-09-05, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zodnik
Går nog lika bra med handkräm, somliga är inte vana vid glidmedel vid stjärthålet.

Menar du att de är mer vana med handkräm vid stjärthålet? Glidmedel är mer naturligt eftersom det är gjort för att användas i underlivet, vilket handkräm inte är.
Senast redigerad av Hominem 2015-09-05 kl. 23:08.
Citera
2015-09-05, 23:03
Medlem
jagluktarketchups avatar
händer att jag använder ica basics papper ibland (har använt det dagligen i flera månader under vissa perioder) och har inte tagit någon skada. inte det bekvämaste men det duger. dock är pappret bäst att ha som stänkskydd när man ska lägga en kabel och sedan torka arslet med något finare papper.
Citera
2015-09-05, 23:04
Medlem
Xcango013s avatar
Låter inget vidare! Min kärring köpte något billigt jävla skethuspapper EN (1) gång, fyfan vad sur jag blev! Skickar dig en styrkekram med värme och omsorg
Citera
2015-09-05, 23:13
Medlem
VelvetReds avatar
Nu har jag inte använt mig utav ica basic toalettpapper själv, men jag tvivlar på att dina åkommor i anus enbart uppstått pga ett visst sorts dasspapper.

Tror att du har fått någon slags sår eller sprickbildning. Det kan vara värt att uppsöka läkare för detta. Det finns även receptfria läkemedel på apoteket som kan vara en lösning.
Citera
2015-09-05, 23:14
Medlem
von_Ss avatar
Att ha en brinnande kakaoböna pga dåligt toapapper är ett helvete och om du inte tar tag i problemet kommer du snart inte kunna duscha rent det heller utan att vråla som Katla själv kan jag lova. Har nämligen suttit i din sits och lider med dig.

Det kan naturligtvis vara pinigt att gå in på Apoteket och häva ur sig att man har bekymmer med tvåan och därför ska du göra såhär för att vara fullständigt anonym: Köp en röstförvrängare av den typen som används i Scream-filmerna. Sen ringer du med hemligt nummer till sjukvårdsupplysningen och utan att presentera dig väser fram: "Problem med kinapuffen. Det kliar obarmhärtigt runt riesen". Då kommer de hjälpa dig vidare.
Citera
2015-09-05, 23:18
Medlem
Atrocituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagluktarketchup
händer att jag använder ica basics papper ibland (har använt det dagligen i flera månader under vissa perioder) och har inte tagit någon skada. inte det bekvämaste men det duger. dock är pappret bäst att ha som stänkskydd när man ska lägga en kabel och sedan torka arslet med något finare papper.

Märkligt. Då har du väl ett strongt rövhål eller nåt, vad vet jag. Jag tänker i alla fall mejla Ica om detta och be om kompensation för bokstavlig sveda och värk. Det verkar trots allt inte bara vara jag som fått häcken uppriven av pappret.
Citera
2015-09-05, 23:21
Medlem
Jannebigplays avatar
Bara det finaste är gott nog åt köttrosen min. Lambi samt att jag brukar duscha rent prutten min så inte ett uns av bajs finns kvar i skitan. Kliar det ordentligt så rekommenderar jag xyloproct. Är som att få massage i ringen av gud själv
Citera
2015-09-05, 23:21
Medlem
Martin-Daniels avatar
http://www.farbrortorsten.com/namn/rov-namn.php

Här finns lite till godbitar ifall du skulle få slut på synonymer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in