2015-09-07, 21:47
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansternationellt
Är alla på det klara med att i den där öppningen ska saker UT. Inte IN. !?!?!?
Analsex kan lindra och förebygga problem i kloaken (skämtar inte, bla sprickor kan läka ut om hålet töjs ut lite varje morgon och kväll)
Citera
2015-09-07, 23:23
Medlem
eshkoshkas avatar
Rekommenderar ICA's våtservetter för barn med Aloe Vera i. Funkar fint för både prutten och vardagsrumsbordet.
Citera
2015-09-07, 23:50
Medlem
Atrocituss avatar
Dag 2.

Kom precis ut från toaletten. Har återigen smort in brownien med rapsolja. Jag känner fortfarande för att klösa anus, men det är inte så att jag måste. Jag måste faktiskt inte! Har börjat köpa Lambi numera och ångrar mig inte en sekund. Med lite tur nu så är alla mina problem ur världen. Kan bara illustrera den lättnad jag känner med följande klipp:

https://m.youtube.com/watch?v=poBhBV0l5A0

Nu du, fnattig fishål, nu får du vila ut...
Citera
2015-09-08, 00:08
Medlem
Ja fy fan, nämn inte ens Ica Basic toalettpapper (12,95 kr) ! Vet inte hur många gånger jag fått papercut av dessa..
Citera
2015-09-08, 09:54
Medlem
E-tards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
ICA Basic toapapper är ju numera mjukt. Det var grövre förr. Nu är det rena lyxpappret.

Ni som har problem med toapapper bör ser över era metoder av hur man torkar.

Helt rätt. Jag minns tiden när ICA hade blandat finmalt glas i toapappret för att få bort även de hårdaste kånkelbären ur chokladgrottan.

Tryck en klick tigerbalsam i hålet efter varje torkning och ditt problem är snart löst.
Citera
2015-09-08, 14:45
Medlem
Sinraths avatar
Har man dusch med handdusch så spolar man arslet med den istället för att torka. Det blir renare och man sparar på papper, men inte vatten givetvis. Helst en bidé.
Citera
2015-09-08, 15:55
Medlem
sociuss avatar
Jag vill passa på att slå ett slag för att använda halsen på en gås, som François Rabelais föreslår i sin Gargantua. Det ska vara det absolut bästa sättet att rengöra lakritstrollet på.

Hela kapitlet där det avhandlas finns här, det är inte särskilt långt och är väl värt läsningen:
https://en.wikisource.org/wiki/Gargantua/Chapter_XIII

De har även avhandlat samma ämne i ett avsnitt av QI, klippet länkat nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=zwmMQ1BbhTo

Lycka till, gäss är alltså det TS bör byta till och inget annat.
Citera
2015-09-08, 16:49
Medlem
Drinis avatar
Herrejävlar, så det var därför mitt bullseye kliade som fan förut. Hade samma problem, det kliade i arslet konstant och man tittade konstant runtomkring sig som en paranoid knarkare för att se om man kunde smyga in lite gnuggande.

Det slutade helt plötsligt när min roomate började köpa annat papper.
Citera
2015-09-08, 17:16
Bannlyst
Vilka finkänsliga bögar ni är! Lambi och våttserveter! Har använt Ica-basic i flera år och inga problem! Det är knappast pappret det är fel på.
Citera
2015-09-08, 19:01
Medlem
DearLeaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atrocitus
För några månader sedan beslutade jag mig för att bli mer ekonomisk av mig. Detta innebar att jag skar ner på allt onödigt, dyra schampon, parfymer, dyr mat och dyra kläder etc. Jag började även köpa Ica Basic toalettpapper och det var då helvetet började braka loss.

Redan efter en veckas användning kände jag hur det, varje kväll, kliade obarmhärtigt i Kinapuffen. För att reducera kliandet tog jag Ica Basic toalettpapper och liksom "torkkliade" mig själv i stinken. Pappret blev blodrött.

Nu har det blivit som en ond spiral och det spelar liksom ingen roll om jag tvättar rent chokladtryffeln med vatten varje dag, eller om jag köper extra mjukt toalettpapper och torkar mig med det. Det kliar och blöder om vartannat. Jag provade även att lägga lite 85 procentig handsprit på en näsduk för att göra rent i Riesen en gång för alla. Det sved och brändes och jag grät av smärta. Men inte fan hjälpte det någonting.

Nu sitter jag här, med en sårig och kliande kastanj och vet varken ut eller in. Finns det någon pruttsalva man kan köpa? Hur i helvete blir jag av med det här? Jag kan inte ens gå utanför dörren innan jag måste greppa tag om arslet och klia.

Vad ni än gör. Köp ALDRIG Ica Basic toapapper.

85:ans alcogel är sjukt överskattad. Lite "Råttan i Pizzan"-myt att det skulle funka.
Thinner och rotborste (alt swinto) är det enda som hjälper när man är rejält ringrostig är min erfarenhet. Testa det.
Sen ger du fan i att köpa Ica Basic papper igen. Röven ska du släpa på genom hela karriären, så klart värt att una den några extra kronor i underhållskostnader.
Citera
2015-09-08, 19:31
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atrocitus
Dag 2.

Kom precis ut från toaletten. Har återigen smort in brownien med rapsolja. Jag känner fortfarande för att klösa anus, men det är inte så att jag måste. Jag måste faktiskt inte! Har börjat köpa Lambi numera och ångrar mig inte en sekund. Med lite tur nu så är alla mina problem ur världen. Kan bara illustrera den lättnad jag känner med följande klipp:

https://m.youtube.com/watch?v=poBhBV0l5A0

Nu du, fnattig fishål, nu får du vila ut...
Röd Tigerbalsam hjälper. Det lovar jag. Det gör lite ont, men klådan är borta.
Den som läser och använder mitt tips får gottgöra mig på något sätt, skicka god karma osv.
Citera
2015-09-08, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av socius
Jag vill passa på att slå ett slag för att använda halsen på en gås, som François Rabelais föreslår i sin Gargantua. Det ska vara det absolut bästa sättet att rengöra lakritstrollet på.

Hela kapitlet där det avhandlas finns här, det är inte särskilt långt och är väl värt läsningen:
https://en.wikisource.org/wiki/Gargantua/Chapter_XIII

De har även avhandlat samma ämne i ett avsnitt av QI, klippet länkat nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=zwmMQ1BbhTo

Lycka till, gäss är alltså det TS bör byta till och inget annat.

Mycket bra råd. Det märks - om jag får säga det - att min herre är både bildad som gentleman. Jag skall å det snaraste införskaffa sagda gåshals och långsamt och njutningsfyllt rengöra min extensiva ändtarmsöppning. Jag står i din skuld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in