2020-07-01, 16:28
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullshitsauce
Ica basic och dom andra budgetmärkena är de enda toalettpapprerna värda att ha.
Alla mjuka princesspapper går sönder direkt när man torkar sig och man får bajs på fingrarna och pappersrester mellan skinkorna.
Torkar man sig på ollonet efter man har kissat så fastnar det ett lager som man febrilt måste stå och pilla bort. Har man inte tid så måste man spara det i förhuden tills nästa gång.

Ica basic toapapper är bäst.
Yes kan bara hålla med dig. Lambi och resterande mjuka toapapper är ett helvete att få bort när man torkat sig. Med ica basic slipper man dylika problem.
Citera
2020-09-05, 00:13
Medlem
På femårsdagen av denna oförglömliga tråd så undrar jag såklart hur det har gått för trådstartaren, har du blivit av med klådan eller har den blivit kronisk? För mig blev tråden förutom ett garv en väckarklocka och jag gick direkt över till annat märke då jag inte kopplade tillfällig klåda till just det pappret.

Under toalettpappershamstringens topp fanns inget annat än det att ta till, men det gick det med. En tröst kan vara att man fram till 50 talet torkade sig i baken med tidningspapper i Sverige vilket borde vara snäppet värre. Undantaget de som var rika förstås.
Citera
2020-09-06, 22:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmox
På femårsdagen av denna oförglömliga tråd så undrar jag såklart hur det har gått för trådstartaren, har du blivit av med klådan eller har den blivit kronisk? För mig blev tråden förutom ett garv en väckarklocka och jag gick direkt över till annat märke då jag inte kopplade tillfällig klåda till just det pappret.

Under toalettpappershamstringens topp fanns inget annat än det att ta till, men det gick det med. En tröst kan vara att man fram till 50 talet torkade sig i baken med tidningspapper i Sverige vilket borde vara snäppet värre. Undantaget de som var rika förstås.
TS skrev sitt senaste inlägg för tre år sedan. Hoppas han har fått bukt med toapapper-dilemmat.
Citera
2020-10-07, 14:48
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Även min polare har råkat ut för samma skit och han lider av det än idag. Det började år 2015 enligt hans utsago då han körde med basic och efter det har han drabbats av en förjävlig analklåda och kliar så han tillslut blöder. En rekommendation till er som funderar på Basics skitpapper är att undvika det som pesten. Tydligen så är det fler än min kompis som drabbas av rövklåda efter att ha använt sig av detta skitpapper. Köp dyrare kostar mer men betydligt mer skonsamt för prutten.
Citera
2020-10-07, 14:52
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
TS skrev sitt senaste inlägg för tre år sedan. Hoppas han har fått bukt med toapapper-dilemmat.
Vad jag fått berättat för mig så kan klådan sitta i flera år. Min vän använde basic tillfälligt år 2015 och han drabbades av denna rövklåda och han dras dessvärre än idag med skiten. Sedan kan det naturligtvis vara väldigt individuellt hur pass drabbad man blir.
Citera
2020-10-07, 16:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatepunkerz
Vad jag fått berättat för mig så kan klådan sitta i flera år. Min vän använde basic tillfälligt år 2015 och han drabbades av denna rövklåda och han dras dessvärre än idag med skiten. Sedan kan det naturligtvis vara väldigt individuellt hur pass drabbad man blir.
Måste vara individuellt, vet flera som kört med det länge och inte har några besvär av produkten.
Citera
2020-10-08, 11:28
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Måste vara individuellt, vet flera som kört med det länge och inte har några besvär av produkten.
Då har de haft en jävla tur eller så är det min kompis som haft en jävla otur. Jag kommer då inte köpa skiten, betalar hellre några kronor extra än att att riskera få ofrivillig rövklåda på köpet.
Citera
2020-10-08, 11:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatepunkerz
Då har de haft en jävla tur eller så är det min kompis som haft en jävla otur. Jag kommer då inte köpa skiten, betalar hellre några kronor extra än att att riskera få ofrivillig rövklåda på köpet.
Ja endera är det. Själv så köper jag inte Ica basic, gör som dig att jag lägger några få kronor mer på riktigt papper.
Citera
2022-09-26, 19:05
Medlem
Hur i helvete hamnar denna tråden bland ”Populärt” när ingen svarat på två år!?!

Sitter folk och söker och läser så mycket om en gammal tråd om rövakli att det på bara det kan kvalificera in som en av Flashbacks just nu mest lästa trådar?

Teorier på detta?

Själva problematiken i sig torde väl i o f vara försvinnande i det numera mångkulturella Sverige där det troligen anses fullt socialt accepterat med en hink med vatten brevid porslinstronen och att man numera aldrig rör en annan människa eller mat med vänsterhanden.
Citera
2022-09-26, 19:13
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dekadens
Hur i helvete hamnar denna tråden bland ”Populärt” när ingen svarat på två år!?!

Sitter folk och söker och läser så mycket om en gammal tråd om rövakli att det på bara det kan kvalificera in som en av Flashbacks just nu mest lästa trådar?

Teorier på detta?

Själva problematiken i sig torde väl i o f vara försvinnande i det numera mångkulturella Sverige där det troligen anses fullt socialt accepterat med en hink med vatten brevid porslinstronen och att man numera aldrig rör en annan människa eller mat med vänsterhanden.
Folk söker visst efter ICA Basic nu för tiden.
Citera
2022-09-26, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dekadens

Teorier på detta?

I dessa tider är det väl många som har det svårt att få ihop ekonomin, och som likt OP söker hjälp efter att ha begått misstaget att minska budgeten för toapapper. Är man dumsnål får ballongknuten lida.
Citera
2022-09-26, 21:13
Medlem
Elikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorup
I dessa tider är det väl många som har det svårt att få ihop ekonomin, och som likt OP söker hjälp efter att ha begått misstaget att minska budgeten för toapapper. Är man dumsnål får ballongknuten lida.

Kan inget annat än instämma. Det absolut dummaste man kan göra är att göra är att spara in på toalettpapper..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in