2015-09-07, 03:30
Medlem
Doppa röven i din ekonomihink med vaselin. Det både lindrar och lättar.
Citera
2015-09-07, 06:10
Medlem
Inotyol salva!

Sånt man blev smord med som bebis och den funkar än idag, även på min egna unge!
Ullared har också våtservetter till bra pris...

För övrigt en sjuk tråd!
Vilka jävla förslag människor kommer med
Citera
2015-09-07, 07:40
Medlem
Orkar inte läsa tråden och slösa energi på det, men tänk att lite toalettpapper förstör en människas liv, att det låter som att hen är självmordsbenägen. Gnäll, gnäll
Citera
2015-09-07, 10:12
Medlem
Dusch ren efter bajs! Mycket bättre än toa papper.

Toapapper finns mycket små glas... därför är det vasst.
Toapapper förstör också glasögons glas. Ripa

Jag rekommenderar att använda dusch först tills rumpan blir bättre.
Inte varmt vatten. Kall och ta bara dålig handdukar och slänga dom till soppåse.
Det finns tvättlappar billigt.
Citera
2015-09-07, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atrocitus
Det kan inte vara någonting annat. Helms Deep började blöda när jag bytte papper från soft till rivjärn.

Jag har precis varit och köpt rapsolja som jag tänker smörja in arraksbollen med, morgon och kväll. Kassörskan såg ut att hånflina mot mig när hon slog in rapsoljan och sa "var det bra så?". Nä, tänkte jag. Om det ändå vore "bra så". Men det var väl bara min paranoia som kom fram. Det var precis som att hon visste vad fan jag skulle göra med min rapsolja så fort jag kommit hem.

Fick också rådet att mjöla in rumphålet och låta det stå över natten, finns det någon annan som har någon erfarenhet av det? Mjöl skulle tydligen fungera som babypuder. Men det låter nästan för bra för att vara sant. Mjöl och rapsolja ska alltså få min Toffifee till vad den en gång var? Jag provar först med enbart olja. Om inte det hjälper så får jag väl ta och mjöla in arslet också och se om det ger någon önskad effekt.

Återkommer med facit.

Edit: Har precis kört upp olja i Rosersberg. Kittlar dödsskönt i kistan. Skinkorna glider åt alla håll men vill man bli clean får man lida pin...

Nå, hur har det gått?

Förresten; Det jag mest undrar över är hur i helvete så många kan ha problem med prutten?

Vad äter ni? Sitter ni stilla hela dagarna? Är ni allergiska? Problem med rectum i släkten? Vad använder ni era ändtarmsöppningar till egentligen?

Är alla på det klara med att i den där öppningen ska saker UT. Inte IN. !?!?!?
Citera
2015-09-07, 14:26
Medlem
Mr.Nesss avatar
Hur känsliga rövar har folk egentligen? När jag var ungkarl så köpte jag alltid ICA Basic dasspapper och hade aldrig problem med min anal
Citera
2015-09-07, 16:23
Medlem
BallsMans avatar
Aloe Vera papper/servetter som inte bara rengör och smörjer stjärten, utan som dessutom är rekommenderat av Förbundet för Astmatiker och Allergiker.. vad är det för fel med dagens rövhål?

Knottrigt, oblekt skol- och industri-toapapper av märket Katrin som river i rektum är inget för dagens kids alltså?

Bidé kanske?
Citera
2015-09-07, 18:53
Medlem
schmutss avatar
Ät mer fibrer så slipper du torka 17 gånger.
Citera
2015-09-07, 19:53
Medlem
Amatörer. "Torka" ska inte massuppfittas som att man ska hyvla fram och tillbaka. Ta papper, tryck försiktigt. För ner pappret en centimeter, för upp och tryck igen. Repetera efter behov.
Citera
2015-09-07, 20:45
Medlem
detta ska inte flyttas till humor...
Känner att det är seriösa saker.
barnpuder är till för att pudra baby stjärtar.
brukar använda det då man får kärlekslösa känslor av laktos..
hittat en burk hemma och det fungerar perfekt.
finns det puder att köpa fortfarande? Eller ja dom förbjudit det? Det fungerar.
Citera
2015-09-07, 21:14
Medlem
Fattar inte riktigt folk som tvättar röven i duschen. Känns det inte lite ofräscht att stå framåtböjd samtidigt som bajsrester strilar ned i golvbrunnen? Måste ju lukta en del efter ett tag från brunnen?
Citera
2015-09-07, 21:24
Medlem
HappySadHarrys avatar
Det hörs redan på namnet att det är något skumt med ICA Bajsic toalettpapper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in