Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-04, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krexus
Beställde en dosa original portion och en dosa lös i samband med den vanliga ordern från snusbolaget.se och min åsikt är att Mustang är väldigt väldigt lik Kaliber i både lukt och smak, lite mer snus i påsarna från Mustang och att det finns i lös. Så det känns lite som att Swedish Match har kört fast i utvecklingen och vandrar i samma fotspår men under annat namn och släpper en lös variant!?

Mustang är väl starkare? Än kaliber
Citera
2015-10-04, 17:47
Medlem
Krexuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khaini
Mustang är väl starkare? Än kaliber
Stämmer bra det, Mustang har högre nikotinhalt. Men det jag menade var att smakmässigt var det väldigt likt Kaliber enligt mig. Alltså inget snus man höjer ögonbrynen över.
Citera
2015-10-05, 03:16
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
24? Det var fanimej billigt! Tyckte 33 var lite väl, men om jag hade hittat det för 24 hade jag gett det högre betyg

Ok! 24 är deras standardpris men senast tog de 20 kr. Tog bara två burkar men borde egentligen köpt fler.
Citera
2015-10-06, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krexus
Stämmer bra det, Mustang har högre nikotinhalt. Men det jag menade var att smakmässigt var det väldigt likt Kaliber enligt mig. Alltså inget snus man höjer ögonbrynen över.

Jag tycker mustang är lite kryddigare i smaken dock
Citera
2015-10-06, 11:10
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khaini
Jag tycker mustang är lite kryddigare i smaken dock
Håller med! Jag snusar Kaliber för tillfället då jag är fattig som en lus.

Hade en dosa Kaliber och en Dosa Mustang som jag skiftade mellan och kan säga att det skiljer lite i smaken. Mustang känns pepprigt, fast på ett bra sätt
Om jag hittar någon affär som säljer det för en rimlig peng (ca 25 kr/dosa) så kan detta bli mitt standardsnus
Citera
2015-10-06, 17:43
Medlem
Tattarhunters avatar
willys ska ha för ca 23kr dosan 229kr stocken

Citat:
Håller med! Jag snusar Kaliber för tillfället då jag är fattig som en lus.

Hade en dosa Kaliber och en Dosa Mustang som jag skiftade mellan och kan säga att det skiljer lite i smaken. Mustang känns pepprigt, fast på ett bra sätt
Om jag hittar någon affär som säljer det för en rimlig peng (ca 25 kr/dosa) så kan detta bli mitt standardsnus
Citera
2015-10-12, 11:56
Medlem
Mr.Nesss avatar
Någon som kan svara på om det är 20 eller 24 prillor i dosorna? Måste veta och har inte möjlighet att köpa en dosa just nu
Citera
2015-10-12, 15:30
Medlem
greenday0208s avatar
Citat:
Någon som kan svara på om det är 20 eller 24 prillor i dosorna? Måste veta och har inte möjlighet att köpa en dosa just nu
24 stycken är det!
Citera
2015-10-13, 08:26
Medlem
Jag köpte en stock mustang portion på willys för 240 kr. Tycker det var ett bra pris!
Citera
2015-10-15, 10:31
Medlem
Mr.Nesss avatar
Här skulle man bara prova EN dosa för att sedan återgå till sitt vanliga snus.

Är inne på fjärde dosan mustang nu och ångrar mig inte en sekund! Men måste försöka att inte snusa det på heltid.
Citera
2015-10-15, 16:28
Medlem
NecroBytes avatar
Blir dett degig av mustang, för mycket nikotin. Nån som känner samma?
Citera
2015-10-15, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NecroByte
Blir dett degig av mustang, för mycket nikotin. Nån som känner samma?

inte jag, jag har ofta 3 eller 4 portioner inne på samma gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in