Flashback bygger pepparkakshus!
2015-09-28, 13:34
Medlem
Scaevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Min lokala Coop tar 35 riksdaler för en dosa av detta snus, då är det väl inget budgetsnus? Kanske inte ska vara ett budgetsnus heller... Men får väl köpa mig en dosa snart och prova

35 riksdaler får man väl ändå anse som godkänt pris om det annars kostar bortåt 50lappen för en dosa.
Har faktiskt inte haft tid att prova, är det någon som vet var man kan få tag på en dosa i Varbergsområdet?
Citera
2015-09-28, 14:03
Medlem
Har provat en dosa i helgen. Kommer inte att köpa denna sort igen.
Smaka inte direkt illa, men där fanns en bismak som jag inte tyckte om.
Priset för en dosa var 35kr.
Citera
2015-09-28, 14:58
Medlem
Mr.Nesss avatar
Köpte en dosa av detta snus (White) och det känns spontant som ett okej snus. Är jag fel ute om jag finner det pepprigt?

Inget snus som kommer ersätta de sorter jag brukar snusa men det kan nog bli en eller annan dosa

Jag gav 33 kr för dosan.
Citera
2015-09-29, 13:00
Medlem
Jag har köpt en del dosor av detta snuset sedan det kom ut i affären här i byn.

Jag tycker det är ett jävligt nice snus, alltså
Citera
2015-09-29, 15:20
Medlem
NecroBytes avatar
Mustang är fan favoriten nu.
Citera
2015-09-30, 22:09
Medlem
Den högre nikotinhalten är verkligen påtaglig. Fortsätter jag med Mustang lär det bli svårt att gå tillbaka till Ettan igen, så det är nog bäst att snusa den med måtta.
Citera
2015-09-30, 23:35
En mycket trevlig nyhet från SM i låg/mediumprissegmentet!

22 gram dosan och rejäla portioner på 1 gram styck är helt rätt,
nu när det annars sparas in på både dosinnehåll och portionsstorlekar. Kaliber har inte en suck mot detta.

Smaken (bara testat originalportion) är helt klart lik min favorit Grov, men med lite extra aromer av torkad frukt eller något liknande. Men det blir inte för mycket á la dillsmaken i Kronan portion. Denna går definitivt att snusa mycket av.

Jag kommer att köpa mer Mustang, helt klart!
Citera
2015-10-01, 18:59
Medlem
Gameplayers avatar
Håller inte smaken lika länge som grov men tror å andra sidan jag senast gav 24 kr dosan. Köpte 3 burkar... För det priset rular den fanimej så ska nog fortsätta med den men varvar med General XR.
Citera
2015-10-01, 22:44
Provade Mustang, men uppskattar inte att det är högre nikotinhalt. Det fick mig att avstå Mustang i fortsättningen. Dessutom gillar jag lite torrare snus så det är även det en anledning.
Citera
2015-10-02, 00:00
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameplayer
Håller inte smaken lika länge som grov men tror å andra sidan jag senast gav 24 kr dosan. Köpte 3 burkar... För det priset rular den fanimej så ska nog fortsätta med den men varvar med General XR.

24? Det var fanimej billigt! Tyckte 33 var lite väl, men om jag hade hittat det för 24 hade jag gett det högre betyg
Citera
2015-10-02, 20:42
Medlem
Shurikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
24? Det var fanimej billigt! Tyckte 33 var lite väl, men om jag hade hittat det för 24 hade jag gett det högre betyg

Här i stockholm kostar portionen 40 och lös 50, hiskligt dyrt i min mening.
Senast redigerad av Shurikan 2015-10-02 kl. 20:46.
Citera
2015-10-04, 11:43
Medlem
Krexuss avatar
Beställde en dosa original portion och en dosa lös i samband med den vanliga ordern från snusbolaget.se och min åsikt är att Mustang är väldigt väldigt lik Kaliber i både lukt och smak, lite mer snus i påsarna från Mustang och att det finns i lös. Så det känns lite som att Swedish Match har kört fast i utvecklingen och vandrar i samma fotspår men under annat namn och släpper en lös variant!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in