Citat:
Ursprungligen postat av
exponerad
Alltså, jag förstår att man tog bort ordet neger eftersom flera tyckte illa om det, ungefär som med tattare. Man behöver ju inte göra folk illa i onödan.
Det där är ju bara helt galet. Så för att flera inte tycker om ett ord så skall det tas bort? Betyder inte yttrandefriheten någonting alls för sådana som dig? Kan tyckas löjligt, men för mig är det viktigt att få säga "neger" om jag vill.
För mig är det en grundläggande rättighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
susanlynette
Hon är islamofob.
Försöker du överträffa dig själv i hur många epitet du klarar av att sätta på en och samma människa?
Är det rasistiskt att vara kritisk mot Islam? Du bara svingar vilt med dina kulturmarxistiska begrepp utan att egentligen förstå innebörden bakom dessa. Dessutom ser jag knappast något fel i citatet som du länkar för vad är Islam om inte just en
"totalitär, våldsam och förtryckande ideologi från 600-talet?", kan du svara på det?
Citat:
Ursprungligen postat av
susanlynette
Hon säger att alla muslimer som kommer hit är våldtäktsmän, mördare och terrorister.
Nu vet inte jag om jag missar något alldeles jätteväsentligt i det andra citatet där. Men hon skriver ju verkligen inte att
"alla muslimer som kommer hit är våldtäktsmän, mördare och terrorister."
Det hon däremot skriver är man
"iscensätter och påskyndar importen av oidentifierade mördare, krigsförbrytare och terrorister." Vilket, utom allt tvivel, faktiskt stämmer.
Den som är rasistisk är du och dina vita vänstervänner som ständigt söker och finner rasism i allt möjligt. Det är ju ni som skapar en rasism som egentligen inte existerar. För det är precis vad du håller på med nu. Det är varken islamofobiskt eller rasistiskt att tycka islam är en totalitär, våldsam och förtryckande ideologi från 600-talet, det räcker med att öppna ögon och öron för att inse detta.