• 1
  • 2
2015-09-01, 22:26
Medlem
Född 91 och uppvuxen i Täby, vad vet vi om henne? Någon här som är från Täby?
Citera
2015-09-01, 23:09
Medlem
habilgerbils avatar
Står på hennes wiki att hon sedan sommaren 2014 är tillsammans med Petrina Solange. Alltså. Jag måste lämna in min gaydar på reparation eller nåt om det stämmer.
Citera
2015-09-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Står på hennes wiki att hon sedan sommaren 2014 är tillsammans med Petrina Solange. Alltså. Jag måste lämna in min gaydar på reparation eller nåt om det stämmer.
Det är garanterat inte sant, säkert Petrina som har skrivit det. I första avsnittet av podcasten Dilan och Moa får man dessutom veta att det var Dilans brorsa som skapade wiki-sidan.

Fick intrycket att Dilan är hetro när jag lyssnade på den podden för hon och Moa snackade lite om snubbar och så.
Citera
2015-09-05, 09:32
Medlem
ganska rolig faktiskt.
Citera
2015-09-07, 23:34
Medlem
ercys avatar
Utbildad jurist.
Citera
2015-09-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankRosenquist
ganska rolig faktiskt.
Underdrift! Hon är rolig.

Iaf i början av avsnittet Skottgluggen på henne och Moas pod säger hon uttryckligen att hon är hetrosexuell så nu vet vi det.
Citera
2015-11-03, 13:31
Medlem
Det tycker jag också! Rolig och smart.

Citat:
Ursprungligen postat av FrankRosenquist
ganska rolig faktiskt.
Citera
2016-05-31, 11:03
Medlem
I senaste avsnittet av podden Veckans Boss diskuterades den här tråden och inläggen här. Så tänkte ta tillfället i akt att komma med några rättelser.

Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Citat:
Ursprungligen postat av ArbetarenKamraten
Det är garanterat inte sant, säkert Petrina som har skrivit det.
Mycket riktigt, i avsnitten om Dilan bekräftade Petrina att det var hon som skrivit detta, så jag hade rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av ArbetarenKamraten
I första avsnittet av podcasten Dilan och Moa får man dessutom veta att det var Dilans brorsa som skapade wiki-sidan.
Dilan kom med några rättelser ang. detta även om det i huvudsak är korrekt. Hennes brorsa var inblandad i skapandet av wiki-sidan. En annan trivia-grej är att hon tydligen kallas för "geten/fåret" av sina släktingar.

Iaf hon har slutat på tankesmedjan nu, så mod kanske kan fixa trådtiteln?

Nu ska hon och Moa få betalt av P3 för att fortsätta deras podcast typ. Så dom kommer höras i radion framöver.
Citera
2020-04-19, 15:18
Medlem
Kukigt-huvud-2s avatar
Det har gått så långt att hon sänder liveradio med loosern Henrik Mattissson. Radioupsa kallar de det tror jag.
Citera
2020-04-19, 15:19
Medlem
Kukigt-huvud-2s avatar
Det sänds tydligen här http://mixlr.com/radio_up/
Citera
2020-06-30, 03:49
Medlem
Knastrass avatar
Vill minnas att Dilan sagt att hon är bisexuell, men att det känns tramsigt att hävda när hon typ inte varit ihop med någon tjej eller något åt det hållet.

Hon är fan jävligt rolig. Enormt lyft för Radio UP att hon är med. Vill inte vara för hård mot Mattisson för det är sällan intressant att lyssna på någon som spelar in själv, men nu har den blivit riktigt bra!

Det fick mig att ge Dilan & Moa podden en chans. Alltid varit skeptisk till den, men till och med Moa är jätterolig i den. Inte gillat henne så mycket i andra poddar hon gästat t.ex. Lilla Drevet. Det har slagit mig nu att hon kanske är mer som en rolig kompis än som en rolig komiker för de klickar bra och hon blir skitroligt tillsammans med Dilan.
Citera
2021-12-03, 22:13
Medlem
Hon var bra på anagram i På Spåret i kväll. Kyoto - Tokyo klarades.
Hennes eget namn som anagram blir Apan Kliad
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in