2022-01-16, 21:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukigt-huvud-2
Det sänds tydligen här http://mixlr.com/radio_up/
Och hur ska man göra för att lyssna på ett program från den där hemsidan då?
Citera
2022-01-17, 14:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Snygg-Dilan ska tydligen vara gift med en svensk, mens den andra delen i transaktionen var
att Moa var tvungen att bli ihop med hennes Kurd-vän, på så vis kommer dom båda goda väninnorna varandra kärlek

Citat:
Ursprungligen postat av Knastras
Det fick mig att ge Dilan & Moa podden en chans. Alltid varit skeptisk till den, men till och med Moa är jätterolig i den. Inte gillat henne så mycket i andra poddar hon gästat t.ex. Lilla Drevet. Det har slagit mig nu att hon kanske är mer som en rolig kompis än som en rolig komiker för de klickar bra och hon blir skitroligt tillsammans med Dilan.
Nu har jag börjat lyssna på Jäsp-podden/Dilan & Moa

Dvs tjejernas sitter och jäspar i tid och otid över att behöva höra sin egen ström av medvetenhet som liknar en betraktelse-podd (kvinnopodd) snarareän humor-podd.det finns inga tagningar, det finns bara tjejer som pladdrar på det sätt tjejer pladdrar, om det är såhär mycket väninnor har att prata om generellt så blir jag mörkrädd och underlägsen

Dilan pratar med samma tonfall som Annika Lantz
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-01-17 kl. 14:47.
Citera
2022-01-18, 19:08
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Snygg-Dilan ska tydligen vara gift med en svensk, mens den andra delen i transaktionen var
att Moa var tvungen att bli ihop med hennes Kurd-vän, på så vis kommer dom båda goda väninnorna varandra kärlek

Nu har jag börjat lyssna på Jäsp-podden/Dilan & Moa

Dvs tjejernas sitter och jäspar i tid och otid över att behöva höra sin egen ström av medvetenhet som liknar en betraktelse-podd (kvinnopodd) snarareän humor-podd.det finns inga tagningar, det finns bara tjejer som pladdrar på det sätt tjejer pladdrar, om det är såhär mycket väninnor har att prata om generellt så blir jag mörkrädd och underlägsen

Dilan pratar med samma tonfall som Annika Lantz
Det var nytt & fräscht, kvinnliga komiker? som skapar manskaraktärer från landet som är inskränkta & röstar blått, jättekul, det omvända sker aldrig! att manliga komiker parodierar kvinnliga vänstervridna influensers, intresset för det andra könets tillkortakommande styrkor finns inte

Okay det var blåa tanter från landet dom imiterade, men min spaning är ju korrekt oavsett
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-01-18 kl. 19:14.
Citera
2022-01-27, 01:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Både Dilan & Moa är Polly-amorösa och vill att deras barn ska uppfostras i ett kollektiv
Citera
2022-01-27, 17:53
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Både Dilan & Moa är Polly-amorösa och vill att deras barn ska uppfostras i ett kollektiv

Men hur var det med Dilan och Moa egentligen. Är de ett par?
Citera
2022-01-27, 18:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Men hur var det med Dilan och Moa egentligen. Är de ett par?
Dom arbetar ihop ja, och dom har åtm bott ihop som vänner, som jag sa i mina tidigare poster så verkar dom ha öppna förhållanden med killar
Citera
2022-01-27, 18:18
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Dom arbetar ihop ja, och dom har åtm bott ihop som vänner, som jag sa i mina tidigare poster så verkar dom ha öppna förhållanden med killar
Dåligt för barnet i så fall. Små barn behöver nämligen under uppväxtåren två närvarande föräldrar. Det där med kollektiv uppfostran tror jag inte alls på.
Citera
2022-02-02, 01:20
Medlem
Enmansdemos avatar
Dilan är ihop med en blond arisk gosse som heter Love (manligt namn)
Finns bilder?

Moa har döpt sitt barn föredömligt till Ruh, när den mannen blir 47 år kommer folk fortsatt att förknippa honom med https://www.lotten.se/wordpress/wp-c...aw-d46uuro.png vid varje tilltal
Citera
2022-02-06, 16:10
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag får allt mitt skvaller från deras skruttiga podd som handlar om 4 ämnen som kvinnliga poddar sällan brukar beröra, nämligen vardagsliv, hur det står till med hälsan, gulliga husdjur eller gulliga barn, och slutligen mina kroppskomplex.

Dilan är en furrie, hon är hirsute!, hon är kurd, hon påstår att hon har mustasch och kroppsbehåring jag har då inte sätt någon mustasch på offentliga bilder

Jag är besviken på att Dilan som är feminist-vänster och samtidigt kan ha kropps-komplex och verkar inte kunna göra det som jag förutsatte... skratta bort samhällsnormerna utan att känna sig nertyngd av det.

Hon pratar om befängda påståenden som att tjejer får bekräftelse efter att dom går sminkade, hur bekräftar man en sminkad kvinna, vad säger man?, hur bekräftar man en osminkad kvinna, vad säger man?.
Förväntningar på vad omgivningen ska tycka? i kamp mot förväntningar på omgivningen att dom ska tycka rätt
Citera
2022-02-22, 11:55
Medlem
Idumeas avatar
Lyssnade på senaste poddavsnittet idag där de alltså dementerar ryktena om att de skulle ha en relation (sexuell) eller öppna förhållanden. Ser ingen anledning till att tvivla på det, tycker att de har en ganska heterosexuell utstrålning.
Annars tycker jag att de har en helt otroligt föredömlig livsstil, raljerar ofta om att kärnfamiljen är ett modernt hittepå och en historisk anomali. Klart man ska vara många som hjälps åt.
Citera
2022-02-22, 21:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Lyssnade på senaste poddavsnittet idag där de alltså dementerar ryktena om att de skulle ha en relation (sexuell) eller öppna förhållanden. Ser ingen anledning till att tvivla på det, tycker att de har en ganska heterosexuell utstrålning.
Annars tycker jag att de har en helt otroligt föredömlig livsstil, raljerar ofta om att kärnfamiljen är ett modernt hittepå och en historisk anomali. Klart man ska vara många som hjälps åt.
Dilan är ju som bekant utbildad jurist & lär vara en utpräglad analretendent när det kommer till hennes vänners benigna stavfel när dom korresponderar.

Ni får inte tro i tråden att jag skulle vara besatt av snygg-Dilan då jag har anställt en personlig exorcist (lite som en PT) som ser till så att inga kvinnliga andeväsen kvarstannar inne i mig längre än det tar för mig att säga Annika Lantz

Jag har däremot hört att Dilan ska vara inne på astrologi som alla typiska kvinnor som är besatt av havet. Moa är lite mera down-to-earth tjej då hon har varit besatt av...eh...rymden!

Press stopp! Moa är faktiskt inte längre ihop med en manlig kurd i syftet att kunna gifta sig på ett
etno-andligt plan med Dilan och vice versa genom Dilans investering i den övernaturlige
ariske lintotten Love (1) (ska uttalas som engelskans Love) som inte fastnar på varesig bild eller film.

Nu har Moa istället enbart ögon för sin Robert som var hennes första kärlek i ett tidigare liv säger min uppgiftslämnare.
Moa är med andra ord mono(gam) mens Dilan är progressivare än så & räknar
övertid att hitta den större kärleken genom stereo(typiskt) polly-surround-ljud i 5 separata kanaler
ja dvs ifall nu samlivet inte kan piffas upp lagom till hennes 31 års dag (med andra ord Love(1)-bombing)

Våra ibland återkommande i podden skånska karikatyrer Marita & Anita röstar faktiskt inte!
som man kunde tro på Kristersson i valet! utan lägger återkommande sin röst på Folkpartiet sedan kravet på språktester lanserades post-Hamid.

Dilans moppe-mustasch ska ha varit en ungdomssynd, nu sägs hon bara inneha håriga skinkor Och hon kämpar vidare med självbekräftelsen för sin normalviktighet & hårighet trots avsaknaden av extraordinärt stöttande fetish-män som kan luta sig mot hennes breda axlar utan att hon blir av nertryckningen helt sne i ryggraden på ena sidan

Dilan ska förövrigt vara snuskigt grov i munnen, hon bruka skämta om att släta av stjärthål med tungan vet någon om hon tar den i ettan? undrar ju en annan flashbackare
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-22 kl. 22:20.
Citera
2022-06-26, 17:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Tråden om podden och tjejerna fortsäter här (FB) Dilan & Muas(Moas) Podcast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in