2015-09-02, 17:43
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag undrar hur konversationen flöt under måltiden, zigenare är inte direkt kända för att kunna något annat språk. Piiis, korona korona och tack sa micket, end of conversation.

Eller ingick tolk i PR paketet
Undrar jag med. Dom kanske inte pratade så mycket utan tror att Carola mest sjöng för att visa upp sin sångröst som i "Främling, vad döljer du för mig?" under hela måltiden.
Citera
2015-09-03, 01:13
Medlem
JoonaToivios avatar
En brud som bor i en förort till Stockholm, som är en mycket god människa, bjöd hem en rumän till hennes lilla lägenhet, där denne fick mat. En fin gest.

Synd bara att det kom runt omkring 15 rumäner och knackade på hos henne dagen efter. De ville också ha mat.
Citera
2015-09-03, 01:18
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Va konstigt att det kom ut i media i dessa tider... verkligen konstigt..

Vad fick hon för att ställa upp i den annonsen?
Citera
2015-09-06, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoonaToivio
En brud som bor i en förort till Stockholm, som är en mycket god människa, bjöd hem en rumän till hennes lilla lägenhet, där denne fick mat. En fin gest.

Synd bara att det kom runt omkring 15 rumäner och knackade på hos henne dagen efter. De ville också ha mat.

Det kanske vara tur i oturen...hon kunde ha blivit gruppvåldtagen...eller som det gick för idioten i S-tälje som i vintras bjöd in en "stackars" zigenare som försvann med hennes bärbara dator och mobiltelefon. Det var uppenbart inte synd om honom. fast alla vet att rumäner och bulgarer är kriminella utom de mest korkade.
Citera
2015-09-06, 00:58
Medlem
Snapcounts avatar
"Nyheten" är ju ett par dagar gammal..

Blev det bara en måltid utav det.., hur går det idag för ziggisarna.., kastades de ut.., har Carola glömt dessa hjärtan ?
Citera
2015-09-08, 18:16
Medlem
jag kräks i munnen på "kändisupprop" och löpsedlar där Carola bjuder tiggare på lunch och en rad mer eller mindre avdankade kändisar som nu kliver fram och "står upp" för än det ena än det andra. Om Sverige ska vara en humanitär stormakt (som våra politiker bestämt) så ska det inte dras runt med välgörenheten och tillfälliga utbrott av kollektivt dåligt samvete.
Citera
2015-09-08, 18:17
Medlem
Det var ju Carola som gav CD-skivor till uteliggare för några år sedan. Säger väl det mesta om hennes intellekt.
Citera
2015-10-04, 05:12
Bannlyst
http://ink361.com/app/users/ig-26428...2729_264285174

Carolas små kycklingar.

Notera hur hon utbryter "Welcome" sådär extra fånigt och mannen bara ignorerar.
Visserligen en resa dem gjort, men jag skulle hur som tappat suget direkt.
Senast redigerad av Sakrasonto 2015-10-04 kl. 05:17.
Citera
2015-10-04, 06:17
Medlem
khattuggares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Fint gjort av henne, men naturligtvis vidrigt att Expressen ska ha det på löpsedeln och göra det till propaganda.

Det var väl tyvärr det Carola tänkt sig från början. För övrigt klandrar jag inte hennes handling, men som vi lärt oss vid det här laget - allt för PR....
Citera
2015-10-04, 07:04
Bannlyst
Jo, det var en granne som gjorde detta. Bjöd tiggaren på mat, hela lägenheten blev plundrad på allt. Dessutom gäller inte hemförsäkringen eftersom du har släppt in dem i lägenheten.
Citera
2015-10-04, 12:03
Medlem
Pinsamt att tro det är mat de behöver eftersom deras mål är att samla pengar till zigenarbossarnas lyxhus i Rumänien.
Citera
2015-10-04, 12:06
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --aa--
Det var ju Carola som gav CD-skivor till uteliggare för några år sedan. Säger väl det mesta om hennes intellekt.

Haha skickade hon inte parfym till svältande negrer med för hon tyckte att de inte skulle behöva lukta illa när de svalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in