• 1
  • 2
2005-10-24, 23:30
Medlem
Seagates avatar
Hej!

Det är så att jag hade tänkt gjort några längre bussresor (150 mil dit, 150 mil hem = 300 mil totalt tur och retur), vilket tar några timmar så att säga ... Lär ju bli cirka 15 timmar bara dit med tanke på att det tar cirka 5 timmar att åka 50 mil.

Hur som helst - Vad kan ni rekommendera som kan få tiden att gå snabbare? Vad som helst, spelar ingen roll om det är hallucinogener eller centralstimulantia. Jag vill bara att dessa timmar ska flyta förbi utan att tröttna så pass att jag har god lust att kasta ut den dumma idiot som sitter till höger om mig i bussen ut genom fönstret så han krossar skallen i asfalten, jag menar..

Jag får ganska långtråkigt under bara 5 timmar, så jag skulle alltså vilja haft något att fördriva cirkus 15 timmar med? Det är ju 3 gånger värre som sagt.. Så jag vill ha något så att resorna inte känns så långa ...

Eller är det bara en hammare i skallen strax innan bussresorna som gäller?
Citera
2005-10-24, 23:35
Bannlyst
Stilnoct och alkohol.
Citera
2005-10-25, 00:19
Medlem
GaiNs avatar
Benzo och lite alkohol så sover du sött :-) Kan nog inte rekomendera centralstimulantia, då du ska sitta på en buss, kan ju bli lite jobbigt om du vill upp och springa
Citera
2005-10-25, 00:19
Bannlyst
7 mg lorazepam (Temesta) + 1 Halcion 0,25 mg dödade fullkomligt sträckan 08-Höga kusten. Man hann inte mer än sjunka ned i sätet förrän det var dags att stiga ur bilen och sträcka på benen, jag hade nog lugnt kunnat sova det dubbla, det underlättar ju ifall du också bara sovit några timmar innan. I vanliga fall så blir jag inte särskilt trött av lorazepam. Mitt tips är massiva doser benso och gärna nåt mer sövande som Stilnoct eller Heminevrin.
Citera
2005-10-25, 03:35
Medlem
roppans avatar
Äh, nåra valium så sover du som en stock! Finns det något bättre att fördriva tid med än att sova?
Citera
2005-10-25, 07:32
Medlem
Tjacktorskens avatar
Ingen centralstimulantia, då skulle du nog själv bli utkastad från bussen. Du skulle börja prata rent hysteriskt mycket och dem skulle bli tvugna att ge dig medicin för att du skall hålla dig lugn. Köp med dig en femma hasch och rök på stoppen istället och så köper du massa munchies med dig så kommer du aldrig att ha tråkigt. Och sen är det bara att sätta sig och glo på tv eller något. Tiden kommer att gå långsamt, men du kommer garanterat ha fett roligt.
Citera
2005-10-25, 08:21
Medlem
Tangorabatts avatar
Ta någon Benzo. Har du inte mycket tolerans så blir du trött och sover bort några timmar. Skippa alkoholen, så slipper du ha ångest sen om du kastat ut han som sitter höger om dig genom fönstret
Citera
2005-10-25, 08:22
Medlem
Nemesis1s avatar
Benso är bäst om man vill sova, röka är bäst om man vill lyssna på musik... Så tycker jag iaf... Fast skall man byta buss/tåg så börjar man nog noja över att man skall klata till det om man har rökt... Jag har inte provat att röka då jag har haft byten framför mig, men jag vet ju hur nojig jag blir även då jag är nykter...

Alkohol fungerar förstås också, att vara på väg till en festival med polarna, samtidigt som man dricker öl och läser hårdrockstidningar kan verkligen få en i party-stämning...
Citera
2005-10-25, 13:12
Medlem
Avgrunds avatar
ta med en egen "spypåse" o booofffa!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2005-10-25, 18:04
Medlem
mezaint_buteljs avatar
skulle nog satsat på syra hade helt klart blivit en minnesvärd resa i alla bemärkelser.
är iofs troligtvis inte så många som hade velat ta syra bland massa folk, men även om man får det skoj eller jobbigt så får man nog iaf en upplevelse man inte glömmer i första taget
är syra bland vanligt folk inget för dig får jag nog säga att benzo verkar bäst.

jag skulle nog droppa några droppar syra i en 0,5 liters flaska med vatten och smyga fram ett rus.. fast ett gäng benzo är nog bra att ha till hands iaf..
Citera
2005-10-25, 21:06
Medlem
Super Motos avatar
Amfetamin!

Var skitpåtänd på en bussresa som tog ca 5 timmar, kändes som 1 tim. Fan va kul det var!
Citera
2005-10-25, 21:29
Medlem
auto100560s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super Moto
Amfetamin!

Var skitpåtänd på en bussresa som tog ca 5 timmar, kändes som 1 tim. Fan va kul det var!

Festen är slut på 3 minuter
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in