• 1
  • 2
2005-10-25, 21:41
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super Moto
Amfetamin!

Var skitpåtänd på en bussresa som tog ca 5 timmar, kändes som 1 tim. Fan va kul det var!

Det duger tjack ypperligt till, när man var och festade på tjack så tycktes allting alltid gå så fort förbi, svush så var festen förbi och man satt hemma och hade deppig AT
Citera
2005-10-25, 21:57
Medlem
WeeMaans avatar
Kör på lite schysta opiater är ju det självklara valet.
Ligga och nodda hela vägen bara, det absolut bästa alternativet.
Citera
2005-10-25, 22:01
Medlem
kallebilles avatar
Hade samma problem tidigare i somras... Tog på inrådan en xanax och sov som en stock hela resan.

Så det kanske kan vara ngt?
Citera
2005-10-26, 22:48
Medlem
Super Motos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Det duger tjack ypperligt till, när man var och festade på tjack så tycktes allting alltid gå så fort förbi, svush så var festen förbi och man satt hemma och hade deppig AT
Japp.. det fenomenet känner man igen. Fast jag brukar inte sluta bara för att festen är slut.
Citera
2005-10-26, 23:27
Jag föreslår "downers", alltså nedåt droger. Opiater/opioider, bensodiazepiner, barbiturater eller annat lugnande.

Tar man nått hallucinocent, så vete f-n vart folk börjar tro om en, o CS gör bara en ännu mera stissig!
Citera
2005-10-26, 23:29
Medlem
FoXxs avatar
Tycker absolut at du bör kunna ta antingen någon lätt hallucinogen eller som ovanstående säger, en "downer".
Citera
2005-10-27, 01:08
Medlem
Seagates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag föreslår "downers", alltså nedåt droger. Opiater/opioider, bensodiazepiner, barbiturater eller annat lugnande.

Tar man nått hallucinocent, så vete f-n vart folk börjar tro om en, o CS gör bara en ännu mera stissig!

Ja ni, någon downer verkar vara det jag söker.

Jag har ingen erfarenhet av några som helst droger, så det jag undrar främst blir då givetvis om det finns något mer specifikt ni kan rekommendera som får tiden att gå snabbt och med vilken man inte snear så enkelt?

En fördel är även om drogen ifråga inte är urindrivande/hungerdrivande eller liknande, då det kan vara irriterande på buss/tåg/helikopter-transporterna ifråga. Så bland förslagen ni ger mig vill jag att ni berättar om drogen är urindrivande/hungerdrivande eller liknande.

Tack för alla fina svar jag fått hittils.
Citera
2005-10-27, 01:36
Tror nog att någon bensodiazepin skulle vara det bästa. Finns många; Oxazepam (Sobril), Nitrazepam (Mogadon), Flunitrazepam (Rohypnol), Diazepam (Stesolid), Alprazolam (Xanor) med många flera...

Så länge man inte kombinerar det med alkohol så är det lugnt, man blir typ slö o avslappnad. Minns när jag flög till Thailand, 11 timmars flygresa utan nån möjlighet att röka. Drog i mig 20 mg Iktorivil (clonazepam). Lyckades somna på det iaf...
Citera
2005-10-27, 07:50
Medlem
tjack eller imovane, tjack för det håller i sig så länge och så kan du sitta å prata med dina medressenärer om dom nu vill d, eller så kan du ju sitta å prata i telefonen.
imovane kostar inte så mycket så det är att rekomenda
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in