Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-05, 18:12
  #145
Medlem
livemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Hur fan vågar man ens försöka sig på att ha sex med en häst? De har temperament och är stora och farliga. Skulle aldrig ens gå bakom en häst, de kan ju sparka sönder en för sjutton.

En häst brukar vara ganska lugn när den blir penetrerad eller när man är bakom den, Har varit bakom höstar hundratals gånger utan blivit sparkad.
nej jag har inte haft sex med en häst men mina erfarenheter säger att hästen kommer vara lugn och fin.
Citera
2015-09-05, 18:45
  #146
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Hur fan vågar man ens försöka sig på att ha sex med en häst? De har temperament och är stora och farliga. Skulle aldrig ens gå bakom en häst, de kan ju sparka sönder en för sjutton.
Precis! När jag red vågade jag knappt gå in i spiltan för att tränsa eller sadla hästen. Alltid lite rädd för att bli sparkad, även om det var vana ridskolehästar.
Citera
2015-09-05, 20:40
  #147
Medlem
NosTracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livemannen
En häst brukar vara ganska lugn när den blir penetrerad eller när man är bakom den, Har varit bakom höstar hundratals gånger utan blivit sparkad.
nej jag har inte haft sex med en häst men mina erfarenheter säger att hästen kommer vara lugn och fin.

Vad är dina erfarenheter baserade på då?
Citera
2015-09-06, 11:14
  #148
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Utsätts djur (hästar) för smärta eller tvång anses det vara djurplågeri. Tvång? All tidelag handlar väl om tvång. Smärta? Hur kan ett djurs smärta mätas? Det är inte meningen att människor ska ha sex med djur. Sex ska vara mellan människor och djuren har inget med vårt sexliv att göra.
Sex med djur är ett övergrepp.

+1. Behövs inte ordas mer om detta mer än det fetade. Löjligt att ens diskutera om insemineringsprocess.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback