2015-09-01, 15:41
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Fy fan vad det ska lukta när man står därbakom och knökar.. Förresten, använder man en pall eller? En stall-pall?

Vem f-n ställer sig bakom en häst!? Räcker med en liten bakut så sitter karln som limmad i stallväggen.

Förut vara beteckningen på sådana där som knullade kor och andra djur i ladugårdarna just "pall-karlar", för att dom var tvungna att stå på en pall för att nå upp.
Citera
2015-09-01, 15:44
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero

Förut vara beteckningen på en sådan där som knullade kor och andra djur i ladugårdarna just "pall-karl", för att dom var tvungna att stå på en pall för att nå upp.
Aha! Det var precis det jag undrade över tidigare i tråden...om de använder en pall, alltså. Man ska ju vara försiktig att döma folk efter deras läggning men..hästknullande känns verkligen wacko.

Dessutom farligt, som du säger.
Citera
2015-09-01, 15:44
Medlem
sickboy-teds avatar
Av ren nyfikenhet, hade de tänkt använda kondom? Kan man få könssjukdomar av att ha sex med en häst? Vem var catcher respektive pitcher?
Citera
2015-09-01, 15:48
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Aha! Det var precis det jag undrade över tidigare i tråden...om de använder en pall, alltså. Man ska ju vara försiktig att döma folk efter deras läggning men..hästknullande känns verkligen wacko.

Nästan inga kor kan sparka bakåt med bakbenen så det är ofarligare. Dom kan bara sparka framåt. Det är alltså farligare att handmjölka dom än att sätta på.
Citera
2015-09-01, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Haha. Är det verkligen allvarligt brott. Ett par kompisar till mig brukade runka av en häst i yngre år. Hade såklart inte med sex att göra.

Klart det hade med sex att göra. SJUKT.
Citera
2015-09-01, 16:43
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Jag skulle tro att han hade andra avsikter med sitt besök i stallet.

Möjligtvis stöld av något slag eller kanske något värre som att han lurpassade på stalltjejerna.

När han blev gripen så drog han i all hast till med hästsex som förklaring för att dölja den verkliga intentionen.
Ja det där med stölder har ju ökat markant bara i år så har det stulits sadlar och bindslen mm för flera hundratusental kronor på svenska ridskolor och stall.
Citera
2015-09-01, 16:45
Medlem
Brmcs avatar
Är det någon som vet vad hästen hade på sig? Hästen var säkert hur som packad och ångrar det säkert bara såhär dagen efter och väljer därför att gå ut i media. Slamphäst.
Citera
2015-09-01, 16:50
Medlem
AREA-51s avatar
Grabben kanske borde sadla om till bonde
Citera
2015-09-01, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Vem f-n ställer sig bakom en häst!? Räcker med en liten bakut så sitter karln som limmad i stallväggen.

Förut vara beteckningen på sådana där som knullade kor och andra djur i ladugårdarna just "pall-karlar", för att dom var tvungna att stå på en pall för att nå upp.
https://www.google.se/url?sa=i&rct=j...41208440064240
Citera
2015-09-01, 17:50
Medlem
Kennethkvartings avatar
Diskussionen angående synen på tidelag i olika kulturer får mig att tänka på en artikel jag läste i en herrtidning. (Ja, jag läser artiklarna din jävla lustigkurre)

Jag hittade en gammal porrgömma när jag köpte en fastighet. Det var tidningar från ca 1969-1982. Tyvärr glömde jag att ta med tidningarna när jag sålde fastigheten, de utgjorde ett intressant tidsdokument.

Artikeln var från åren kring Iranska revolutionen och avhandlade Ayatolla Komeinini(stavning?) och nåt slags dokument med levnadsregler han hade plitat ned under sin exil i Paris.

Där stod det bland annat att det var helt OK, tom nästan påbjudet att idka samlag med djur. Han tipsade om vilka djur som var lämpliga respektive olämpliga att knulla.

Lämpliga djur var typ höns, getter och liknande ofarliga djur.
Olämpliga djur var ex tigrinnor, logiskt sett eftersom en tiger kan skicka en mänsklig älskares huvud i en elegant parabelbana till grannkommunen med ett enda slag.

Jag har för mig också att man inte fick knulla svettiga kameler som hade ätit dynga.

Foliehatten i mig tror att artikeln kan ha varit ett led i en smutskastningskampanj riktad mot Ayatollan, men det var komiskt att läsa ändå.
Citera
2015-09-01, 17:55
Medlem
Hade varit roligt om han velat ha en avsugning. Undrar vad han hade svarat läkaren var snoppen är?
Krypa till korset eller vara snopplös hela livet? I hans fall är det väl snopplös det bästa.
I mina yngre år så räckte det med en Elloskatalog. Kan man rekommendera det till han eller en hästtidning med Bayard?
Citera
2015-09-01, 18:03
Medlem
DearLeaders avatar
Citat:

Just min första tanke också. Måste ju för fan vara livsfarligt att försöka våldta en häst?? Sparkar pållen bakut (vilket ju inte borde vara helt osannorlikt?) får man väl skallen spräckt?
Men detta faromoment kanske är en del av tjusningen s.a.s?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in