Flashback bygger pepparkakshus!
2015-09-01, 13:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
får de gifta sig med 9 åriga flickor och ha sex med dom. då borde det inte va några problem att få sätta på en get?? fast geten kanske står i högre kurs? så du kan ha rätt??
Fast "tidelagsringar" -- dvs hund/hästknullar gäng i Sverige - som tidigare avslöjats har i huvudsak bestått av svenskar och danskar .. så det där med "getknullande" kanske man inte skall yla för högt om..

Klart bättre att ge sig på en häst, ko eller åsna än ett mindre djur i alla fall - den fysiska skadan lär ju inte bli särskilt påtaglig om det handlar om ren sex och sexuellt kränkt kan inte djur bli -- det har inte det moraliska kompasset.
Citera
2015-09-01, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast "tidelagsringar" -- dvs hund/hästknullar gäng i Sverige - som tidigare avslöjats har i huvudsak bestått av svenskar och danskar .. så det där med "getknullande" kanske man inte skall yla för högt om..

Klart bättre att ge sig på en häst, ko eller åsna än ett mindre djur i alla fall - den fysiska skadan lär ju inte bli särskilt påtaglig om det handlar om ren sex och sexuellt kränkt kan inte djur bli -- det har inte det moraliska kompasset.
gissar att procentuellt har nog alla länder sin del av tidelagsknullare. sen skriks det mycket om att pedofiler som åker fast är Svenskar. tro fanken det när det i en religon är tillåtet. hur ofta anmäls det av dem tro? sen att denna stackarn som åkt fast är Svensk är nog ganska säker. antagligen en som snart tar självmord..
Citera
2015-09-01, 13:42
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Haha. Är det verkligen allvarligt brott. Ett par kompisar till mig brukade runka av en häst i yngre år. Hade såklart inte med sex att göra.

Brukar låta så "Kompisen" tror du oxå va med
Citera
2015-09-01, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FullPatte
Möjligt, om han inte blev avriden förstås.
Tack den ska jag le åt hela dagen
Citera
2015-09-01, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CMBe
Skulle han sätta på hästen i tvåan eller skulle han själv ta den? Den mest väsentliga frågan framgår inte i Göteborgs-Tidningens artikel.

Dom skulle turas om
Citera
2015-09-01, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
gissar att procentuellt har nog alla länder sin del av tidelagsknullare. sen skriks det mycket om att pedofiler som åker fast är Svenskar. tro fanken det när det i en religon är tillåtet. hur ofta anmäls det av dem tro? sen att denna stackarn som åkt fast är Svensk är nog ganska säker. antagligen en som snart tar självmord..

Du menar att GM begår självmord. Och varför denna slutsats?
Citera
2015-09-01, 14:15
Medlem
Valsus avatar
Finns massa tjejer som är medlemmar på ridskolor m.m som gjort ett & annat.
Även thrashiga tjejer med stora hundar gör det regelbundet.

Låt oss fånga dom alla nu och få stopp på detta vansinne!
Citera
2015-09-01, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Du menar att GM begår självmord. Och varför denna slutsats?
SKAMMEN!! en person som behöver smyga hos hästar kan inte må bra. sen på allt torska dit.
fast detta är ju bara min teori. förhoppningsvis är den helt åt skogen..???
Citera
2015-09-01, 14:19
Medlem
Jag tror inte att det är en svensk då de köper nog en egen häst eller på annat vis försöker nästla sig in i stallmiljön.

Låter snarare som en rädd asylsökare som blev livrädd för att bli utvisad.
Citera
2015-09-01, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte-morfar
Han bodde en bra bit bort, vet inte exakt var men skaraborg är det nog inte, han var mellan 25-30 år, har hört exakt hur gammal men har glömt av.

Känner folk som är medlemmar på den ridskolan, så fick höra det rätt tidigt och att han hade åkt en bra bit för att göra detta.

Varför åka långt? Måste ju finnas stall närmare? Underlig historia
Citera
2015-09-01, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karestan
Varför åka långt? Måste ju finnas stall närmare? Underlig historia

Kanske var på besök i närheten. Eller för att ingen skulle känna igen honom.
Citera
2015-09-01, 14:36
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Haha

Själv undrar jag varför det skulle "skada" hästen dvs. om det handlar om ett "vanligt" samlag och inte något annat "perverst"?

Vad är grejen liksom? Förutom att det låter helsjukt..

Sen är det förstås konstigt att någon VILL göra detta, men det finns så mycket annat konstigt som dessutom är farligare i mina öron än detta.

Någon djurälskare som kan förklara detta för mig?

Spelar ingen roll. Tidelag är olagligt numera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in