2015-09-02, 18:38
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Känns som om det börjar bli alldeles för mycket "skämt" i tråden...
Hästen fick bakbenen ihopbundna och det skall ha funnits märken av att
den sparkat runt... känns inte som att man behöver person efter person
som skämtar. Synd att lorta ned tråden.
Och med det vill du säga att en liten människosnabel skulle kunna skada (eller ens mer än irritera) en häst?

Edit
Sexuellt kränkt känner sig vare sig hästar eller andra djur - eftersom det är en mänsklig tanke.

När djur befruktas med hjälp av människa är ofta hela armen inne i djuret --- hur ställer du dig till det?

Stona är för övrigt ofta då förhindrade att sparka .. är det djurplågeri?
Citera
2015-09-02, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glyskolja
Hur tror du "hönan" slang för fitta, sitt namn?
Jo för att de togs tag i vingarna på fågeln med samma namn och sedan utförde fågeln själva betäckningen själv efter att ha fått äggledaren fylld av människa.

Det är inte en gammal skröna då? En "Klintbergare".
Citera
2015-09-02, 19:14
Medlem
exoticspices avatar
Utsätts djur (hästar) för smärta eller tvång anses det vara djurplågeri. Tvång? All tidelag handlar väl om tvång. Smärta? Hur kan ett djurs smärta mätas? Det är inte meningen att människor ska ha sex med djur. Sex ska vara mellan människor och djuren har inget med vårt sexliv att göra.

Sex med djur är ett övergrepp.
Citera
2015-09-02, 19:23
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gondolier
Mycket tråkiga och rent äckliga kommentarer i denna tråd. Det är uppenbart att det inte är hästkunniga personer som låtsas sig veta hur djuren fungerar och att "brottet inte är allvarligt". Ger väl inte någon direkt vinning att beskriva hur djurens cykel ser ut, eller exempel på djur som fått beteendestörningar efter övergrepp. Tror inte nördarna i tråden skulle begripa ändå. Säger bara såhär; Med argumentet att hästens könsorgan är stort så kan vi lika gärna legalisera att våldta feta kvinnor eftersom "de ändå inte känner nåt med större könsorgan så det är ju inte allvarligt, knulla på bara!"

Jag vill veta vem GM är eller misstankar om vem det är. Någon mer som bor i området som vet? Vi kan gräva tillsammans om intresse finns.
Och det är uppenbart att du inte är så människokunnig heller. "Feta kvinnor" behöver inte ha något samband med större könsorgan.
Citera
2015-09-02, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gondolier
Mycket tråkiga och rent äckliga kommentarer i denna tråd. Det är uppenbart att det inte är hästkunniga personer som låtsas sig veta hur djuren fungerar och att "brottet inte är allvarligt". Ger väl inte någon direkt vinning att beskriva hur djurens cykel ser ut, eller exempel på djur som fått beteendestörningar efter övergrepp. Tror inte nördarna i tråden skulle begripa ändå. Säger bara såhär; Med argumentet att hästens könsorgan är stort så kan vi lika gärna legalisera att våldta feta kvinnor eftersom "de ändå inte känner nåt med större könsorgan så det är ju inte allvarligt, knulla på bara!"

Jag vill veta vem GM är eller misstankar om vem det är. Någon mer som bor i området som vet? Vi kan gräva tillsammans om intresse finns.
Hur tänkte du nu? vad är det som får dig att tro att feta brudar har större fittor?
Största fittan är nog du själv........
Citera
2015-09-02, 21:56
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Och med det vill du säga att en liten människosnabel skulle kunna skada (eller ens mer än irritera) en häst?

Sexuellt kränkt känner sig vare sig hästar eller andra djur - eftersom det är en mänsklig tanke

Hur hästarna upplever det att ha en juckande människa bakom sig och dennes manslem i sig har jag ingen aning om. Jag tänker därför inte forma några åsikter alls om det.
Två saker vet jag dock och det är att tidelag är fel och att det är synd att stressa ett djur i onödan på det viset. Det är ju även allmänt respektlöst och vidrigt att bete sig som att det är okej
att ta för sig av en varelse som knappt kan göra något åt det...
Som i detta fall när då bakbenen blev bundna och han skall ha gett något lugnande till alla hästar.

Vad gäller när de blir befruktade med hjälp av människa...
Tanken om att människan styr och ställer över om djuret skall bli havande eller inte stör mer än "ofta hela armen inne i djuret".
Men då jag inte vet hur det känns att vara en häst, få en människoarm i sig, plötsligt och onaturligt eventuellt vara havande så tänker jag inte forma några direkta åsikter om detta offtopic jag kommit till.
Kan hända att det är obehagligare för hästen att få en stor del av en arm i sig än något äckel som står med sin lilla korv där inne och juckar. Men det sistnämnda är sinnessjukt och stämningen är förmodligen obehagligare.
Citera
2015-09-02, 22:51
Medlem
dacks avatar
Det allra bästa i denna händelse är ju hans tekniska förberedelser med att sätta fast träklossar under skorna för att kunna nå upp till slidan.
Det tyder ju på lite planering och att han bestämt sig för att genomföra sitt begär om samlag med stoet.
Citera
2015-09-02, 23:27
Medlem
Findmypasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Det är inte en gammal skröna då? En "Klintbergare".

Det var ett favoritnöje hos de gamla grekerna om det inte fanns några småpojkar till hands.
Citera
2015-09-02, 23:56
Medlem
jdepps avatar
Hade de varit min häst nått äckel gav sig på hadejag slagit ihjäl honom på plats!!!! Häng ut avskummen e det bästa med dom som ger sig på djur!
Citera
2015-09-03, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Tidelag är väl vanligt bland muslimer? Mer accepterat iallafall...
Har du något som möjligtvis kan backa upp ditt påstående?
Citera
2015-09-03, 08:44
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Har du något som möjligtvis kan backa upp ditt påstående?

Alltså hatar denna idiot fråga. Vissa saker finns det naturliga skäl att det inte förs statistik på.

Ex på liknande fråga
Att äta sand innebär ingen näringsfördel jämtemot grönsaker - Smart fråga: Finns det någon studie som bevisar det ?

Tror du får större insyn om du skaffar några goda vänner från dessa länder, de kan möjligtvis berätta sanningen för dig.
Men jag tror inte att de kommer titta dig djupt i ögonen och lämna över en årlig rapport på djurknulleri.

Sen kommer motfrågan: Och hur kan du vara så säker på det ? källa ? De kanske för statistik...
Citera
2015-09-03, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Alltså hatar denna idiot fråga. Vissa saker finns det naturliga skäl att det inte förs statistik på.

Ex på liknande fråga
Att äta sand innebär ingen näringsfördel jämtemot grönsaker - Smart fråga: Finns det någon studie som bevisar det ?

Tror du får större insyn om du skaffar några goda vänner från dessa länder, de kan möjligtvis berätta sanningen för dig.
Men jag tror inte att de kommer titta dig djupt i ögonen och lämna över en årlig rapport på djurknulleri.

Sen kommer motfrågan: Och hur kan du vara så säker på det ? källa ? De kanske för statistik...
Personen ifråga kom med ett påstående och undrade om denne kan backa upp, vilket är en legitim fråga att ställa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in