2022-07-07, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snippjanne
HAHA, jag läste precis igenom de sista sidorna och förundrades över att var fjärde inlägg eller så var samma person som upprepade samma mantra. Min gissning är att dende person är oerhört allvarlig, alternativt någon med lustig humor som trollar på och ser hur många gånger han kan upprepa samma sak, t o m fetstilta de ord som är viktigast, utan att någon reagerar.

Tänkte också den tanken. Hoppas nästan att det är så även om jag starkt ogillar troll.
Citera
2022-07-07, 07:55
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Är du allvarlig nu?
I så fall så var det det mest korkade som jag har läst på länge.
Varför var det korkat skrivet menar du, utveckla .
Citera
2022-07-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BamBamFunkhouser
Patetiskt med noll självinsikt. Beter som en 15 åring med grandiost bekräftelsebehov. Istället för att tiga och skämmas försöker han rättfärdiga sitt multipiging med katastrofala resonemang. Bedrövlig karaktär om du frågar mig.

Håller med! Hans uttalande om att otroheten hade fört med sig ngt gott också var urbota dumt.. likaså ”avslöjandet” att han hade gått bakom ryggen på sin fru ”ett bra tag redan”. Och att han ville skiljas redan för ett år sedan, men behövde ytterligare några månader för att fatta sitt slutgiltiga beslut.

Så kräkaktigt.

Ville han skiljas då fanns det inget som kunde hindra honom. Man behöver inte luras o låtsas för att få göra det.

Det enda han nu är rädd för är att fansen sviker bandet.
Citera
2022-07-07, 23:40
Medlem
Han går igenom en klassisk medelålderskris och kommer ångra sig bittert om några år.

Han hade kunnat leva ett avslappnat liv med sin fru, men nu kommer han börja om som småbarnsförälder och när barnet är myndig är han 70 år gammal. Då är det så dags att luta sig tillbaka. Puh...
Citera
2022-07-07, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebrima
Han hade kunnat leva ett avslappnat liv med sin fru, men nu kommer han börja om som småbarnsförälder och när barnet är myndig är han 70 år gammal. Då är det så dags att luta sig tillbaka. Puh...

Tror du att han kommer vara så engagerade att detta spelar någon roll då?
Citera
2022-07-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Tror du att han kommer vara så engagerade att detta spelar någon roll då?

Nej, men jag tror att han tvingas sitta still i båten ett bra tag för att inte försämra sitt rykte ytterligare. Många upprörda fans. Skulle han fortsätta vara otrogen eller lämna den nya för snabbt är kanske hans image och karriär körd för alltid.
Citera
2022-07-07, 23:50
Medlem
Citat:
Nej, men jag tror att han tvingas sitta still i båten ett bra tag för att inte försämra sitt rykte ytterligare. Många upprörda fans. Skulle han fortsätta vara otrogen eller lämna den nya för snabbt är kanske hans image och karriär körd för alltid.

Knappast, han är snygg och har karisma. Då klarar man sig alltid.
Citera
2022-07-07, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Knappast, han är snygg och har karisma. Då klarar man sig alltid.

Så snygg är han faktiskt inte längre. Han börjar nu se ut som den gubbe han är, kvinnor dippar ofta utseendemässigt redan efter 35, medan män gör det efter 50-55 och där är han ju nu. Det är ju säkert därför han krisar eftersom han börjar märka av det själv.

Kanske tanterna på 60+ tycker att han är snygg fortfarande men de är nog också besvikna på honom.

Yngre tjejer tycker inte han är speciellt snygg längre, jo hans flickvän förhoppningsvis. Kanske att de tycker hans pengar är attraktiva i så fall.
Citera
2022-07-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Visst kommer ongen bli en liten ginger? Casper är så där blond men rödaktig som många göteborgare är och hanses nya tjej är rödhårig och blek

Han har definitivt gjort ett nedköp! Hans exfru är en riktigt snygging och den nya en medioker blekfis
Citera
2022-07-09, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Han har definitivt gjort ett nedköp! Hans exfru är en riktigt snygging och den nya en medioker blekfis

Den nya har ett par väldigt framträdande tunna läppar, de osynliga är troligen lika tunna.
Men..... det är väl där Casper har gnuggat och ev. blivit fasthållen?
Citera
2022-07-11, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Håller med! Hans uttalande om att otroheten hade fört med sig ngt gott också var urbota dumt.. likaså ”avslöjandet” att han hade gått bakom ryggen på sin fru ”ett bra tag redan”. Och att han ville skiljas redan för ett år sedan, men behövde ytterligare några månader för att fatta sitt slutgiltiga beslut.

Så kräkaktigt.

Ville han skiljas då fanns det inget som kunde hindra honom. Man behöver inte luras o låtsas för att få göra det.

Det enda han nu är rädd för är att fansen sviker bandet.

Håller med!!! undrar hur man tänker när man uttalar sig om att Otrohet för med sig något gott, för vem ..Exfru och sina barn?? "urbota dumt" är väl det minsta man kan säga.....
Man kan ju undra om han verkligen ville skilja sig.... som han inte sa något om älskarinnan och graviditeten till sin dåvarande fru.
För som sagt Älskarinnan blev gravid runt nov/Dec så han hade ju långt tid på sig att skilja sig, faktiskt redan innan resan över Atlanten.
– När vi först träffades ville Therese inte ha barn, men sedan vände det och hon började känna sig sugen. Men det hade jag räknat med. - Hon är ju så ung och jag kände mig beredd ta det steget allt kändes rätt.
Ursäkta men kan man bry sig mindre och inte respektera sin exfru, som dock var frun när han kände att det är helt rätt att försöka få barn med sin Älskarinna?
Citera
2022-07-11, 19:38
Medlem
2215s avatar
Citat:
Så snygg är han faktiskt inte längre. Han börjar nu se ut som den gubbe han är, kvinnor dippar ofta utseendemässigt redan efter 35, medan män gör det efter 50-55 och där är han ju nu. Det är ju säkert därför han krisar eftersom han börjar märka av det själv.

Kanske tanterna på 60+ tycker att han är snygg fortfarande men de är nog också besvikna på honom.

Yngre tjejer tycker inte han är speciellt snygg längre, jo hans flickvän förhoppningsvis. Kanske att de tycker hans pengar är attraktiva i så fall.
Fast det där är väl ändå ganska subjektivt?

Håller dock med i tron om att den här cirkusen handlar om en medelålderskris, som bottnar i det du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in