Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Håller med! Hans uttalande om att otroheten hade fört med sig ngt gott också var urbota dumt.. likaså ”avslöjandet” att han hade gått bakom ryggen på sin fru ”ett bra tag redan”. Och att han ville skiljas redan för ett år sedan, men behövde ytterligare några månader för att fatta sitt slutgiltiga beslut.
Så kräkaktigt.
Ville han skiljas då fanns det inget som kunde hindra honom. Man behöver inte luras o låtsas för att få göra det.
Det enda han nu är rädd för är att fansen sviker bandet.
Håller med!!! undrar hur man tänker när man uttalar sig om att Otrohet för med sig något gott, för vem ..Exfru och sina barn?? "urbota dumt" är väl det minsta man kan säga.....
Man kan ju undra om han verkligen ville skilja sig.... som han inte sa något om älskarinnan och graviditeten till sin dåvarande fru.
För som sagt Älskarinnan blev gravid runt nov/Dec så han hade ju långt tid på sig att skilja sig, faktiskt redan innan resan över Atlanten.
– När vi först träffades ville Therese inte ha barn, men sedan vände det och hon började känna sig sugen. Men det hade jag räknat med. - Hon är ju så ung och jag kände mig beredd ta det steget allt kändes rätt.
Ursäkta men kan man bry sig mindre och inte respektera sin exfru, som dock var frun när han kände att det är helt rätt att försöka få barn med sin Älskarinna?