2022-05-11, 04:51
Medlem
Casper var min stora idol när jag var liten och jag blev helt ärligt lite förvånad (usch, att man fortfarande kan vara så naiv ibland) att läsa att han haft en tjej vid sidan om.
Hoppas exfrun blir lycklig och att barnen så småningom kan "glömma" sin pinsamma pappas bravader.
Kan inte låta bli att tycka synd om det ofödda barnet som kommer få veta att hen inte var efterlängtad, iaf inte från sin pappas håll (och ännu dummare framstår Casper som som tydligen inte använt kondom).
Citera
2022-05-11, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ngt säger mig att det troligtvis inte blir så många blöjbyten för Caspers del. Särskilt om paret inte ens kommer att bo ihop.

Det blir hon som får ta den biten. Casper kanske bidrar mer ekonomiskt för att tysta ner sitt dåliga samvete - och henne?
Exakt. Casper gör detta enbart för att tysta ner situationen och få tyst på Therese. Jag är övertygad om att han ville att hon skulle ta bort det men hon vägrade och hotar säkerligen med att berätta för pressen. Casper har inget val då hans karriär fått sig en törn men de kommer inte att leva ihop
Han är inte intresserad av detta nya liv utan låtsas vara glad för att vinna tid och sedan har han garanterat fått order att lägga locket på från övriga bandet.
Citera
2022-05-11, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Han har dessutom alltför många gånger i intervjuer sagt att det är så skönt att barnen nu är stora och självgående, för att det ska vara trovärdigt att han nu är så lycklig över att börja om med bebis. Nejnej oss lurar du inte Casper.
Precis han ville ju bara komma hem till frugan och mysa när han hade varit och seglat. Inte fan vill han ha en ny bebis. Han kommer göra sig av med Therese när locket lagts på. Han är livrädd för att mista sin inkomst.
Citera
2022-05-11, 10:46
Medlem
nickomyras avatar
Det är väl varken så konstigt eller ovanligt om man träffar någon ny innan man skiljer sig . Men i Två År har de setts och gått bakom ryggen . Han visste att hon var gravid och ändå inte sagt något . Han skulle t.o.m. iväg på ultraljud . Det är väl det som gör sveket så stort och gör han till ett svin .
Citera
2022-05-11, 14:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ngt säger mig att det troligtvis inte blir så många blöjbyten för Caspers del. Särskilt om paret inte ens kommer att bo ihop.

Det blir hon som får ta den biten. Casper kanske bidrar mer ekonomiskt för att tysta ner sitt dåliga samvete - och henne?

Han sa ju bestämt att om ungen kommer när han ska gå på scen så går han på scen. Det vet också den nya flamman om. Det där med att lira är viktigare än att vara med vid sitt barn födsel.
Citera
2022-05-11, 15:08
Medlem
Alla inlägg består till mestadels av spekulationer och beskrivningar om hans flickidol status. Men är det ingen som har riktigt saftigt skvaller om vad som faktiskt hänt! Gick igång på denna nyhet och någon därute måste sitta på massa info.
Citera
2022-05-11, 16:52
Medlem
wtf
Helena Janebrink såg i parets gemensamma elektroniska kalender att Casper Janebrink skulle på ultraljudsundersökning med älskarinnan.
Citera
2022-05-11, 18:17
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
wtf
Helena Janebrink såg i parets gemensamma elektroniska kalender att Casper Janebrink skulle på ultraljudsundersökning med älskarinnan.

Vilken pappskalle! Missade han att det var automatisk synk alltså. Frågan är hur hans planer såg ut om han varit ihop med den nya såpass länge. Bli pappa i smyg och köra vidare med två familjer kanske. Har ju hänt att män gjort så.

Undrar hur det här kommer påverka intäkterna framöver. Verkar ju vara storsatsning på G med först Arvingarnas sommar i TV4 och sedan ut på turné. Kan ju vara så att folk och då mest kvinnor som köper biljetter inte vill gynna en skitstövel men vem vet de kanske inte bryr sig.
Citera
2022-05-11, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vilken pappskalle! Missade han att det var automatisk synk alltså. Frågan är hur hans planer såg ut om han varit ihop med den nya såpass länge. Bli pappa i smyg och köra vidare med två familjer kanske. Har ju hänt att män gjort så.

Undrar hur det här kommer påverka intäkterna framöver. Verkar ju vara storsatsning på G med först Arvingarnas sommar i TV4 och sedan ut på turné. Kan ju vara så att folk och då mest kvinnor som köper biljetter inte vill gynna en skitstövel men vem vet de kanske inte bryr sig.
Tycker TV 4 skulle bojkottat deras sommarprogram. De har varit snabba att fälla andra för misstag men Casper traskar vidare som inget hänt.
Citera
2022-05-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
wtf

Hur korkad kan man vara??

Nu tror jag nog att alla i Arvingarna har legat runt… Jag tror med all säkerhet att det skett med deras respektive goda minne.

Men att skaffa barn med älskarinnan och dela infon i sin kalender!?
Citera
2022-05-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Hur korkad kan man vara??

Nu tror jag nog att alla i Arvingarna har legat runt… Jag tror med all säkerhet att det skett med deras respektive goda minne.

Men att skaffa barn med älskarinnan och dela infon i sin kalender!?

Tror inte det var planerat att de skulle ha barn nu.

Casper fick nog världens järnsläpp när han skrev i deras gemensamma kalender.

Kan även vara så att Casper ”ville” bli upptäckt och därigenom få skilsmässa
Citera
2022-05-11, 20:51
Medlem
Troligtvis. Skaffar han en ny älskarinna när det blir för tråkigt med den nya.... Men. Varför kasta så mycket skit på casper. Troligtvis var äktenskapet ganska tråkigt och inget sex på säkert 10 år... Det brukar ju bli så. Så frun ska sluta gnälla och tycka synd om sig själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in