2022-07-05, 10:48
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Vet inte om du svarar på någons inlägg eller tänker högt, men jag har i alla fall ingenstans tyckt att det är "värre" med otrohet om man är känd.

Däremot går man från skitstövel till en riktigt låg skitstövel när man - efter sin otrohet exploderat i ansiktet på de nära man har - MÅSTE poängtera att man minsann ville skilja sig redan för ett år sedan. Han är så mån om att poängtera det att han skiter i ex-frun totalt, och hennes (förmodar jag) önskan att få behålla LITE värdighet.

Som sagt; vill man skilja sig så gör man det. Man knullar inte på sidan om, gör en medioker älskarinna på smällen, går ut i pressen och berättar att "äsch, sådant händer" och "jag ville ju ändå skilja mig". Så förbannat lågt mot den kvinna man delat livet med och de barn man har med henne.

Ingen heder i honom. Men det bör ju den nya, mediokra kvinnan komma ihåg - han ligger snart med någon annan, yngre och hetare. Det som hon tror är ett plus som ska hålla honom kvar (bebis) är inget annat än en nackdel för en man som Casper. Han vill ha sportbilar och eget hem, där han slipper ansvar.
Absolut, jag är inte oenig med dig, det är grisigt, och kanske just för att det hamnar i pressen är det förhöjd grisighet. Men även helt okända människor beter sig så här, på sociala medier och med publik.

Sen är det ju så att en sån som Casper Jarnebrink nog kan få göka varje kväll om han vill, det ingår ju i dansbandspaketet. Att han då ändå går från en person till en annan får antingen ses som att han varit hyfsat monogam under sin karriär, eller så är det ren damage control...
Citera
2022-07-05, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Att han då ändå går från en person till en annan får antingen ses som att han varit hyfsat monogam under sin karriär, eller så är det ren damage control...

Som jag förstått det hade han två älskarinnor samtidigt, den här var bara snabbare med att bli på smällen...
Citera
2022-07-05, 10:53
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Som jag förstått det hade han två älskarinnor samtidigt, den här var bara snabbare med att bli på smällen...
mycket vill ha mer 😂
Citera
2022-07-05, 11:03
Medlem
Patetiskt med noll självinsikt. Beter som en 15 åring med grandiost bekräftelsebehov. Istället för att tiga och skämmas försöker han rättfärdiga sitt multipiging med katastrofala resonemang. Bedrövlig karaktär om du frågar mig.
Citera
2022-07-05, 11:23
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:

Dansbandsstjärna har fru och två älskarinnor varav en på smällen.

Samtidigt som vanlig svensk okänd man med vanligt jobb är ensam och barnlös.

Man undrar hur kvinnor tänker. Det blir ju ingen jämn fördelning av kvinnor till män.

Är det verkligen bättre att bli gravid älskarinna åt en gift medelålders man än att träffa en jämnårig ogift barnlös man ?
Citera
2022-07-06, 05:41
Medlem
Isnatts avatar
Visst kommer ongen bli en liten ginger? Casper är så där blond men rödaktig som många göteborgare är och hanses nya tjej är rödhårig och blek
Citera
2022-07-06, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Man undrar hur kvinnor tänker. Det blir ju ingen jämn fördelning av kvinnor till män.

Är det verkligen bättre att bli gravid älskarinna åt en gift medelålders man än att träffa en jämnårig ogift barnlös man ?

Är du allvarlig nu?
I så fall så var det det mest korkade som jag har läst på länge.
Citera
2022-07-06, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Ja men fy fan vad han ser ut. Och den där Lasse man, skulle han bli snyggare bara för att han kallas Lasseman. Löjligt. Lasse hade passat bättre. Jag gillar dom inte alls.

Skulle han bli snyggare om han bara kallas Lasse menar du?
För övrigt tror jag att Lasseman är ett smeknamn som har hängt med sen barndomen, men jag är lite osäker på den. Har bara för mig att jag läst/hört det någonstans nån gång.

Tycker Arvingarna är okej, men de är inga idoler för mig.
Citera
2022-07-06, 07:05
Medlem
Citat:
Tja, Casper har anledning att se nöjd ut. Han ska vara programledare för Bingolotto i sommar, han har ny ung kvinna, ny barnakull på väg och han behöver knappast vända på slantarna utan skrattar hela vägen till banken.

Casper har allt. Samtidigt som många andra män är arbetslösa, ensamma och olyckliga.

Citat:
Den ev. diagnosen har iaf inte varit något handikapp för honom.

Casper har allt, fastighet, sportbil, $tålar på banken, karriär, kändisskap, kompisar, familj och gravid älskarinna. Vad mer kan man önska?

Samtidigt som många andra 50+ män är ensamma barnlösa ungkarlar i hyresrätt med enformiga lågavlönade jobb.

Citat:
Casper är en premium alfahanne som jagas av kvinnorna. Mäklar-Tessan hade Casper som idol och istället för att bilda familj med en vanlig jämnårig man, så valde hon den upptagne premium-mannen.

Hur tänkte hon där ? Nu går en vanlig man ensam och barnlös eftersom Mäklar-Tessan i likhet med många andra kvinnor hellre tar en rik och känd äldre gift man än en vanlig medelinkomstagare.

Många ensamma män i 30 årsåldern letar förgäves på Tinder efter en kvinna, men inga kvinnor svarar eftersom de hellre jagar upptagna premium-män.

Frun Helena fick sin premium-Casper när de gifte sig, men redan då måste hon ha fattat att hon inte
skulle få ha Casper ifred en längre tid eftersom en rik och känd man är högvilt för andra kvinnor.

Hade Caspers fru gift sig med en brevbärare i hyresrätt hade hon fortfarande varit gift (om hon velat)

Citat:

Okej, nu klarnade det lite.
Låt mig gissa...du är svensk okänd, ensam och barnlös man som är arbetslös alternativt har ett lågavlönat skitjobb?
Citera
2022-07-06, 15:47
Medlem
Citat:

Det är väl ingen som bryr sig om jämn fördelning? Alla vill väl ha det bästa?
Citera
2022-07-06, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Okej, nu klarnade det lite.
Låt mig gissa...du är svensk okänd, ensam och barnlös man som är arbetslös alternativt har ett lågavlönat skitjobb?
HAHA, jag läste precis igenom de sista sidorna och förundrades över att var fjärde inlägg eller så var samma person som upprepade samma mantra. Min gissning är att dende person är oerhört allvarlig, alternativt någon med lustig humor som trollar på och ser hur många gånger han kan upprepa samma sak, t o m fetstilta de ord som är viktigast, utan att någon reagerar.
Citera
2022-07-07, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Visst kommer ongen bli en liten ginger? Casper är så där blond men rödaktig som många göteborgare är och hanses nya tjej är rödhårig och blek

Ja han har verkligen bytt ner sig
Otroligt ful tjej
Röd lätt ginger
Hans förra tjej är en 10 a
Nya 2 a
Så hans ex ska vara glad hon är singel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem