Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-05-11, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Kan även vara så att Casper ”ville” bli upptäckt och därigenom få skilsmässa

Vad är det för fel på att begära skilsmässa innan man börjar prassla?
Citera
2022-05-11, 20:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Tycker TV 4 skulle bojkottat deras sommarprogram. De har varit snabba att fälla andra för misstag men Casper traskar vidare som inget hänt.

Ja blir nog inget med det. Kollade lite på Facebook om det skulle vara något drev mot Casper. Blev närmast lite chockad över alla hjärtan och allt annat han får där av kvinnor i olika åldrar. Så han traskar oberörd vidare helt klart. Den nya får väl dock vara medveten om från början att medan han kommer knulla henne och vara småbarnspappa åter igen kommer det finnas nya där på sidan.
Citera
2022-05-11, 22:37
Medlem
Varför skylla allt på casper... Ingen vet något om deras äktenskap... Han ville ha sex och hittade en älskarinna... Frun levde nog ett bra liv. Eget sovrum. Mm och en massa pengar som casper drog in.. Casper sjunger fantastiskt. Låt han få fortsätta med det
Citera
2022-05-11, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vilken pappskalle! Missade han att det var automatisk synk alltså. Frågan är hur hans planer såg ut om han varit ihop med den nya såpass länge. Bli pappa i smyg och köra vidare med två familjer kanske. Har ju hänt att män gjort så.

Undrar hur det här kommer påverka intäkterna framöver. Verkar ju vara storsatsning på G med först Arvingarnas sommar i TV4 och sedan ut på turné. Kan ju vara så att folk och då mest kvinnor som köper biljetter inte vill gynna en skitstövel men vem vet de kanske inte bryr sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Hur korkad kan man vara??

Nu tror jag nog att alla i Arvingarna har legat runt… Jag tror med all säkerhet att det skett med deras respektive goda minne.

Men att skaffa barn med älskarinnan och dela infon i sin kalender!?
Vet inte hur tekniken funkar men undrar om älskarinnan kan lägga till ett event i hans kalender utan att säga till?
Kanske är räcker med att känna till hans mailadress
Citera
2022-05-12, 09:04
Medlem
Citat:
Han sa ju bestämt att om ungen kommer när han ska gå på scen så går han på scen. Det vet också den nya flamman om. Det där med att lira är viktigare än att vara med vid sitt barn födsel.

Märkte också det.

Jag kan å ena sidan förstå att man inte kan svika sina bandmedlemmar och alla människor i publiken. Å andra sidan finns det inte många sådana här tillfällen i livet.
Citera
2022-05-12, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra122
Det har pratats om hans gökande så länge jag minns. På varje festplats dom vart. Det påstods tom att han var den som satt på flest brudar i Sverige..

I hans yrke pratas det säkert mer än vad som sker i verkligheten. Svårt för frun att tro på allt skvaller.

Att en annan kvinna är gravid till hennes man är dock inte längre en trosfråga. Och skilsmässan var ett faktum inom ett par veckor.

Jag är inte emot skilsmässor som fenomen ifall äktenskapet verkligen känns som en plåga. Men varför börja ett nytt förhållande menar man fortfarande är gift? Det blir svårt för honom att vinna barnens respekt efter detta. Det kommer att ta ÅR.. En otrolig besvikelse som dessutom hade stora konsekvenser för hela familjen.
Citera
2022-05-12, 17:58
Medlem
Undrar hur de andra bandmedlemmarnas fruar mår efter detta, risken är ju ganska stor att alla är svin de med.

Han är trots allt offentlig, stackars barn!
Citera
2022-05-12, 18:04
Medlem
Dessa skvallertrådar hahaha. Blir inte "att ha varit med i arvingarna" också någon form av diagnos snart
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-05-12 kl. 18:08.
Citera
2022-05-13, 01:05
Medlem
Till skillnad från Lemmy som aldrig fräste av nån över 25 så går dessa amatörer på flicktanter vars styrstavar är mer kokandes än vad Tjernobyls någonsin varit.

Februari - Jag längtar hem till familjemyset och att bara ta det lungt i soffan.

Två månader senare. Nytt sound = Ultraljud, nyskild , sålt kåken och stående löpsedlar.

Blåsten på Atlanten vara bara lugnet före stormen.
Citera
2022-05-13, 04:49
Medlem
Citat:
Ja blir nog inget med det. Kollade lite på Facebook om det skulle vara något drev mot Casper. Blev närmast lite chockad över alla hjärtan och allt annat han får där av kvinnor i olika åldrar. Så han traskar oberörd vidare helt klart. Den nya får väl dock vara medveten om från början att medan han kommer knulla henne och vara småbarnspappa åter igen kommer det finnas nya där på sidan.
Once a cheater, always a cheater. Horan han lämnade frugan för kanske inte bryr sig.

De kvinnor som skickade hjärtan till CJ efter hans otrohet är utan tvekan skamliga horor de med.

Citat:
Ursprungligen postat av Ola77
Varför skylla allt på casper... Ingen vet något om deras äktenskap... Han ville ha sex och hittade en älskarinna... Frun levde nog ett bra liv. Eget sovrum. Mm och en massa pengar som casper drog in.. Casper sjunger fantastiskt. Låt han få fortsätta med det
Om horbocken inte trivdes med frun så var det bara att skilja sig. Nu valde han istället att spruta av sig i en fuling och tiga -som om det inte skulle ha avslöjat sig. Vi bor trots allt i Sverige.
Senast redigerad av ViskSten 2022-05-13 kl. 04:55.
Citera
2022-05-13, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Undrar hur de andra bandmedlemmarnas fruar mår efter detta, risken är ju ganska stor att alla är svin de med.

Han är trots allt offentlig, stackars barn!

Ja, det är ju en risk. Bandkompisar är nog lojala som f-n också om mycket står på spel.

De lär ju fråga ut sina makar. Å andra sidan...de vet nog. Misstänker iaf.

Otroligt grisigt gjort av CJ. Avundas inte nya flickvännen... Hennes trovärdighet som mäklare KAN ta stryk. Ska inte vara så men jag hade ju asflabbat om hon dök upp hos mig gravid med resultatet av otrohet i magen...
Citera
2022-05-13, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Ja, det är ju en risk. Bandkompisar är nog lojala som f-n också om mycket står på spel.

De lär ju fråga ut sina makar. Å andra sidan...de vet nog. Misstänker iaf.

Otroligt grisigt gjort av CJ. Avundas inte nya flickvännen... Hennes trovärdighet som mäklare KAN ta stryk. Ska inte vara så men jag hade ju asflabbat om hon dök upp hos mig gravid med resultatet av otrohet i magen...

Jag hade inte heller velat anlita henne. Speciellt inte i ett sånt yrke där liksom allt bygger på att man har ett gott omdöme och ger ett professionellt intryck.

Att ha varit på löpet på alla kvällstidningarna och Hänt i veckan osv i en vecka för en sån sak ska inte vara bra för affärerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in