Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2015-08-31, 01:35
  #85
Medlem
Du är förmodligen en Björn och han ville kela lite. För fan väx upp och va glad att nån vill sätta på dig i analet.
Citera
2015-08-31, 11:12
  #86
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Klart obehagligt, jag skulle virat in mig i handduken och sedan snabbt gått och bytt om.

Skulle skippat den där bastun..

Ja men det var ju fortfarande min personliga tid med planer att basta.
Ville ju inte ha hela passet förstört för att man är förföljd av någon homo-gubbe.

Vifta ju bort det hela med att gubben troligtvis var efterbliven, så tänkte inte att han skulle förfölja mig.
Citera
2015-08-31, 11:15
  #87
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Ja men det var ju fortfarande min personliga tid med planer att basta.
Ville ju inte ha hela passet förstört för att man är förföljd av någon homo-gubbe.

Vifta ju bort det hela med att gubben troligtvis var efterbliven, så tänkte inte att han skulle förfölja mig.
Noterade du om han hade erektion eller om den var slak?
Citera
2015-08-31, 11:26
  #88
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Det finns ingen möjlighet att du kan lägga upp en bild här på din röv? Du kanske har en ovanligt fin och vältränad röv och då är det väl inte så konstigt att han ville titta?

Hela poängen med tråden är det obehag jag kände och för att poängtera hur många andra känner sig när folk beter sig ociviliserat.

Det är konstigt då vi är på allmänt bad och är av samma kön, den närmaste kontakt jag söker är ett snack om vädret, politik eller andra allmänna händelser i bastun.

Om jag hade velat haft andra mäns uppmärksamhet hade jag gått till ett bad för såna män & inte ett allmänt bad. Allmänt bad ska vara för allmänheten och alltså inte några sexuella intressen.

Så sluta & glo och bete er som folk.
Citera
2015-08-31, 11:27
  #89
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Noterade du om han hade erektion eller om den var slak?

Sök hjälp.
Citera
2015-08-31, 11:29
  #90
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Sök hjälp.
Varför det? Det är ju du som nojjar över en gubbe som spanar in din stjärt och då borde det vara bra och veta om den äldre herren hade erektion eller ej. För att förstå hans syfte så att säga.
Anledningen till att han följde efter in i bastun kan vara mycket enkel. Antagligen ville han utmana dig i ett parti GAS-FEMMAN!
(FB) Lägg en femkrona på rövhålet och fis till så att den lyfter.
Citera
2015-08-31, 16:14
  #91
Medlem
Drapåtrissors avatar
Haha dom finns ju på alla badhus tyvärr. Hände alltid när man var ung att det kom fram något äckel och ville hjälpa till att tvaga ryggen. Särskilt på Centralbadet i Sthlm där det bara badade nakna män på den tiden.
Citera
2015-08-31, 18:52
  #92
Medlem
Det har nog egentligen ingen större betydelse faktiskt.
Citera
2015-08-31, 19:13
  #93
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Haha dom finns ju på alla badhus tyvärr. Hände alltid när man var ung att det kom fram något äckel och ville hjälpa till att tvaga ryggen. Särskilt på Centralbadet i Sthlm där det bara badade nakna män på den tiden.

Vi bör ha ett bättre samhällsklimat med bättre värderingar.
Känns ganska främmande för mig, var inget jag fick uppleva i det Sverige jag växte upp i.
Citera
2015-08-31, 19:21
  #94
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Haha dom finns ju på alla badhus tyvärr. Hände alltid när man var ung att det kom fram något äckel och ville hjälpa till att tvaga ryggen. Särskilt på Centralbadet i Sthlm där det bara badade nakna män på den tiden.
På eriksdalsbadet på söder i Stockholm såg jag en gång hur dem slängde ut en vidrig böggubbe som hade blottat sig inför andra. Fy fan för dem alltså.
Citera
2015-08-31, 19:28
  #95
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
För en arab är ett hål, ett hål, ett hål - varken mer eller mindre... Han hade stirrat om det så stod en liten pojke, flicka, kvinna, gammal kärring, en åsna, ko och/eller get - fan, han hade stirrat och funderat på att få knulla om det så låg en muräna i duschen!

Ett hål är, ett hål, ett hål och inget mer eller mindre som man kan stoppa kuken i - de är helt vansinniga...
Citera
2015-08-31, 21:43
  #96
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
kastanjekriget har ju svarat dig men jag tänker ta det en gång till så att det går in.

Ett normalt tittande är helt okej, men ett onormalt tittande och/eller random vidrig kommentarer är inte okej och jag vet ingen som tycker om det. Jag hatar inte män, är inte feminist och jag har inget utrymme i sociala media men jag stör mig som fan och mår riktigt dåligt när någon glor. För de glor, de tittar inte och det hjälper inte att visa med kroppsspråket och blickar att man inte vill ha deras uppmärksamhet för de som håller på sådär har absolut ingen respekt och uppenbarligen inga spärrar heller. Jag vet inte hur många gånger jag har vänt mig bort när någon glor sådär och efter inte ens en halv minut byter fanskapet plats för att kunna glo ännu mer. Jag är inte så snygg ens att det är enbart därför de glor och alltså blir det samma förvirring som i ditt gym-exempel vilket är otroligt störande.



Det var ju bra, synd bara att nästan ingen annan verkar fatta. De har förmodligen inte ens lagt märkte till att det händer och vet inte hur extremt det kan bli. Tänk dig att samma gubbe följer efter dig i badhuset eller i en galleria, att en liknande gubbe följer efter dig genom ett helt tåg för att stirra, sätter sig precis bakom dig trots att bussen är tom och sjunger eller kommer och försöker tränga in dig i ett hörn. Det är inte normalt och det är respektlöst och det är inte okej.



Du är ju dum i huvudet, det har inte med nakenhet att göra utan ett äckligt beteende som man med lite livserfarenhet vet kan bli ännu värre. Jag är mer än gärna naken och skulle gå i bara trosor på stan om det var socialt accepterat och ingen tog anstöt och är inte rädd för nakenhet, skäms inte för min kropp heller men när någon glor sådär känns det riktigt obehagligt. Särskilt om man har blivit utsatt för det tidigare eftersom man då har märkt att de som glor på det viset mer än gärna följer efter eller gör närmanden oavsett om man visar med kroppsspråk att man vill vara ifred.



Skulle nog säga färre. Att någon(snygg, mittimellan eller ful) tittar, till och med upprepade gånger, eller verkar intresserad är helt okej, inget att bry sig om om man inte själv är intresserad då men att glo någon i skrevet eller liknande är det nog väldigt få som gillar, oavsett om personen som glor är snygg. De gör det dessutom på ett ytterst obehagligt vis och man lär sig snabbt att samma personer gärna följer efter en för att glo ännu mer eller försöker tafsa eller trycka sig emot en.
För det första har du svårt med läsförståelsen, men det är ok, det är du sannerligen inte ensam om här på Flashback. Jag skriver att det är oartigt att stirra på folk, generellt, TS problem är att han överreagerar för att han befinner sig i en naken situation. Hade han inte upplevt sin egen nakenhet som överdrivet känslig i sammanhanget hade han inte reagerat så starkt. Irriterad, visst, men att starta en tråd på Flashback och känna sig "kränkt"? Neger, snälla.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback