2016-05-20, 20:57
Medlem
Vad kul!
Du kommer ha en fantastisk resa!

LSD:et kommer ta hand om dig, likt en mor haha

Jag har själv trippat mycket till LSD och varje resa har varit unik.
Tillåt dig att släppa taget och låt LSD visa dig en ny värld.

Jag rekommenderar dig att inte blanda med alkohol.
Det är inte farligt, men enl Tripsit så väljer dem att inte blanda lsd med alkohol.

http://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png

När det har börjat verka kan jag starkt rekommendera att du lägger dig ner, blundar och lyssnar på denna låt

The Oh of Pleasure - Music by Ray Lynch
https://www.youtube.com/watch?v=q16F5IvXmNU

jag kommer följa tråden!

Hojta till om du vill ha mera låttips!
Citera
2016-05-20, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oddping
Vad kul!
Du kommer ha en fantastisk resa!

LSD:et kommer ta hand om dig, likt en mor haha

Jag har själv trippat mycket till LSD och varje resa har varit unik.
Tillåt dig att släppa taget och låt LSD visa dig en ny värld.

Jag rekommenderar dig att inte blanda med alkohol.
Det är inte farligt, men enl Tripsit så väljer dem att inte blanda lsd med alkohol.

http://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png

När det har börjat verka kan jag starkt rekommendera att du lägger dig ner, blundar och lyssnar på denna låt

The Oh of Pleasure - Music by Ray Lynch
https://www.youtube.com/watch?v=q16F5IvXmNU

jag kommer följa tråden!

Hojta till om du vill ha mera låttips!
Jag tror jag gjorde två misstag. Jag har både druckit lite och så svalde jag lapparna (när jag precis hade ätit, smart som jag var). Jag hoppas det inte drar ut för mycket på det bara. Jag tror jag börjat känna lite, men det är fortfarande för tidigt att säga ännu

Tack för alla tips!
Citera
2016-05-20, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stunni
Har nog fått i mig 1,25 märken. Minns inte exakt styrka men det ska tydligen vara "Normalstarkt", en gnutta starkare kanske.

Okej, jag har redan druckit lite men kanske ska hålla mig undan det tills vidare. Tänkte att det kan verka lugnande om så skulle behövas Men jag är egentligen ganska lugn ändå, så.
Upplevelsen handlar mycket om att stimulera sina sinnen. Alkohol verkar dämpade och det vill du inte ha just nu. Det funkar dessutom dåligt som lugnande i såna här situationer.

Jag använder inte LSD längre, men det är bland det häftigaste och finaste jag upplevt. Det hänger med mig än idag.
Citera
2016-05-20, 21:04
Medlem
Citat:
Jag tror jag gjorde två misstag. Jag har både druckit lite och så svalde jag lapparna (när jag precis hade ätit, smart som jag var). Jag hoppas det inte drar ut för mycket på det bara. Jag tror jag börjat känna lite, men det är fortfarande för tidigt att säga ännu

Tack för alla tips!

Det är hur lugnt som helst
Jag har själv druckit när jag tagit lsd, man blir bara lite trött av det.

Gud vad härligt!
Jag är nästan lite avundsjuk!

Jag brukar jämnföra det med att ta på sig ett par glasögon med en annan skärpa ett tag.
Njut!
Citera
2016-05-20, 21:14
Medlem
Haha, jag har helt klart börjat känna nu. Men jag vet att detta är bara början! Och jag längtar till om en stund!

Men jag börjar inse att jag inte kommer att vara särskilt aktiv här ändå. Jag vill istället gå och uppleva allting som börjar hända runtom mig. Men men, det var värt alla bra tips! Ska hålla mig undan alkoholen!
Citera
2016-05-20, 21:21
Medlem
Citat:
Haha, jag har helt klart börjat känna nu. Men jag vet att detta är bara början! Och jag längtar till om en stund!

Men jag börjar inse att jag inte kommer att vara särskilt aktiv här ändå. Jag vill istället gå och uppleva allting som börjar hända runtom mig. Men men, det var värt alla bra tips! Ska hålla mig undan alkoholen!

Helt rätt!
Passa på att uppleva nu.

Jag kommer sitta och jobba till sent i natt och kommer följa tråden.
Bara hojta till om du vill ha mer tips
Citera
2016-05-20, 23:58
Medlem
NakedwithGunss avatar
Passa dig för att gå för nära monokroma mekaniska ljud.

kom ihåg det!

Endast biologiska i en naturlig följd.

Finns flera som inte kom tillbaka efter att ha lyssnat för mycket på andra
Citera
2016-05-21, 04:00
Bannlyst
Förvänta dig en lång natt. Polar'n och jag droppa varsin lapp av prima kvalitet och jammade lite på varsin akustisk gitarr, efter ett tag zoomades mina ögon in på greppbrädan, det var lite obehagligt, om jag ska vara ärlig – det gick så snabbt. Ljudet från de rasslande strängarna var väldigt fascinerande, "booooing", upplevde en till dimension, kan man säga. Vill inte skrämmas, men för mig var det lite obehagligt (var nog inte tillräckligt stabil då), men inte så visuellt, mer en känsla, men det jag häftigaste jag tog med mig från den resan var när min kropp smälte ihop med omgivningen – det fanns ingen gräns mellan mig och omgivningen. Det var då jag insåg att allt är medvetande.

Blev inspirerad, skall droppa en ayahuasca-kapsel, återkommer (förhoppningsvis)...

Lite musik:

Björk – moon

https://www.youtube.com/watch?v=br2s0xJyFEM

Orbital - Dŵr Budr

https://www.youtube.com/watch?v=nUL9Nerbk-s

Brian Jonestown Massacre - Anemone

https://www.youtube.com/watch?v=StV9lElcvAY

Med vänliga hälsningar,
Windom 'Shamanen' Earle31
Senast redigerad av WindomEarle31 2016-05-21 kl. 04:16.
Citera
2016-05-21, 04:17
Medlem
society-players avatar
[quote=WindomEarle31|57334211]Förvänta dig en lång natt. Polar'n och jag droppa varsin lapp av prima kvalitet och jammade lite på varsin akustisk gitarr, efter ett tag zoomades mina ögon in på greppbrädan, det var lite obehagligt, om jag ska vara ärlig – det gick så snabbt. Ljudet från de rasslande strängarna var väldigt fascinerande, "booooing", upplevde en till dimension, kan man säga. Vill inte skrämmas, men för mig var det lite obehagligt (var nog inte tillräckligt stabil då), men inte så visuellt, mer en känsla, men det jag häftigaste jag tog med mig från den resan var när min kropp smälte ihop med omgivningen – det fanns ingen gräns mellan mig och omgivningen. Det var då jag insåg att allt är medvetande.

Blev inspirerad, skall droppa en ayahuasca-kapsel, återkommer (förhoppningsvis)...

Lite musik:

Björk – moon

Ska du droppa en ayahuasca-kapsel nu idag ?
Citera
2016-05-21, 04:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av society-player
Ska du droppa en ayahuasca-kapsel nu idag ?

Nej, är inte självmordsbenägen, för fan... men det vore heroiskt, förstås. En vacker dag, kanske...

https://www.youtube.com/watch?v=Av2bPolPpkA

Citat:
Intressant! Tack så mycket! Sticker in där (innan det hinner verka)

Tick tack...
https://www.youtube.com/watch?v=f5qICl3Fr3w

Borde börja verka snart tycker jag. Men jag svalde det, ivrig som jag var. Borde lagt det på tungan kanske?

Du borde ha lagt och låtit den smälta under tungan. Tas upp bättre då:

"The thing is by holding it under your tongue the LSD is absorbed into your blood stream quicker."

Med vänliga hälsningar,
Windom 'Icaros' Earle31
Senast redigerad av WindomEarle31 2016-05-21 kl. 04:56.
Citera
2016-05-21, 05:06
Bannlyst
Trodde att psykedelia skulle göra mig upplyst, typ. Visst, har lärt mig mycket under resans gång, och det har varit mycket spännande och så. Men jag tror att det riktiga svaret hittas i nyktert tillstånd. Känner att jag har växt ifrån det där lite, men det rekommenderas om man är intresserad av filosofi. Det allra bästa tror jag skulle vara om man var "klar" i huvudet hela tiden, och skippade alla droger som: alkohol, nikotin, koffein, socker och porr. Men det är svårt, har märkt att man bara ersätter beroenden med andra – det blir en rundgång, kan man säga. Men tycker att nollställningen/formateringen är intressant och hälsosam – det förgångna blir ett minne blott. Så för hälsans skull, både den själsliga och kroppsliga, tror jag att det är bra, som cannabis. Men eftersom det är så pass stigmatiserat och olagligt, så är det inte värt det i mitt fall – om man inte åker till Amsterdam (rekommenderas), förstås, men då kan man behöva en bortförklaring till det, om man är lite yngre. Men skall väl inte döma ut det helt – vill inte påstå att jag har fått ett ordentligt "breakthrough", någonsin, så det håller mitt intresse uppe för det fortfarande. Måste bara sluta vara så neurotisk och släppa taget.

Ketamin rekommenderas om man vill tänka i nya tankebanor också. Men med måtta, som allt annat, om man inte vill spexa till 'et, hihi. Det är alltid trevligt med lite näsgodis, hehe.

Med vänliga hälsningar,
Windom 'Kanalbåten' Earle31
Citera
2016-05-21, 05:13
Medlem
soligts avatar
Om tio sekunder kommer din telefon ringa, det är din historielärare från högstadiet som undrar om du kan måla av honom senare i kväll och förmodligen kommer en häst vara inblandad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in