Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-08-27, 22:42
Medlem
Desto mer man lär sig om tjejer och får erfarenhet=desto mer avskyr man dom= vilket gör man får ännu mer tjejer lättare.

Desto fler flickvänner, dejter och erfarenheter, förståelse och insikt i deras syn på världen och ofta ganska lika värderingar(vänster och naivitet) man får av tjejer desto mer kritisk blir man.

Sjukt trött på tjejer och vill inte ha en flickvän längre ens, alltid samma visa, man får dra hela lasset, allt hänger på en som man, leda, ta ansvar för allt, muntra upp tjejer, vara den som är rolig då tjejer ofta är skittrista.
man måste ha självförtroende och va lite fräck och bold. Man kan inte va på dåligt humör eller nere som kille för då blir tjejen nere för dom är så lättpåverkade, dom kan inte muntra upp en eller så. Glöm att berätta någon slags rädsla för sin flickvän också eller något problem man har under livet, tjejer drar öronen åt sig och är inte skapta för det och ser ner på det.

Man är den som ska försvara henne, stå upp för saker och ting och inte vara en pussy och vara en man. En man får t om göra allt jobbet i sängen medans tjejen bara slappar.
Blir man arbetslös som kille är det rätt vanligt tjejer börjar respektera en mindre, gnälla, kanske slå en eller att dom gör slut och så har det varit genom hela historien att kvinnor sviker och lämnar en förlorare på något sätt vilket är hemskt och ingen lojalitet alls. Jag säger inte att alla kvinnor lämnar en som blir arbetslös men det händer rätt ofta men män lämnar aldrig en kvinna som blir arbetslös.

Tjejer är totalt passiva i relationer, livet och bara sitter och testar en och ens självförtroende till och från eller oförskämdheter sen ska man stå ut med deras skithumör och humörsvängingar pga av deras hormoner. Jag skulle säga min senaste relation och sambo i 5 år så var typ 10-20% av allt som kom ur hennes mun olika former av tester på olika sätt för att se vilket virke man är av och hur stark man är, det kunde vara allt i från meningar som kan tolkas hon är kritisk till något eller formulerat så att om man är osäker på en egenskap man har så hade man svarat på ett sätt som visar man tar åt sig och är osäker vilket hon försökte provocera fram eller ta reda på, det kunde va hon försökte beordra en typ KOM HIT nångång eller svartsjuke tester och massa olika sätt eller komma försent en halvtimme utan och be om ursäkt eller förklara sig för se man säger ifrån eller att dom helt plötsligt får en otrevlig kall ton för se om man ska bli nervös och massor av andra sätt.
Såhär är det hela tiden med tjejer tycker jag, iaf nångång emellanåt kommer nåt sånt skit.

Kvinnor är nazister och föraktar minsta lilla svaghet enormt hos män nu när dom inte behöver män för sin försörjning längre och alla män får sitta spela coolare än vad dom är och fejka för att få tjejer och behålla dom. Hela den här charaden med mobbing som börjar i grundskolan, ordet tönt folk kastar på varandra är något som tjejer ligger bakom och ett spel för att vinna tjejerna och va cooool.
Tjejer får massor av saker som bekräftelse och tjänster servererat hela tiden av andra och av män vilket vissa kvinnor utnyttjar som fan, jag har själv blivit utnyttjad några ggr när jag var yngre både av tjejer och andra.
Hela tiden ska ALLA tjejer hitta på saker jämt, ha roligt och man får aldrig ta det lugnt. Dom förstår inte logik, tycker det är tråkigt och dom blir attraherade av idiotiska saker och även strunt och vilseledelse och falska äventyr och lögner som tar dom bort från världen en stund som hedonistiska narkomaner.

Senast körde jag en handpåläggning och spå-session på skoj med mitt ex akademiska tjejkompis på 30-40 bast och hon log och fnissa och sen när min tjej gick på toa kom hon och krama mig och kela sig när jag låg i soffan. GanskA förutsägbar reaktion då jag påverkade hennes känslor positivt och hon blev nog lite våt i muffen.
Tar man för sig med tjejer och bara kör på går dom med på vad som helst, man kan hångla upp sin tjejs kompisar hur lätt som helst och tjejer säger inte ofta ifrån i såna lägen, dom har ingen vilja eller ansvar många ggr vilket är sjukt.
Hedonister är kvinnor och otroligt manipulativa och lögnaktiga, en tjej berättar nästan aldrig sanningrn om varför dom bryter en relation och dom vrider och vänder på hela verkligheten många ggr för att få det framstå annorlunda.
Med en kvinna är saker och ting aldrig som det ser ut att vara eller som dom försöker ge sken av, när man kommer på dom så blir dom upprörda och ska gå därifrån och anser dom har rätt att inte prata eller förklara sig, VARJE GÅNG ÄR DET SÅ OCH MIN MORSA GJORDE REAN SÅ NÄR JAG VAR 13-14 ÅR GAMMAL VILKET GJORDE MIG SKOGSTOKIG.

Kvinnor blir ALDRIG nöjda heller, alltid är det något dom ska gnälla på.
Kvinnor attraheras inte av godhet, reko eller att man bryr sig om dom och man får behålla sin flickvän betydligt längre ifall man skiter i dom till och från, dissar dom, trycker ned dom fast på skojsamt sätt och är opålitlig och distansierar sig från dom. visa styrka och lägger på en krigsminen för att se cool ut så kommer dom och pussar en alltid och kryper upp i ens famn.
Dom har heller inget emot att man spöar andra killar ifall och tuktar dom eller sätter dom på plats utan tjejer ser det som sexigt eller iaf positivt att man kan försvara sig och i kvinnors ociviliserade hjärna tänker dom att man kan försvara det gemensamma barnet bra sen.

Kvinnans sexualitet och tänk har inget koncept för samhället utan dom befinner sig mer på stenåldern. Det går även bra för kriminella riktiga skitkillar, dom har alltid tjejer efter sig nästan. Tjejer attraheras av deras primtiva makt och styrka och att andra är rädda för dom och för flera tusen år sen hade en sån man haft mer framgång och kommit undan med att hugga huvudet av andra eller råna dom och berika sig.
Den nuvarande civilisationen märker man bara är en tunn fernissa som omger oss.

Forskningen har t om visat att desto mer egenskaper en man har av psykopati, narcicism och machievalism(skadeglädje, skada andra på olika sätt och njuta av det) desto fler tjejer har en sån kille i livet och snyggare tjejer och när kvinnor har ägglossningen söker dom automatiskt efter såna killar för bli befruktade enligt dussintals studier men resten av tiden duger det med en normal kille ungefär. Vad säger det om världen och kvinnan?
Jag har pratat med tonvis av vanliga akademiska tjejer och blyga svensson tjejer och när dom är runt 20 försöker flertalet av dom springa runt och hänga med riktigt hypermaskulina män och toppkillarna för att försöka snärja en sån men dom blir dissade oftast tjejerna och tar en annan vanligare kille. Vad säger det om tjejer? När jag dejtade en 30 årig brud i några mån satt hon och chatta med en 210 cm lång elitspelare som spelade i division 1 och som såg mer macho ut än Dolph lundgrejn på steroider i fejan och ett riktigt monster och försökte träffa honom när hon skulle på tjänsteresa, jag tjuvläste hennes msn history en kväll och såg det. Jag såg även att hon blev kåt och gjorde direkt vad denna typ av killar sa och visade tuttaran i webcam och prata sex och med en annan deprimerad kille var hon mästrande och betedde sig lite överlägset, någon slags nätkompis eller kanske killkompis.

Jag har aldrig lyckats få en dejt knappt genom att föra en normal trevlig konversation med en tjej trots att jag ser ganska bra ut, lång, vältränad osv utan man måste spetsa till det och fjanta sig eller va rolig med tjejer
Jävla värld det här är alltså, det märks tydligt det är något slags evolution överlevnads skit som pågår eller om det är satan som styr världen när man förstår allting varför människor beter sig som dom gör och olika situationer vad det betyder på riktigt. Samhället ljuger som fan om hur kvinnor funkar om allt, samhället ljuger enormt om hur många människor beter sig och fungerar och hur maktgalna och primtiva många är.

Kvinnor går överallt runt nu med äckliga, dryga invandrarkillar på stan och deras mer psykopat beetende från Mena länderna och negrer för dom växt upp i kulturer mer med stenålders mentalitet, antisocialitet och sånt precis som egenskaper dras till som jag beskrivit ovanför gör att det svenska folket sakta men säkert blandas bort av den primtiva kvinnan som är helt lössläpt i Sverige nu. Det är kvinnor som ligger bakom massinvandringen av dessa mer ociviliserade killar som ställer till jävulskap i landet och kvinnor gillar det. En kvinna däremot skulle aldrig hänga med en liten asiatkille och man ser det aldrig på stan.

Att kvinnor som har mycket högre sexuellt värde än en motsvarande man och får allt serverat på den fronten, med tilldelad barnavårdnad,underhåll,bidrag, lägre straff och uppskattning av andra och kan va mer passiva i livet utan odla ett självförtroende eller ta iniativ till saker och ting ska ha samma möjligheter till karriär, pengar och göra typiskt manliga saker och frihet nu är fan vansinne, det är sjukt orättvisst och blir snedfördelat nu när kvinnor springer runt överallt med näsan i vädret och gör svenska kvinnor riktigt odrägliga.
Jag är enormt kritisk till kvinnan och hur dom kommer undan med allt sitt skit och män och samhället sitter och försvarar kvinnor jämt även när dom svinar i hopp om att få sig ett nyp och vara en white knight.

Det är kvinnans sexuella natur och vad för beetende hos män dom belönar med sex och kärlek som ligger bakom all kriminalitet, våld, krig och maktambitioner i världen och i vår historia.

Citat: Mannen älskar kvinnan, kvinnan älskar barn, barn älskar lego.
Slutsats: man är ensam som kille i denna värld och tjejen ser en mer som ett redskap eller doer för henne som ska prestera.

Nu är jag över 30 år gammal och detta är erfarenheter från 10-15 ligg och flera flickvänner, vetenskap och mycket diskussioner med players och andra som är riktigt grymma på tjejer som jag samlat
Senast redigerad av diese.leute 2015-08-27 kl. 23:37.
Citera
2015-08-27, 22:54
Medlem
Alla tjejer är ej likadana. De tjejer du träffar är likadana.
Citera
2015-08-27, 22:55
Avstängd
bithaxs avatar
Jag tycker ändå att många tjejer verkar vänliga och bry sig, men framför allt dem som är lite äldre och dem som inte ser en som en potentiell partner eller ligg.

Så fort det blir en personlig grej och man börjar visa känslor för varandra så upplever jag att folk i allmänhet ironiskt nog blir väldigt ytliga och dömande.
Citera
2015-08-27, 22:59
Medlem
Yinool0401s avatar
Allt du skriver är lag. Respekt mannen, du har rätt i vartenda stavelse.

Vad kallar man ett flygplan fylld av kvinnor som störtar rakt i havet????

- En bra början.
Citera
2015-08-27, 23:04
Bannlyst
Långt och intressant inlägg.

Jag förstår mycket vad du menar. Har nämligen observerat samma sak.

Förmodligen är du mer likt mig, över intellektuell och inte så överkänslig. Det brukar vara bättre tvärtom tror jag om man skall vara mera anpassad till flertalet kvinnor.

Visst kan det vara surt. Men jämför dig inte och avundas. Gör det bästa av läget och ta ansvar för ditt liv. Man brukar komma rätt långt med det.

Kvinnorna du nämnde, generalisering förståss, är gissningsvis bortskämda som barn. Det brukar vara ett säkert sätt att göra barn olyckliga i livet enligt Rousseau.
Alltså, de har det kanske inte så roligt som du tror alltid . Dessutom, de har den längsta vägen att gå, att gå bort från egot. Om de inte gör det så får de lida hela livet. Du ser och hör det bara inte.
Citera
2015-08-27, 23:15
Medlem
Du har bara träffat fel tjejer kompis. Finns massor av intressanta tjejer, prova vidga vyerna lite och ta kontakt med sånna du annars inte tagit kontakt med.
Citera
2015-08-27, 23:28
Medlem
Tro mig: vi kvinnor är inte alla likadana som de tjejerna du har träffat. Okej du har träffat 15 tjejer cirka, hur många finns det där ute? Ta en paus och var singel tills du känner att du är redo igen. Jag själv är inte det minsta lik den generalisering du har byggt upp. Jag är ledsen att du inte har hittat rätt kvinna, jag är ledsen för att du har varit i dåliga förhållanden. Du verkar vara nere, jag hoppas att du kan hitta någon som stöttar dig. Jag hoppas även att dina upplevelser inte kommer att leda till att du ser ner på kvinnor för det kommer bara att göra det svårare för dig i relationer i framtiden. Du kommer säkert att hitta den rätta. Försök tänka positivt, även om jag vet att det kan vara riktigt svårt ibland!
Citera
2015-08-27, 23:39
Medlem
Här dök ett inlägg upp i en annan tråd idag som stödjer några av dom punkter jag diskuterat i mitt huvudinlägg

(FB) Vad tycker invandrartjejer om svenska killar?

"Jag är invandrartjej och tycker att det finns riktigt snygga Svenska killar, dock händer det sällan att jag träffar en svensk kille som jag fattar tycke för just för att jag ÄLSKAR sociala killar och det verkar som att majoriteten av de Svenska killar jag träffat inte är så ''framåt''.
Vill du träffa en syrian så är det viktigt för dig att vara en riktig man, rakryggad, köra bil och ha en fet plånka. Tjejer faller ju alltid för de ''hårda'', elaka killarna, killar som tror att de är något och behandlar dom som skit.Självklart finns det undantag, men detta är iallafall vad jag sett och hört.
"
Senast redigerad av diese.leute 2015-08-27 kl. 23:42.
Citera
2015-08-28, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diese.leute
En man får t om göra allt jobbet i sängen medans tjejen bara slappar.

Haha ha
Här var jag tvungen att skratta.
Sant iofs, men tycker det är det enda som stämmer. På mej iallafall!
Själv älskar jag att ta hand om min man och pyssla om honom.
Oj oj oj vad jag skämmer bort dom.
Tills dom tar en för givet nästan. Inte bra det heller.
Citera
2015-08-28, 00:44
Avstängd
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxxxxxxxxxxxxxxx
Haha ha
Här var jag tvungen att skratta.
Sant iofs, men tycker det är det enda som stämmer. På mej iallafall!
Själv älskar jag att ta hand om min man och pyssla om honom.
Oj oj oj vad jag skämmer bort dom.
Tills dom tar en för givet nästan. Inte bra det heller.

Tills du plötsligt kallt ignorerar dem efter något år, och behandlar dem som luft.
Det finns ju alltid en annan.

Fan vad trött jag är på det där. Att det aldrig är någon som verkligen vill satsa.
Dom måste ju bara inse att jag är för dålig allihopa.

Aldrig blir man bra nog att vara värd en chans, inte ens om man har ett jobb och en miljon på banken. Inte ens om man kan laga mat som en stjärnkock, inte ens om man försöker vara väldens mest trevliga och inställsamma person. Inte ens om man ger dem all sin kärlek, sitt hjärta och halva kungariket.

Dom kommer ändå hitta en anledning till varför det "inte fungerar", varför vi skall "vara vänner ett tag".

Suck.
Citera
2015-08-28, 01:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av diese.leute
Desto mer man lär sig om tjejer och får erfarenhet=desto mer avskyr man dom= vilket gör man får ännu mer tjejer lättare.

Nu är jag över 30 år gammal och detta är erfarenheter från 10-15 ligg och flera flickvänner, vetenskap och mycket diskussioner med players och andra som är riktigt grymma på tjejer som jag samlat

Håller inte med om att man ogillar kvinnor för att man hart många. Men ganska tidigt så lärde jag mig spela spelet på rätt sätt i denna fråga. Tjejer hoppar som flugor bland män. Varför då? För de letar, de är nyfikna m.m. Men har du haft många så så blir de allt mer utbytbara objekt, inte för att de blir objektifierade. Utan för att det finns andra per definition man kan träffa, inte sällan på samma ställe och samma kväll. Det ger makt som man kan använda. Det är något som syns redan på håll.

Alla tjejer är sitt egna universum - om man väl ger de en chans. Men man ska vara sparsam med att ge kvinnor tjejer chansen. Annars devalverar man sig själv. Jag väljer ut högst 2-4 under kvällen, resten ignorerar jag i praktiken. De flesta killarna gör inte så. Men det är en nackdel för dem tror jag.
Citera
2015-08-28, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Tills du plötsligt kallt ignorerar dem efter något år, och behandlar dem som luft.
Det finns ju alltid en annan.

Fan vad trött jag är på det där. Att det aldrig är någon som verkligen vill satsa.
Dom måste ju bara inse att jag är för dålig allihopa.

Aldrig blir man bra nog att vara värd en chans, inte ens om man har ett jobb och en miljon på banken. Inte ens om man kan laga mat som en stjärnkock, inte ens om man försöker vara väldens mest trevliga och inställsamma person. Inte ens om man ger dem all sin kärlek, sitt hjärta och halva kungariket.

Dom kommer ändå hitta en anledning till varför det "inte fungerar", varför vi skall "vara vänner ett tag".

Suck.

Ni kanske är rätt unga än. Man ska inte binda sej för tidigt eller med fösta bästa.
Men ta hand om dom som en kung medans tiden är. Är det rätt bara fortlöper det, annars rinner det ut
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in