Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-08-28, 01:43
Medlem
zebraonions avatar
Man kan ju lixom vara vän med någon utan att det blir knullande utav det.
Men visst, whina på om friendzone, som ni själva försätter er i.
Citera
2015-08-28, 10:00
Medlem

Allt det du "vet" sitter "i ditt huvud" och du har skapat en placeboeffekt i en nedåtgående spiral. Som tur är, när du kommer till botten, så vänder spiralen. Eftersom du skapat denna tråd här nu om din negativa fas, om jag får be dig om endast en sak, skriv även den positiva fasen här sedan när du vänt på det hela. Jag tror det gör både dig och andra här gott, alltså både den negativa fasen men även den positiva som du kanske väljer att dela med dig av senare. Dina ögon har sett, dina öron har hört, din näsa har luktat, din mun har smakat, men allt som du sett, hört, luktat, smakat, tolkas i din hjärna. I den tolkningen så kan du lägga filter, om än omedvetet. Denna spiral, upp och ner, är en gåva. Må gott.
Citera
2015-08-28, 11:11
Medlem
Kan hålla med om det där med jobbet, om man blir arbetslös blir man direkt betraktad med vaga föreställningar, men har viss förståelse över detta.

Sedan tror jag det är rent allmänt att folk försöker undvika negativa personer eller rättare sagt folk som har en svacka i sina liv, alla har en viss grad av narcissism, däremot finns det fullblodiga narcissister och här snackar vi om negativitet.

Äter bra, läser böcker, smokar ibland weed, spelar spel, tränar regelbundet. Och visst kommer denna tanke upp ibland, men sedan tänker jag för mig själv "vad är det jag söker?", och då kommer jag alltid fram att det är frestelsen av att knulla som får mig ur balans, har aldrig riktigt kommit underfund med det roliga eller det jobbiga av att hålla på att tänka sådär som dig, gjorde det förr men inte längre och satsar på mig själv (lite narcissistisk syn) genom att läsa böcker, laga mat, träna upp kroppen såsom psyket, och det går faktiskt bra för min del när det kommer till självinsikt och det är detta som räknas i slutändan för min del i alla fall.

30 bast och så mycket energi slösar du bort på nonsens, men jag förstår din frustration
Citera
2015-08-28, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diese.leute
Det är kvinnans sexuella natur och vad för beetende hos män dom belönar med sex och kärlek som ligger bakom all kriminalitet, våld, krig och maktambitioner i världen och i vår historia.
Har inte männen ett ansvar för att inte låta sig manipuleras av kvinnorna då? Kanske läge att se över den sexuella beroendeställningen och försöka frigöra sig från kvinnornas makt?

Det är tragiskt att se patetiska män göra sig till, mobba och tävla mot varandra för att få fortplanta sig. De är ju tydligen lika primitiva och hormon/känslo-styrda som kvinnorna.
Senast redigerad av petzor 2015-08-28 kl. 11:18.
Citera
2015-08-28, 12:27
Bannlyst
Man kan faktiskt själv som man se till så att kvinnans vidriga sidor inte kommer fram. Allt hänger på dig själv. Behandla henne inte som om hennes bajs inte stinker, som om hon vore drottningen av universum och att hennes käft inte har samma stank som rövhålet på morgonen. Förstår du vad jag menar?

En kvinna (oavsett hur snäll/trevlig/gullig) hon än må vara, taappar respekten för en man som håller med henne om allt, fjäskar för henne, står aldrig för sina egna åsikter, slickar hennes fjärthål, kritiserar inte henne när hon har fel osv.

Men just svenska kvinnor har fått lära sig att en kille minsann just ska ha dessa egenskaper för då är han en "bra pojkvän". De lurar sig själva och följer samma mönster hela livet ut, men förstår bara inte varför den sexuella attraktionen dör varenda gång. Och killarna blir frustrerade eftersom de haar lärt sig att kvinnan minsann ska behandlas som en drottning
Citera
2015-08-28, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petzor
Har inte männen ett ansvar för att inte låta sig manipuleras av kvinnorna då? Kanske läge att se över den sexuella beroendeställningen och försöka frigöra sig från kvinnornas makt?

Det är tragiskt att se patetiska män göra sig till, mobba och tävla mot varandra för att få fortplanta sig. De är ju tydligen lika primitiva och hormon/känslo-styrda som kvinnorna.
Exakt.

Det här med att mobba, tävla, försöka vara cool är något män gör för att de vill ha sex. Ingen kvinna tycker att ni är coola utan de fattar att ni är sexuellt frustrerade och tappar greppet. Man kan få er att göra vad som helst så länge ni ser en förhoppning om sex.
Citera
2015-08-28, 16:16
Medlem
Håller med vartenda ord

Ett bra tips när en tjej börjar testa dig är att... Jag vet inte hur jag ska formulera mig, men givetvis svara "rätt" på frågorna/komentarerna. Du ska också göra det jävligt uppenbart för henne att du vet att hon spelar spel med dig. Då blir tonen lite mer oseriös och hon backar undan en aning.
Citera
2015-08-28, 19:50
Medlem
Det sidor som jag gillar mest hos mig själv har skapats pga att kvinnor är på det sättet de är. Sluta se er själva som offer för allt här i världen.
Citera
2015-08-28, 19:57
Medlem
lobstoks avatar
Hata inte spelaren hata spelet
Eller varför inte älska spelet?

Varför har alla en så förskönad bild av verkligheten?
Jag undrar seriöst om det är pga hollywood
Citera
2015-08-28, 20:22
Medlem
Snusovics avatar
Jag kunde tamigfaen inte ha skrivit det bättre själv! Du har 100% rätt TS! Hatten av för att ännu en man står upp mot det jävla rosa skimmret alla dessa förbannade fjortisoskulderna sprider runt sig om jordgubbsbajsande fittor på piedestal!

PS: därmed inte sagt att alla kvinnor är värdelösa, inte alls. De flesta kvinnor är fantastiska, så länge man inte har ett långvarigt förhållande med dom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in