Kan hålla med om det där med jobbet, om man blir arbetslös blir man direkt betraktad med vaga föreställningar, men har viss förståelse över detta.
Sedan tror jag det är rent allmänt att folk försöker undvika negativa personer eller rättare sagt folk som har en svacka i sina liv, alla har en viss grad av narcissism, däremot finns det fullblodiga narcissister och här snackar vi om negativitet.
Äter bra, läser böcker, smokar ibland weed, spelar spel, tränar regelbundet. Och visst kommer denna tanke upp ibland, men sedan tänker jag för mig själv "vad är det jag söker?", och då kommer jag alltid fram att det är frestelsen av att knulla som får mig ur balans, har aldrig riktigt kommit underfund med det roliga eller det jobbiga av att hålla på att tänka sådär som dig, gjorde det förr men inte längre och satsar på mig själv (lite narcissistisk syn) genom att läsa böcker, laga mat, träna upp kroppen såsom psyket, och det går faktiskt bra för min del när det kommer till självinsikt och det är detta som räknas i slutändan för min del i alla fall.
30 bast och så mycket energi slösar du bort på nonsens, men jag förstår din frustration