Citat:
Ursprungligen postat av
joffen87
Hm jvla osis du verkar ha. r det hr vanligt att man inte kan f ngon bra struktur p livet med olika typer av diagnoser eller? Knner tillviss del lite igen mig nmligen. Dock har jag inga skulder.. 500 - 600 k + i egna tillgngar. (helt otroligt att ja ens lyckats med detta dock) kan jag vl spontat sjlv knna.
Det r relativt vanligt, jo.
Jag hade sjlv verskott p tillgngar p ca 250,000 kr fr ngra r sedan, men det var innan flertalet flyttar, karrirbyte och andra komplicerade hndelser.
Nr jag fick dessa nya prvningar s vergick dom min koordineringskapacitet, och bland dom mnga problem som skapades d var dessa ekonomiska, som nu slutligen vxt till denna niv.
Visst har jag fr mig att du fortfarande bor hemma, och r under 25? Jag sjlv diagnosticerades inte frrn jag var ca 28 r, (r 30 idag) och det r antagligen en av anledningarna att det gtt snett ekonomiskt.
Om du fortfarande bor hemma och r ung, samt diagnosticerad, s kommer du nog sjlv aldrig att hamna hr - vilket glder mig.
Att bli fr sent diagnosticerad r verkligen inget jag nskar p ngon med dessa svrigheter.