Citat:
Ursprungligen postat av
joffen87
Hm jävla osis du verkar ha. Är det här vanligt att man inte kan få någon bra struktur på livet med olika typer av diagnoser eller? Känner tillviss del lite igen mig nämligen. Dock har jag inga skulder.. 500 - 600 k + i egna tillgångar. (helt otroligt att ja ens lyckats med detta dock) kan jag väl spontat själv känna.
Det är relativt vanligt, jo.
Jag hade själv överskott på tillgångar på ca 250,000 kr för några år sedan, men det var innan flertalet flyttar, karriärbyte och andra komplicerade händelser.
När jag fick dessa nya prövningar så övergick dom min koordineringskapacitet, och bland dom många problem som skapades då var dessa ekonomiska, som nu slutligen växt till denna nivå.
Visst har jag för mig att du fortfarande bor hemma, och är under 25? Jag själv diagnosticerades inte förrän jag var ca 28 år, (är 30 idag) och det är antagligen en av anledningarna att det gått snett ekonomiskt.
Om du fortfarande bor hemma och är ung, samt diagnosticerad, så kommer du nog själv aldrig att hamna här - vilket gläder mig.
Att bli för sent diagnosticerad är verkligen inget jag önskar på någon med dessa svårigheter.