• 1
  • 2
2015-08-25, 05:09
Ej verifierad
K-arma-spirits avatar
Fr frsta gngen ngonsin fick jag inte ut... Ett skit!

Jag hade arbetat natt desfrinnan och sovit dligt, somnade efter 30 minuter av sugande p lappen och hr ligger jag utan veta nt..

Hur mycker behver jag ta nsta gng? Fitta ocks jag som sett fram emot det! S jvla lack
Citera
2015-08-25, 05:25
Medlem
shotacats avatar
Du har blivit blst.

LSD motverkar trttheten ordentligt, efter att du har tagit en dos p 200 r det omjligt att somna (fr mig) under upptrappningen och hela kroppen pirrar p ngot udda vis. 200 ug som frsta tripp r lite ver det vanliga som ligger p 120-150ug.

Du br verkligen inte ta mer n 200ug de frsta gngerna du tar LSD, risken fr att du flippar blir bara strre och att flippa p LSD r ingen barnlek. Jag har varit nra, jag stod p balkongen och buskarna som fanns p grden jag d bodde p brjade likna demoniska ansikten, jag hade dagarna innan krt maraton p skrckfilmer.

Om du tar 200ug vid 20 tiden s kan du rkna med att det kickar in vid 22. Skulle du p ngot konstigt vis sova igenom ruset s skulle du vakna i afterglowen nu, men d du inte knner ngot s kan jag med skerhet sga att du har blivit lurad.
Senast redigerad av shotacat 2015-08-25 kl. 05:29.
Citera
2015-08-25, 08:43
Ej verifierad
K-arma-spirits avatar
Hade varit vaken 28 timmar.

Mste jag ta 400ug nu nsta gng eller?
Citera
2015-08-25, 10:21
Medlem
James91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-arma-spirit

Ser du inte vad Shotacat skriver? Du har blivit blst.
Citera
2015-08-25, 10:45
Medlem
bongloards avatar
Citat:

Jag frstr att du r taggad p en LSD trip men STRESSA INTE!!

Var glad att du blev blst fr det r en vldigt dlig kombination att trippa nr man r utmattad. Man blir mycket knsligare fr negativitet.

Ta INTE 400ug. Det r en vldigt hg dos fr en oerfaren. Finns lappar som brukar sljas som 110-125ug, ta en sn och vnta minst 2-4 veckor tills nsta tillflle. Efter det s kan du testa 1-2 lappar (180-220ug).

Trippen kan bli svagare och magin frsvinner lite om man trippar fr ofta.
Citera
2015-08-25, 11:16
Medlem
shotacats avatar
Tar du 400ug LSD s kan du rkna med att flyga till mnen, frgan r bara om du kommer tillbaka.

Jag har tagit LSD skert ett dussintal gnger i mina dagar, 200ug r mer n tillrckligt fr att du ska bli kalas p syran. Frsta gngen jag tog LSD s tog jag bara 80ug vilket var nog fr att skapa vgar som andades vldigt ltt. 150ug fr mig ger full effekt. 400ug kommer du frmodligen att helt tappa greppet om verkligheten p.

Du har blivit blst den hr gngen, har hnt mig ocks. Jag fick ngon sketen lapp som smakade bittert och d visste jag att det inte vara syra det var p tal om.

Citat:
100 g = recreational dose
250 g = hofmann dose
300 g = ego dissolving dose
400 g = spiritual journey dose

Det dr r en bra karta att flja, jag har tagit 400ug som max sjlv, men det var inte fren jag testat bde 100ug, 200ug och 300ug. Det r svrt att hamna i en allt fr ond spiral p 100-nivn, men ver det s kan det bli sjukt. En vn till mig brjade vifta med en kkskniv och ville ta livet av sig p 150ug.

400ug som frsta tripp r vldigt farligt. Det r LSD det handlar om och inte cannabis dr det vrsta som hnt mig r att jag spytt som en gris nr jag kkade fr mnga kakor som jag bakade med brunt.
Citera
2015-08-25, 11:23
Medlem
Phyzicsftws avatar
Som alla andra sger, du har tyvrr blivit blst.

Citat:

Nej det behver du inte gra, rcker med 100-200ug nsta gng beroende p hur hrt du vill trippa.
Senast redigerad av Phyzicsftw 2015-08-25 kl. 11:25.
Citera
2015-08-25, 13:05
Ej verifierad
K-arma-spirits avatar
Jag har inte alls blivit blst...

Den hr killen r han jag alltid kper saker frn. Svamp, rka, tram, m.m, aldrig blivit icke njd och har svrt att tro det skulle vara annorlunda den hr gngen.

Nr jag somnar r jag inne i djupsmn och ingenting kan vcka mig. OM jag varit pigg hade det kanske varit nnorlunda? Jag som vntade dag fr dag p denna jvla resan.
Citera
2015-08-25, 13:20
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Jag har inte alls blivit blst...

Ok, ta du 400ug nsta gng d och skit i vad folk med erfarenhet inom psykedeliska droger sger.

Om du tog 200ug vid 20 och somnade 20:30 och sov till 05:00i s r det helt omjligt att du inte knde av ngon form av afterglow nr du vaknade om det ens var p 150ug.

Du har blivit blst, det behver dock inte vara en medveten blsning d kvalitn p LSD nstan alltid verdrivs och r betydligt svrare att bevisa n vad det r med rka.
Citera
2015-08-25, 13:22
Ej verifierad
K-arma-spirits avatar
Tror er.. Ska inte ta en 400ug dos men jag r bara desperat.. Jag jobbade natt flera ntter och verkligen lngtade, markerade dag fr dag p min resa och detta hnder?
Citera
2015-08-25, 13:30
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Tror er.. Ska inte ta en 400ug dos men jag r bara desperat.. Jag jobbade natt flera ntter och verkligen lngtade, markerade dag fr dag p min resa och detta hnder?

Fr det frsta s var det ett stort misstag att du tog syran d, du ska snarare vara glad att det inte fungerade eftersom att sinnet r allt nr du tar s pass starka saker som syra. Nsta gng planera det bttre och se till att du inte r psykiskt utmattad innan du kr p.

Fr det andra s r 200ug fortfarande en vldigt hg dos fr en nybrjare. Rkna med att du inte fr en effekt direkt s vad du n gr, peta inte i dig en till efter 1 timme fr att du tror att dosen r fr lg. Den normala tiden fr det att sparka igng r omkring 2 timmar.

Jag kan starkt rekommendera att du stter p Pulse nr vggarna brjar rra p sig, jag var inget strre fan av Pink floyd innan jag testade LSD.

https://www.youtube.com/watch?v=m3Wl2ZdfITU

Det hr blir magiskt p syra.
Citera
2015-08-25, 14:05
Ej verifierad
K-arma-spirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shotacat
Fr det frsta s var det ett stort misstag att du tog syran d, du ska snarare vara glad att det inte fungerade eftersom att sinnet r allt nr du tar s pass starka saker som syra. Nsta gng planera det bttre och se till att du inte r psykiskt utmattad innan du kr p.

Fr det andra s r 200ug fortfarande en vldigt hg dos fr en nybrjare. Rkna med att du inte fr en effekt direkt s vad du n gr, peta inte i dig en till efter 1 timme fr att du tror att dosen r fr lg. Den normala tiden fr det att sparka igng r omkring 2 timmar.

Jag kan starkt rekommendera att du stter p Pulse nr vggarna brjar rra p sig, jag var inget strre fan av Pink floyd innan jag testade LSD.

https://www.youtube.com/watch?v=m3Wl2ZdfITU

Det hr blir magiskt p syra.

Jag ska ta syra nu till helgen med min kusin! Av en annan langare han knner... S ni tror inte att jag byggt upp nn tolerans d? Fick liksom ingen afterglow heller eller ngonting och 200ug r... MYCKET ja,
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in