Tar du 400ug LSD s kan du rkna med att flyga till mnen, frgan r bara om du kommer tillbaka.
Jag har tagit LSD skert ett dussintal gnger i mina dagar, 200ug r mer n tillrckligt fr att du ska bli kalas p syran. Frsta gngen jag tog LSD s tog jag bara 80ug vilket var nog fr att skapa vgar som andades vldigt ltt. 150ug fr mig ger full effekt. 400ug kommer du frmodligen att helt tappa greppet om verkligheten p.
Du har blivit blst den hr gngen, har hnt mig ocks. Jag fick ngon sketen lapp som smakade bittert och d visste jag att det inte vara syra det var p tal om.
Citat:
100 g = recreational dose
250 g = hofmann dose
300 g = ego dissolving dose
400 g = spiritual journey dose
Det dr r en bra karta att flja, jag har tagit 400ug som max sjlv, men det var inte fren jag testat bde 100ug, 200ug och 300ug. Det r svrt att hamna i en allt fr ond spiral p 100-nivn, men ver det s kan det bli sjukt. En vn till mig brjade vifta med en kkskniv och ville ta livet av sig p 150ug.
400ug som frsta tripp r vldigt farligt. Det r LSD det handlar om och inte cannabis dr det vrsta som hnt mig r att jag spytt som en gris nr jag kkade fr mnga kakor som jag bakade med brunt.