Citat:
Ursprungligen postat av
K-arma-spirit
Jag ska ta syra nu till helgen med min kusin! Av en annan langare han knner... S ni tror inte att jag byggt upp nn tolerans d? Fick liksom ingen afterglow heller eller ngonting och 200ug r... MYCKET ja,
Den generella regeln r att LSD toleransen sitter i under 3 dagar (det skulle dock vara bttre att vnta till nsta helg), efter det borde det vara lugnt. Jag vill ocks lgga till att du borde vara helt fri ifrn att gra ngot dagen efter.
Var frsiktig med hur ni hanterar sjlva lappen/lapparna, ta in i dem eller liknande d det sabbar potensen. r langaren en amatr r risken stor att han redan pillat p dem med fingrarna. Anvnd en pincett nr ni tar ut dem och lgg det direkt p tungan.
Du behver inte suga p lappen i 30 minuter, 10 minuter duger gott och var inte orolig om du rkar svlja lappen, allt som hnder d r att det kommer att ta lngre tid innan du flyger ivg.
Varfr stressar du s frresten? Se till att du bde r fysiskt och psykiskt utvilad vid tillfllet du tar det, r du stressad s r det ngot som kommer att kunna terspegla sig i trippen. En tripp p 120ug dr setting och psyket r perfekt r mycket bttre n en tripp p 200ug dr frutsttningarna inte r lika bra.
Man ska inte behandla psykedeliska droger som man gr med cannabis dr det gr utmrkt att spontant tnda p utan ngon strre inverkan p ruset.
LSD kan sammanfattas med "This could be heaven or this could be hell".