2015-08-25, 14:39
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-arma-spirit
Jag ska ta syra nu till helgen med min kusin! Av en annan langare han knner... S ni tror inte att jag byggt upp nn tolerans d? Fick liksom ingen afterglow heller eller ngonting och 200ug r... MYCKET ja,

Den generella regeln r att LSD toleransen sitter i under 3 dagar (det skulle dock vara bttre att vnta till nsta helg), efter det borde det vara lugnt. Jag vill ocks lgga till att du borde vara helt fri ifrn att gra ngot dagen efter.

Var frsiktig med hur ni hanterar sjlva lappen/lapparna, ta in i dem eller liknande d det sabbar potensen. r langaren en amatr r risken stor att han redan pillat p dem med fingrarna. Anvnd en pincett nr ni tar ut dem och lgg det direkt p tungan.

Du behver inte suga p lappen i 30 minuter, 10 minuter duger gott och var inte orolig om du rkar svlja lappen, allt som hnder d r att det kommer att ta lngre tid innan du flyger ivg.

Varfr stressar du s frresten? Se till att du bde r fysiskt och psykiskt utvilad vid tillfllet du tar det, r du stressad s r det ngot som kommer att kunna terspegla sig i trippen. En tripp p 120ug dr setting och psyket r perfekt r mycket bttre n en tripp p 200ug dr frutsttningarna inte r lika bra.

Man ska inte behandla psykedeliska droger som man gr med cannabis dr det gr utmrkt att spontant tnda p utan ngon strre inverkan p ruset.

LSD kan sammanfattas med "This could be heaven or this could be hell".
Senast redigerad av shotacat 2015-08-25 kl. 14:48.
Citera
2015-08-25, 14:48
Medlem
muddis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-arma-spirit
Hade varit vaken 28 timmar.

Mste jag ta 400ug nu nsta gng eller?

Varfor chansa? Jag skulle satsa pa 600, du vill val inte efter typ 60 minuter den har gangen? Lika bra att kora!
Citera
2015-08-25, 14:49
Medlem
Kp ett ez test fr LSD.
LSD p gatan r mycket sllsynt och risken att bli blst och f r.c hallucinogener r extremt stor. Utan ett EZtest fr LSD har du ingen jvla aning vad du fr, jag skulle enbart lita p det om jag bestllde det ifrn en hollndsk frsljare eller dyl, ven d med frsiktighet, LSD r ovanligt.
Citera
2015-08-25, 14:51
Medlem
muddis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shotacat
Tar du 400ug LSD s kan du rkna med att flyga till mnen, frgan r bara om du kommer tillbaka.

Jag har tagit LSD skert ett dussintal gnger i mina dagar, 200ug r mer n tillrckligt fr att du ska bli kalas p syran. Frsta gngen jag tog LSD s tog jag bara 80ug vilket var nog fr att skapa vgar som andades vldigt ltt. 150ug fr mig ger full effekt. 400ug kommer du frmodligen att helt tappa greppet om verkligheten p.

Du har blivit blst den hr gngen, har hnt mig ocks. Jag fick ngon sketen lapp som smakade bittert och d visste jag att det inte vara syra det var p tal om.

Det dr r en bra karta att flja, jag har tagit 400ug som max sjlv, men det var inte fren jag testat bde 100ug, 200ug och 300ug. Det r svrt att hamna i en allt fr ond spiral p 100-nivn, men ver det s kan det bli sjukt. En vn till mig brjade vifta med en kkskniv och ville ta livet av sig p 150ug.

400ug som frsta tripp r vldigt farligt. Det r LSD det handlar om och inte cannabis dr det vrsta som hnt mig r att jag spytt som en gris nr jag kkade fr mnga kakor som jag bakade med brunt.

https://www.reddit.com/r/LSD/comment...om_20ug1500ug/

En ratt bra lista som jag brukar lanka till.
Citera
2015-08-25, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Kp ett ez test fr LSD.
LSD p gatan r mycket sllsynt och risken att bli blst och f r.c hallucinogener r extremt stor. Utan ett EZtest fr LSD har du ingen jvla aning vad du fr, jag skulle enbart lita p det om jag bestllde det ifrn en hollndsk frsljare eller dyl, ven d med frsiktighet, LSD r ovanligt.
Nej LSD r inte alls ovanligt, tminstone inte i storstadsregionerna.
Citera
2015-08-25, 15:12
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raissac

Det r dock inte ovanligt att kranar frsker passa andra produkter som LSD. Har man dock en som man kan lita p s brukar man f syra. r det dock ett frsta mte med en "Vns vns vns vn" s br man rkna med att chansen att bli blst finns.

Det finns inga stora pengar i LSD p gatan. Kombinationen av enorm tolerans under ett par dagar och att du inte kan bli ordentligt beroende av substansen leder till fuffens.
Citera
2015-08-25, 15:47
Ej verifierad
K-arma-spirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shotacat
Den generella regeln r att LSD toleransen sitter i under 3 dagar (det skulle dock vara bttre att vnta till nsta helg), efter det borde det vara lugnt. Jag vill ocks lgga till att du borde vara helt fri ifrn att gra ngot dagen efter.

Var frsiktig med hur ni hanterar sjlva lappen/lapparna, ta in i dem eller liknande d det sabbar potensen. r langaren en amatr r risken stor att han redan pillat p dem med fingrarna. Anvnd en pincett nr ni tar ut dem och lgg det direkt p tungan.

Du behver inte suga p lappen i 30 minuter, 10 minuter duger gott och var inte orolig om du rkar svlja lappen, allt som hnder d r att det kommer att ta lngre tid innan du flyger ivg.

Varfr stressar du s frresten? Se till att du bde r fysiskt och psykiskt utvilad vid tillfllet du tar det, r du stressad s r det ngot som kommer att kunna terspegla sig i trippen. En tripp p 120ug dr setting och psyket r perfekt r mycket bttre n en tripp p 200ug dr frutsttningarna inte r lika bra.

Man ska inte behandla psykedeliska droger som man gr med cannabis dr det gr utmrkt att spontant tnda p utan ngon strre inverkan p ruset.

LSD kan sammanfattas med "This could be heaven or this could be hell".

Fr att jag r ledig denna helgen helt och hllet + ngra dagar mitt i veckan, s jag drar ner till min hemort och min kusin r redo fr LSD nu sger han
Citera
2015-08-25, 15:56
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Jag frstr att du r taggad p en LSD trip men STRESSA INTE!!

Var glad att du blev blst fr det r en vldigt dlig kombination att trippa nr man r utmattad. Man blir mycket knsligare fr negativitet.

Ta INTE 400ug. Det r en vldigt hg dos fr en oerfaren. Finns lappar som brukar sljas som 110-125ug, ta en sn och vnta minst 2-4 veckor tills nsta tillflle. Efter det s kan du testa 1-2 lappar (180-220ug).

Trippen kan bli svagare och magin frsvinner lite om man trippar fr ofta.
r ju bara p snetrippar man lr sig ntt. Iallafall jag.
Citera
2015-08-25, 20:23
Medlem
DebbieHarrys avatar
Lste p lite om det dr med att somna under en lsd tripp och kommit fram till att de r omjligt man vaknar under peaken. Vilket i sig kan bli en ganska obehaglig veraskning
Citera
2015-08-25, 22:29
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
r ju bara p snetrippar man lr sig ntt. Iallafall jag.

Jo men en nybrjare br undvika snetripp, speciellt p 400ug. DMT r ett bttre alternativ en nybrjare att lra sig.
Citera
2015-08-27, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raissac

LSD r en av de mest ovanligaste substanserna du hittar p gatan och i regel r det nstan uteslutande R.C droger p lapparna som sljs, DOx-kemikalier eller nBome. Marknaden fr LSD befinner sig p Darknet.
Citera
2015-08-27, 15:57
Medlem
du har garanterat ingen tolerans fr du har inte tagit LSD.

Ingen tar 200ug och r oberrd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in