• 1
  • 2
2015-08-24, 12:43
Bannlyst
Bra:
• Bränner bra
• Billigt
• Ordentlig platsförpackning
• Lätt att packa
• Doftfritt

Dåligt:
• ?

Jag började med att snusa Skruf portion stark, sedan Ettan lös, sedan Grov lös, sedan General lös, sedan General stark lös, sedan Lundbergs(?) lös, sedan Knox lös, och jääävlar. Går aldrig tillbaka, kommer alltid köra Knox from nu.
Citera
2015-08-24, 12:47
Medlem
Knox portion har jag snusat i en evighet.
Citera
2015-08-24, 13:01
Medlem
billigt, gott, och stora påsar.

Byter aldrig tillbaka, men en dosa skruf kan ibland vara fint som omvæxling.
Citera
2015-08-24, 13:04
Medlem
Richie Apriles avatar
Jag har slutat med snus nu men håller helt med, knox lös är det bästa snuset oavsett pris, och att det dessutom en är billigt gör valet i kiosken lätt!

När jag behövt köra på påssnus har jag gillat granit vit bäst. Men portionssnus är alltid många klasser sämre än en riktig pris.
Senast redigerad av Richie Aprile 2015-08-24 kl. 13:06.
Citera
2015-08-24, 13:23
Medlem
mphummers avatar
Jag snusade enbart General och Göteborgs rapé förut och blev bjuden på Knox av en kollega. Finns ingen anledning längre att betala dom där extra pengarna för General/GR.

Knox Blue tycker jag är riktigt bra, och den köper jag på stock för 220:- vilket är bra mycket billigare än dom andra stora aktörerna.
Citera
2015-08-24, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeeebaah
Knox portion har jag snusat i en evighet.

Citat:
Ursprungligen postat av Spexxad
billigt, gott, och stora påsar.

Byter aldrig tillbaka, men en dosa skruf kan ibland vara fint som omvæxling.

Citat:
Ursprungligen postat av Sapoflashback
Håller med, detta är även det budgetsnus som erbjuder störst påsar. Kaliber och annat skit är ungefär häften så stora. För att inte tala om att dessa snålajävlar har typ 13-15g istället för 19,2.

Kapten är det näst bästa.

Citat:
Ursprungligen postat av Richie Aprile
Jag har slutat med snus nu men håller helt med, knox lös är det bästa snuset oavsett pris, och att det dessutom en är billigt gör valet i kiosken lätt!

När jag behövt köra på påssnus har jag gillat granit vit bäst. Men portionssnus är alltid många klasser sämre än en riktig pris.
Jag började som sagt med portion, men har gått över till lös helt nu. Jag känner dock att jag vill ha en portion när jag är ute i det offentliga, vilket rekommenderar ni då?

Har testat alla billiga, typ Kaliber, LD, Gustavus osv, men dom är alla likadana.
Citera
2015-08-24, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Jag snusade enbart General och Göteborgs rapé förut och blev bjuden på Knox av en kollega. Finns ingen anledning längre att betala dom där extra pengarna för General/GR.

Knox Blue tycker jag är riktigt bra, och den köper jag på stock för 220:- vilket är bra mycket billigare än dom andra stora aktörerna.
Knox blue, (förlåt för att jag är lat) är det portion eller lös?
Citera
2015-08-24, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zara.Larsson
Ja det var portion ja. Hur mycket kostar en vanlig knox lös stock i affär? Ser att det kostar ca 370 online.
Citera
2015-08-24, 13:37
Medlem
Sno.okeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zara.Larsson

Det är vit portion.
Citera
2015-08-24, 13:56
Medlem
Är knox budget snus? 25-30kr klassen?
Har testat olika budgetsnus (portion då, inte så hardcore ännu) och alla känns så mjöliga, är det samma med knox?
Citera
2015-08-24, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av get.chomp
Är knox budget snus? 25-30kr klassen?
Har testat olika budgetsnus (portion då, inte så hardcore ännu) och alla känns så mjöliga, är det samma med knox?
Knox är budgetsnus ja, har inte testat portion dock. Lös ligger på 42kr, och då ligger Ettan och Grov osv på ~56.
Citera
2015-08-24, 17:08
Medlem
General Onyx är den bästa
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem